صندلی از بدن با سرپرستي پلیس می گوید اصلاحات در پاییز کوتاه

محتوای مقاله در ادامهمورگان ایستاده بود با شناسایی میزان PCC کنترل بر تحقیقات در روز پنج شنبه. او گفت: اصلاحات

توسط ATSHNEWS در 30 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

مورگان ایستاده بود با شناسایی میزان PCC کنترل بر تحقیقات در روز پنج شنبه. او گفت: اصلاحات مسئولیت از وزارت خود و اجازه می دهد تا PCC به "تعیین چه عملیاتی کنترل آنها نیاز دارند."

"احتمالا آنها با هم کار کنند با نیروی پلیس که در آن حادثه اتفاق افتاده است و هر کس از آنها بخواهید به در گفت:" مورگان. "اما آن را خود نقش و مسئولیت خود را به انجام این کار است. آنها کسانی هستند که مسئول روند."

دولت نیز اعطای بودجه اضافی به سبب شیوع PCC که مسئول دریافت طیف گسترده ای از دیگر شکایات و تا به حال به نوبه خود برخی از بازگشت به خدمات پلیس به دلیل کمبود نیروی انسانی.

Cotter به نام اضافی $350,000 در ارائه برای 2020-21 یک "افزایش معنی دار" گفت: آن را باید به اندازه کافی برای رسیدگی به کسب و کار تحت "وضعیت موجود است."

اما اصلاحات مطرح شده در چهارشنبه خواهد بود گسترش PCC مسئولیت عبارتند از: داخلی آزار و اذیت شکایت و همچنین به عنوان خارج از وظیفه مسائل جنسی و ضرب و جرح مربوط به پلیس است.

Cotter گفت: از آن باقی مانده است دیده شود که آیا بودجه در دسترس خواهد بود به اندازه کافی برای PCC به نگه دارید تا با گسترش نقش.

"آیا منابع کافی برای انجام تمام این ؟ زمان خواهد شد بگویید."

awhite-crummey@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن