جدید لوول دبیرستان مدیر مدرسه انتخاب

لوول — سابق لارنس دبیرستان مدیر مدرسه تبدیل خواهد شد لوول دبیرستان جدید headmaster, سرپرست Joel بوید این هفته

توسط ATSHNEWS در 1 تیر 1399

لوول — سابق لارنس دبیرستان مدیر مدرسه تبدیل خواهد شد لوول دبیرستان جدید headmaster, سرپرست Joel بوید این هفته اعلام کرد و یک مدیر برجسته که شروع کار خود را به عنوان یک معلم و پدر و مادر در لوول سال پیش را در راس سالیوان دبیرستان.

مایکل Fiato را ترک پست خود به عنوان کمک به مدیر برای ایالت سیستم پشتیبانی در بخش ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش برای تبدیل شدن به جدید LHS مدیر در تاریخ 1 ژوئیه بوید اعلام کرد در آزادی مطبوعات.

"قبل از پیوستن به DESE دارای مایکل به عنوان مدیر لارنس دبیرستان و دارای دانش گسترده ای از مدرسه بهبود طراحی مجدد و چرخش شیوه در سطح متوسطه" بوید گفت: در آزادی مطبوعات.

بوید همچنین اعلام کرد که یان چارلز سابق مدفود دبیرستان دستیار اصلی و اصلی از یک درچستر منشور مدرسه نیز شروع به کار در تاریخ 1 ژوئیه به عنوان اصلی از سالیوان.

چارلز شروع به کار خود را در لوول در سال 1998 به عنوان یک معلم در آموزش و پرورش ویژه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی کلاس. او در راجرز رابینسون و Pyne هنر مدارس در حالی که گرفتن مدرک خود را از UMass Lowell, با توجه به آزادی مطبوعات. چارلز همچنین زندگی در لوول برای یک زمان با کودکان خود حضور Pyne دانشکده هنر.

چارلز به عنوان یک علوم اجتماعی, تاریخ و اقتصاد مربی و در چند اداری نقش. او دارای مدرک کارشناسی ارشد از UMass Lowell و یک دانشجوی دکترا در دانشگاه کالج مطالعات حرفه ای, با توجه به آزادی مطبوعات.

بوید گفت: Fiato موقعیت در بیابا او را به حال همکاری با مدارس و مناطق در سراسر کشور است که مشخص شد که نیاز به کمک و مداخله و که او نیز سابقه در حال توسعه یک کالج در اوایل برنامه برنامه های کارآموزی و دیگر مسیر شغلی برنامه برای دانش آموزان در لارنس.

"سوخت توسط یک باور است که همه دانش آموزان باید دسترسی به با کیفیت بالا علمی و غنی سازی, برنامه نویسی, وی همچنین گسترش فرصت های بهتر را از طریق کمک های مالی و حمایت از تئاتر و موسیقی و هنر" بوید نوشت.

بوید گفت: Fiato نیز مشغول به کار به عنوان یک اصل در لارنس دبیرستان و که در آن سال مدرسه خود را کاهش داد, نرخ ترک تحصیل و افزایش آن نرخ فارغ التحصیلی و بهبود در ایالت سیستم پاسخگویی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب