لازم است به امکانات ارائه شده به Chamundi تپه GP Pourakarmikas'

میسور/Mysuru: Chamundi تپه گرم Panchayat (GP) رئیس جمهور Geetha را روشن کرده است که امکانات لازم ارائه شده به

توسط ATSHNEWS در 1 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: Chamundi تپه گرم Panchayat (GP) رئیس جمهور Geetha را روشن کرده است که امکانات لازم ارائه شده به ساکنان Pourakarmika مستعمره در Chamundi تپه.

GP رئیس جمهور همچنین اظهار داشت که گام های برداشته شده برای موضوع زیر خط فقر (BPL) کارت به Pourakarmika خانواده و افزود که مواد غذایی به 14 خانواده از مستعمره داشتن BPL کارت داده شد توسط سری Mahabaladri چند منظوره تعاونی جامعه است.

ادامه Geetha گفت که پس از اخراج مغازه ها در نزدیکی Mahishasura مجسمه ساکنان Pourakarmika مستعمره یعنی Gopamma, Vijayakumar, Mahesh و Manikyam شده است با ارائه جایگزین مغازه ها و توزیع نامه های داده شده به آنها.

"وجود دارد بیشتر Pourakarmikas از مورد نیاز و شده است وجود دارد یک مشکل برای پرداخت حقوق خود را. گرم Panchayat است نه گرفتن درآمد با توجه به مستند. به عنوان کسب و کار متوقف شده است و مالیات از مغازه ها و اموال مالیات نشده اند جمع آوری شده است که در نتیجه عدم پرداخت ماه های فوریه و مارس حقوق. اما تایید شده است به دنبال از مقامات بالاتر به سپرده حقوق از طریق EFMS," Geetha گفت و افزود که وجود دارد به عنوان Coronavirus ترساندن و دستکش و ماسک و صابون توزیع شده به کارگران است.



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن