NFL بازیکنان هر دو مشتاق مشتاق به بازگشت در طول همه گیر

By ARNIE STAPLETONدنور (AP) — فصلی سرماخوردگی و آنفولانزا از طریق NFL رختکن فقط در مورد هر سال و ارسال برخی از

توسط ATSHNEWS در 18 خرداد 1399

By ARNIE STAPLETON

دنور (AP) — فصلی سرماخوردگی و آنفولانزا از طریق NFL رختکن فقط در مورد هر سال و ارسال برخی از بازیکنان اصلی بیمار در حالی که دیگران تقلا کردن از طریق شیوه های امید آنها احساس بهتری بازی بعد.

در ماه دسامبر گذشته میهن پرستان پرواز دو هواپیما به هیوستون به نگه داشتن بازیکنان سالم جدا از بیمار آنهایی که شامل هفت استارت. در فینال آخر هفته از 2016 فصل Raiders زده شد یک اشکال است که از طریق تمام خود را فهرست و waylaid امید عمیق حذفی اجرا.

در حال حاضر تیم COVID-19 به نگرانی در مورد.

Offseason برنامه های تمرین شده اند به طور کامل مجازی از لیگ بسته تیم امکانات در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. مربیان شروع به بازگشت به خود را به دفاتر جمعه اما بازیکنان نه به دنبال درمان برای صدمات احتمالا نمی خواهد اجازه بازگشت تا زمانی که اردوگاه های آموزشی باز ماه آینده.

بسیاری از بازیکنان نظرسنجی آسوشیتد پرس می گویند آنها می ترسم به بازگشت به کار بدون درمان یا واکسن برای coronavirus که آلوده کرده است میلیون ها نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 100 ، 000 آمریکایی است. اما آنها در حال قرار دادن اعتماد خود را در سلامت پروتکل های NFL پزشکی کارکنان است و در حال توسعه شیوه های به رزومه ها و بازی ها به بازگشت.

پادمان انتظار می رود عبارتند از درجه حرارت روزانه چک و مکرر ویروس آزمون با بیمار, بازیکنان, قرنطینه به مدت دو هفته.

تنها بازیکنان مجاز به تیم ستاد مرکزی بیش از سه ماه گذشته کسانی rehabbing از آسیب های جدی است. یکی از کسانی که Broncos لبه حمله کننده Bradley Chubb که از دست رفته بیشتر از فصل گذشته با یک پاره شده رباط زانو.

"صادقانه بگویم در حال بازی فوتبال است مانند من شماره 1 هدف در حال حاضر فقط به این خاطر که از کل آسیب چیز" Chubb گفت: AP: "اما من احساس می کنم وقتی که می آید به coronavirus NFL اتحاد رهبران بزرگ در محل به مطمئن شوید که ما در حال رفتن به عقب در امن ترین راه ممکن است. من می دانم که این بچه ها در حال رفتن به آمده تا با یک راه حل است."

که به نظر می رسد به یک مشترک احساسات در سراسر لیگ.

"من بیش از حد نگران" خرس گیرنده گسترده آلن رابینسون گفت. "من فکر می کنم که اگر ما در حال رفتن به پشت تسهیلات, من فکر می کنم اقدامات در حال رفتن به کار گرفته می شود. من فکر می کنم که یک برنامه خواهد بود و من فکر می کنم که به اندازه کافی تحقیق و مسائل خواهد انجام شده است برای قرار دادن همه در بهترین نوع از وضعیت است."

رابینسون گفت: بودن در یک اتاق قفل است و هیچ تفاوتی از رستوران و یا کارگران کارخانه که بازگشت به شغل خود را به تازگی تحت قوانین جدید طراحی شده برای کاهش گسترش این ویروس است که ویران اقتصاد جهانی است.

"مردم بر سر هر یک از دیگر هر روز که در حال کار با هم, بنابراین من فکر می کنم که به همه نوع بازگشت به کار من فکر می کنم که با یک برنامه خوب ... همه چیز خوب خواهد شد" رابینسون گفت. "من بیش از حد نگران است. آن را به هر چیزی در کنترل من است و بنابراین اگر من پشت در اتاق قفل و پشت بازی من سطح نگرانی خواهد بود بسیار کم است."

اقامت امن و سالم است مهم تر از همیشه, پیشنهاد شاهین مرکز الکس مک.

"این قطعا یک نگرانی در این سال" ماک گفت. "هر سال در سرما و آنفولانزا فصل آنها چنگ در ما به ما واکسن آنفولانزا. ما در حال آگاه از خطرات ناشی از آن است. آن را همیشه در ذهن تیم را به مطمئن شوید که بچه ها سالم هستند. شما نمی خواهید یک و نیم تیم از دست رفته زمان تمرین. شما نمی خواهید یک دسته از بچه ها بیمار در روز بازی."

به عنوان یک تازه کار در سال 2009 ماک شد clobbered توسط آنفولانزای خوکی در جهان گذشته همه گیر.

"من تا به حال به نشستن در خانه برای سه یا چهار روز پس از آن من تا به حال به پرش به یک بازی بدون عمل. آن را روشن نمی کردن خوب" ماک گفت. "این چیزی است که من می خواهم به انجام دوباره. در این سال آن را به بیشترین نگرانی است. یک رمان ویروس وجود ندارد تاریخ واقعی. اگر شما آنفولانزا مردم می دانند چه اتفاقی می افتد. شما بهبود می یابند و بهتر است. با کروناویروس وجود دارد بسیاری از ترسناک چیزهایی که در نظر یک زخم شدن ریه ها و چیزهایی مانند آن. (بنابراین) بازی آن امن است باهوش ترین حرکت می کند."

مانع شیوع COVID-19 ضروری است برای NFL بازی یک برنامه کامل در این فصل به عنوان برنامه ریزی شده.

"آن را فقط به انجام چیزهایی که شما در حال حاضر باید انجام شود" Seahawks linebacker بابی واگنر گفت. "امیدوارم که شما گرفتن یک دوش. امیدوارم که شما دستان خود را بشویید. و نمی شود همه در همه،"

چه گزینه ای نیست وی تاکید کرد شد نادیده گرفتن خطر است.

"این واقعی است. این چیزی است که شما می توانید راه رفتن به دور از, و یا چیزی است که به شما مخفی کردن از" واگنر گفت. "این رفتن به فصل کمی جالب است. ما نمی دانیم چه جالب."

همه گیر آمار خانه برای بسیاری از بازیکنان در آوریل هنگامی که سوپر باول 50 MVP فون میلر اعلام کرد که او به قرارداد COVID-19. او پس از بهبود.

"هنگامی که فون مریض شدم این بود خوب این چیز جدی است" Chubb گفت. "من نمی تواند فقط در اینجا انجام هر کاری. من مطمئن شوید که من ماندن در خانه و انجام همه چیز من می تواند به جلوگیری از این بیماری و گسترش این بیماری است."

خرس دفاعی مقابله با Akiem هیکس گفت: او هر دو مشتاق و مشتاق به فوتبال بازی دوباره.

"من شده اند quarantining برای مدت زمان طولانی واقعا. من حتی یک نوشیدنی. آن را به نام " quarantini,'" هیکس گفت:, و اضافه کرد که او ترک quaffing خود تکیلا تزریق خلق پس از خواندن در جایی که الکل نیست بهترین ایده در این زمان. "اما من به این می گویند: این ترسناک است. آن را ترسناک به فکر می کنم که بسیاری از کار من تماس فیزیکی. شما می دانید چه کنم ؟ با بازیکنان دیگر.

"و پس, پسر, من نمی دانم. من نمی دانم. من می خواهم به امن و مطمئن هستم که آنها در حال رفتن به انجام بهترین خود را به مطمئن شوید که ما در بهترین وضعیت ممکن در این زمینه به بازی این بازی و انجام آن حق است. اما این ترسناک است."

با کمک از AP نویسندگان ورزشی پل نیوبری تیم غرفه و استیو Megargee.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب