نیویورک نیست COVID-19 مدل

اگر فقط بقیه کشور می تواند رسیدگی COVID-19 و همچنین نیویورک.که ضجه و زاری از مترقی مفسران به عنوان coronavirus

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

اگر فقط بقیه کشور می تواند رسیدگی COVID-19 و همچنین نیویورک.

که ضجه و زاری از مترقی مفسران به عنوان coronavirus موارد سنبله در کمربند خورشید و جنوب.

واشنگتن پست مقاله نویس جنیفر روبین مورد ستایش قرار داد شهر نیویورک روز دیگر پس از آن گزارش هیچ مرگ و میر برای اولین بار در طول این بیماری همه گیر. این چیزی است که صالح دولت می تواند انجام رساندن او بوده.

والری جارت سابق دستیار به, باراک اوباما, توییتی, "کوتاه مدت قربانی موجب صرفه جویی در زندگی!!!"

Neera Tanden سر از مترقی اتاق فکر مرکز آمریکایی از پیشرفت در تقابل پاسخ در دموکراتیک متحده که در حزب جمهوری خواه می گوید: "معلوم می شود ما خوش شانس بودند که این ویروس آمار در آبی متحده ، آنها تا به حال به فکر اقدام برای جلوگیری از گسترش این ویروس در کشورهای خود را."

این است که همه منحرف با توجه به این که نیویورک است که در حال حاضر در حال ظهور از یکی از بدترین COVID-19 افتضاحات در این سیاره است. وجود دارد با این وجود گسترش وسیع احساس است که نیویورک با برکت آن نمونه رهبری است. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو فوق العاده به اندازه کافی به آسمان بالا تایید اعتبار.

اگر نیویورک است برگزار می شود تا به عنوان مدل در هر officeholder در کشور یک نقشه راه جدید برای دست زدن به این ویروس: ببینید یک درصد قابل توجهی از ساکنان خود را بزرگترین شهر آلوده به سختی خود را به جلوگیری بیمارستان سیستم از غرق شدن پیاده سازی یک سیاست است که باعث افزایش عفونت و مرگ و میر در خانه های سالمندان رنج می برند بیش از 30 ، 000 مرگ و میر و بالاتر سرانه مرگ و میر بیش از هر کشور در جهان و سپس بعد از همه, که, دریافت مورد ستایش قرار داد به عنوان یک قهرمان.

اگر این کار را برای کومو چرا هر فرماندار در زمین ؟

انصاف در نیویورک به حال بسیاری از عوامل کار در برابر آن است. آن را برای اولین بار در حالی که این ویروس و نحوه درمان آن را هنوز هم درک ضعیف و شهر نیویورک یک سفر بین المللی hub با پر بسته بندی شده محله و قاچاق به شدت سیستم حمل و نقل عمومی. البته آن را با چکش.

شیوع بیماری در سایر نقاط کشور نیست هر چیزی شبیه به آنچه که در نیویورک اتفاق افتاده حداقل هنوز رتبهدهی نشده است. آنچه متحده مانند فلوریدا و آریزونا و تگزاس و کالیفرنیا در حال تلاش برای جلوگیری از نیویورک سرنوشت حتی به عنوان آنها در حال سخنرانی در مورد برتری امپراتوری دولت رویکرد است.

مثبت نرخ — درصد آزمون آینده را مثبت — افزایش یافته است و در همه این مکان ها در آریزونا رفته بالای 20%. در بدترین شیوع در نیویورک هفت روز میانگین متحرک برای رای مثبت رسیده در یک فصل 50 درصد است.

مرگ و میر نیز در همه این کشورها اما مقیاس تا کنون به طور کامل متفاوت از آنچه در نیویورک از طریق رفت. در نیویورک در مورد 32,500 نفر کشته شده اند. در فلوریدا یک دولت قابل مقایسه با جمعیت حدود 4,300 نفر کشته شده اند. در تگزاس و کالیفرنیا هر دو بزرگتر متحده در مورد 3,300 و 7000 نفر کشته شده اند.

در سرانه از نظر نیویورک تا به حال 1,668 مرگ در هر میلیون نفر است. در مقابل آریزونا تا به حال 308 فلوریدا 199 کالیفرنیا 179 و تگزاس 114.

فقط در شرایط مطلق اعداد نیویورک باید یک شعار نیست چیزی به تقلید.

آن است که در یک وضعیت بهتر است در حال حاضر اما تنها پس از ویروس سوخته از طریق بسیاری از شهرستان. یک دولت بررسی نشان داد که بیش از 20 درصد از ساکنان شهر نیویورک دارای آنتی بادی ها به ویروس. در درمانگاه در برخی از سخت ضربه محله حدود 60 درصد از مردم آزمایش مثبت آنتی بادی است. این تجربه هر کسی باید می خواهم به تکراری.

واقعیت این است که این ویروس نیست و علاقه مند به ثمر رساند حزبی نقاط و یا ایجاد برتری امور خارجه قرمز در مقابل آبی دولت و حکومت. آن است که بسیار عفونی و در حال حاضر هدف قرار دادن مکان های آن را از دست رفته قبلا در این بیماری همه گیر به عنوان آنها شروع به بازگشایی شده است.

ما باید آنها آرزوی بهترین — و مشتاقانه امیدواریم آنها را دچار همان آفتی است که نیویورک فرود آمد.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)
(c) 2020 توسط پادشاه ویژگی های سندیکا



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب