گارد ملی مستقر; مرکز شهر پرانتز برای بیشتر اعتراض

توسط کلودیا LAUER و مت ROURKEفیلادلفیا (AP) — گارد ملی وسایل نقلیه مرز شهرستان سالن و دیگر ساختمان های دولتی د

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

توسط کلودیا LAUER و مت ROURKE

فیلادلفیا (AP) — گارد ملی وسایل نقلیه مرز شهرستان سالن و دیگر ساختمان های دولتی در مرکز شهر فیلادلفیا در روز دوشنبه به عنوان یک شبه حکومت نظامی برداشته زیر در جریان اعتراضات بیش از جورج فلوید مرگ که منجر به بیش از 400 آخر هفته بازداشت.

فیلادلفیا مقامات بسته ترین خدمات و کسب و کار در مرکز شهر پس از دوم بعد از صلح آمیز نژادی تظاهرات بیش از فلوید مرگ در مینه سوتا در هفته گذشته تبدیل به یک شب دیگر از تخریب در شهرستانها در سراسر کشور و به رهبری رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تنها شهر در تماس با فرمانداران.

یک شبه حکومت نظامی در اثر برای یک شب سوم شروع در 6 p. m. دوشنبه.

خدمه آتش مبارزه blazes به صبح زود بعضی ها که تهدید کل بلوک یا از طریق گسترش شعله های آتش و یا فرو می ریزد و مختل خدمات مترو. خدمه در پاسخ به حدود 250 آتش تماس های آتش سخنگوی توییتی.

بن فرانکلین پل و جاده ها دیگر به فیلادلفیا بازگشایی و حمل و نقل عمومی بود دوباره با برخی از اختلالات از آسیب. اما حمل و نقل مقامات تعطیل تمام مرکز شهر اتوبوس برقی و مترو متوقف می شود در ظهر جمعه در انتظار تظاهرات برنامه ریزی شده در طول بعد از ظهر.

بسته همچنین شامل شهرستان coronavirus تست سایت های مرکز شهر هر چند به گفته مقامات سایت در دیگر مناطق این شهرستان باز هستند.

حکومت موانع و حضور پلیس تحت فشار قرار دادند و بسیاری از اعتراضات به محله های دور از مرکز شهر در اواخر یکشنبه — اما نه تا زمانی که بیشتر فروشگاه ویندوز شکسته شد همراه کسب و کار دالان در اطراف شهرستان سالن و ده ها تن بازداشت شدند ساخته شده است.

مقامات روشن نیست که در آن سرباز گارد ملی خواهد بود مستقر دوشنبه و یا اینکه آیا آنها می توان نقل مکان کرد و اگر ناآرامی شکست دور از مرکز شهر. حدود 50 نفر از اعضای گارد ملی وارد اوایل روز دوشنبه و در حدود 50 بیشتر شد و انتظار می رود به زودی به آمریکا وکیل ویلیام McSwain گفت.

McSwain دفتر در حال بررسی است که آیا هر گونه جنایات در طول ناآرامی می گیرند تحت حوزه قضایی فدرال به او و سناتور مارک کرک پت Toomey جمهوری گفت: در یک کنفرانس خبری.

او معتقد است که برخی از افراد از خارج از فیلادلفیا تحریک شورش وی گفت: همچنین است که بسیاری از ساکنان شهر در شرکت "فرصت طلب غارت," او گفت:.

"ما به دنبال به که واقعی هستند آشوبگران" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر فیلادلفیا — که در آن تخریب شده است در تاریخ همتراز با آن در برخی دیگر از شهرستانها عمده در تماس با فرمانداران دوشنبه.

"فیلادلفیا ظروف سرباز یا مسافر است. فیلادلفیا آنچه اتفاق افتاده است وجود دارد وحشتناک است. و بود که در تلویزیون. آنها در حال شکستن به فروشگاه و هیچ کس نشان داد تا حتی متوقف کردن آنها را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مردم فرار به فروشگاه در شمال شرق فیلادلفیا و ظهور با کالا در روز یکشنبه. پلیس با شلیک گاز اشک آور در عمدتا سیاه غرب فیلادلفیا به عنوان افراد بی خانمان به سوار مغازه به سرقت برده کالا و اموال آسیب دیده از جمله یک ردیف از خودروهای پلیس.

تلویزیون فیلم نشان داد مردم فوق العاده رزمناو ویندوز خان درون لوله تفنگ از طریق خالی کردن وسایل نقلیه و هل دادن ماشین به دیگران است.

همسایگان و ساکنان جمع شده بودند صبح روز دوشنبه در امتداد یک راهرو کسب و کار در جرمنتاون خیابان در شمال شرق فیلادلفیا به تمیز کردن شیشه های شکسته و زباله های دیگر.

شهرستان Councilwoman جیمی Gauthier که نشان دهنده بخش هایی از غرب و جنوب غرب فیلادلفیا توییتی که او نشان داد تا برای کمک به تمیز کردن 52nd خیابان راهرو.

آتش سوزی که شکست حدود 7:30 صبح در یک کسب و کار در اولنی محله شد و به سرعت تحت کنترل در آورد, آتش, کمیسر آدم Thiel گفت. آن را خیلی زود به آنچه ناشی از آن, او گفت:.

آتش سوزی در اواخر یکشنبه که به نظر می رسد برای شروع کرده اند در اجاره یک مرکز در محله کنزینگتون ناشی از قطعات از فروشگاه های مختلف و ساختمان های آپارتمانی به سقوط Thiel گفت. اتوبوس جایگزین یک کشش از بالا خط قطار به عنوان خدمه آتش کار می کرد در نزدیکی آهنگ.

شعله های آتش در یک نقطه در معرض خطر کل بلوک و حتی پس از آتش قرار داده بود از خطر سقوط همچنان ادامه داشت, مقامات گفت.

بدون آسیب گزارش شده در هر یک از این آتش سوزی یکشنبه شب یا دوشنبه صبح, مقامات گفت. چند آتش نشان زخمی شدند مبارزه با آتش سوزی در مرکز شهر دوشنبه.

نزدیک به دو دوجین افسران پلیس مجروح شدند و بیش از دو شب از جمله یکی که در برخورد با یک فرار خودرو و بستری با دنده شکسته و بازوی شکسته سعید جان McNesby رئیس پلیس فیلادلفیا یونیون.

پلیس گفت که آنها ساخته شده 429 دستگیری از شنبه تا اوایل روز دوشنبه در Philadelphia Inquirer گزارش شده است.

فلوید, سیاه, دستبند زدن, درگذشت, هفته گذشته پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه حتی پس از او متوقف شد و شفاعت برای هوا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب