هرگز بیش از حد جوان به یاد بگیرند که پول اهمیت

دانش مالی ممکن است در دورترین موضوع بسیاری از جوانان و ذهن.و قطعا آن را برابر نیست به هر اندازه گیری از سرگرم

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

دانش مالی ممکن است در دورترین موضوع بسیاری از جوانان و ذهن.

و قطعا آن را برابر نیست به هر اندازه گیری از سرگرم کننده در تابستان.

اما مسلح با درک این پایه نوجوانان ممکن است پیدا کردن گذر به بزرگسالی بسیار آسان تر به حرکت.

با که در ذهن و شناخت محدود تابستان تفریحی رسانه ها با توجه به کروناویروس محدودیت — چرا نمی دهد البته در مسائل مربوط به پول شات?

پدر و مادر اگر شما به دنبال چیزی برای بچه های خود را انجام دهید سعی کنید Rollstone Bank & Trust آنلاین سواد مالی برنامه. آن را وعده ارائه یک راه سرگرم کننده برای نشان دهد که چگونه به درستی مدیریت پول است.

در فیچبرگ مبتنی بر بانک با شعب واقع در سراسر مرکزی ماساچوست با همکاری Banzai — تعاملی برنده جایزه دوره که آموخته است در دنیای واقعی مالی به میلیون ها نفر از دانش آموزان به ارائه رایگان آنلاین, آموزش مالی برای مردم در تمام سنین است.

از مقالات به ماشین حساب به بازی و فعالیت های Banzai کمک می کند تا بچه ها و بزرگسالان کمک گرفتن کنترل امور مالی خود را.

اگر چه ماساچوست است که به طور کلی به اذعان بیشتر دارای تحصیلات عالی دولتی در کشور آن را دریافت درجه عدم هنگامی که آن را می آید به ترویج آگاهی از امور مالی به آن عمومی-دانش آموزان مدرسه. از چاپلین کالج مرکز سواد مالی به تازگی به عنوان 2017 به دولت "F" در پاسخ به فرکانس و کیفیت مالی-آموزش و پرورش برنامه های ارائه شده در مدارس.

دولت در تلاش برای پر کردن آن سرمایه گذاری-آموزش شکاف.

یک قانون دولتی چارلی بیکر امضا شده در ژانویه 2019 کمک به ماساچوست دانش آموزان ابزار آنها نیاز به راهنمای خود مالی آتی.

قانون اجازه دولت مقامات آموزش و پرورش برای ایجاد استانداردهای اطراف سواد مالی که مدارس می تواند در ترکیب به برنامههای درسی موجود در افراد مانند ریاضی کسب و کار و علوم اجتماعی است.

موضوعات از جمله وام, علاقه, تجارت آنلاین, اجاره, برنامه ریزی برای آموزش عالی ایجاد توازن میان یک دسته چک ایالتی و فدرال مالیات دادن خیریه و "نقش بانکداری و خدمات مالی" خواهد بود ،

در زمان تصویب آن دولت بهداشت ، بهداشت ، جیمی Eldridge یک اکتون دموکرات که اسپانسر اصلی سنا نسخه از این لایحه گفت: این قانون بود و دیر شده است.

Eldridge گفت: دولت خانه سرویس خبری گفت امیدوار است که این قانون جدید بیشتر تشویق مدارس برای ارائه به سواد مالی آموزش و پرورش به طوری که افراد جوان می تواند به محافظت از خود را از کلاهبرداری و شیوه های درنده.

ما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از مدارس معرفی سرمایه گذاری اد را در برنامه درسی است که نمی تواند رخ داده است تا 2019-20 سال تحصیلی. و ما می دانیم که آموزش و پرورش سنتی آمد به توقف ناگهانی در ماه مارس زمانی که coronavirus مجبور مدارس به کلاس های درس مجازی.

که بدان معنی است که اکثر دانش آموزان احتمالا هنوز برای دریافت هر گونه سود از آن قانون است.

بنابراین در این دوره Rollstone است و ارائه خدمات آن است. "ما می خواهیم به نقش پیشرو در حال تغییر است که ("F" درجه) تعیین" گفت: Martin F. Connors جونیور جمهور Rollstone Bank & Trust.

مقالات ماشین حساب و مربیان در دسترس هستند در مرکز سلامتی در حالی که واقعی شبیه سازی ارائه شده به عنوان بخشی از Banzai. هر دو لینک را می توان در وب سایت بانک در rollstonebank.learnbanzai.com/wellness.

دوره های در دسترس هستند برای نوجوانان (سنین 8-12), نوجوان (13-18) و بزرگسالان است.

آن را ممکن است نداشته باشد و جوانان' ایده از یک راه سرگرم کننده برای صرف بخشی از تعطیلات تابستانی خود را, اما این بانک آنلاین در برنامه های سواد آموزی می تواند پرداخت مالی آینده سود سهام.

حس مشترک در مورد دلار و سنت — که این دوره ها' خط پایین.

آخرین مطالب