Nashoba Tech برنامه های دو روز فارغ التحصیلی جشن

وستفورد — مقامات در Nashoba دره ویژگی های دبیرستان باید retooled اصلی خود از طرح برای فارغ التحصیلی از یک روز

توسط ATSHNEWS در 11 خرداد 1399

وستفورد — مقامات در Nashoba دره ویژگی های دبیرستان باید retooled اصلی خود از طرح برای فارغ التحصیلی از یک روز جشن کلاس از سال 2020 به دو روز جشن.

روز فارغ التحصیلی در اصل برنامه ریزی شده برای روز شنبه, ژوئن 6, اما در حال حاضر روز شنبه, ژوئن 7, اضافه شده است به مطمئن شوید که وجود دارد این است که زمان به اندازه کافی برای همه فارغ التحصیلان و خانواده خود را به لذت بردن از مراسم منحصر به فرد.

دانش آموزان را دریافت گواهینامه های خود را با توجه به ویژگی های برنامه در زمان های مختلف هر روز. هر دو روز اتفاقات شروع خواهد شد در ساعت 9 صبح روز شنبه مراسم برنامه ریزی شده است به آخرین تا حدود 6 بعد از ظهر و پنج شنبه را کمی طولانی تر.

سرپرست دنیس کبوتر اشاره کرد که این سال را شروع مصادف با سالگرد 50 از Nashoba Tech اول فارغ التحصیلی کلاس و آن را حتی بیشتر خاص با وجود همه گیر است که بسته شده است تمام مدارس پس از ماه مارس است.

"قطعا این کلاس از سال 2020 آغاز است نه آنچه که ما پیش بینی خواهد شد اما با این حال ادای احترام به دانش آموزان ما و تاریخ ما" کبوتر گفت. "ما شروع خواهد شد هر دو منحصر به فرد و شخصی به هر یک از برنامه های فنی و دانش پوشاند حاوی یک مدل است که تشکیل شده است از یک مجازی رسمی فارغ التحصیلی تصویری, به دنبال یک محل فیزیکی مراسم فارغ التحصیلی مربوط به دانشجويان خود را ویژگی های برنامه است."

روز شنبه در مراسم شروع خواهد شد با سخنان که ثبت خواهد شد در محل و در دسترس خواهد بود به تماشای در مدرسه در وب سایت www.nashobatech.net. کبوتر ارائه خواهد شد باز کردن اظهارات, به دنبال سخنران مهمان چارلی الیس از Littleton, رئیس کمیته مدرسه و عضو Nashoba Tech اول فارغ التحصیلی کلاس.

الیس خواهد شد و پس از سخنرانی از valedictorian, salutatorian و رئیس جمهور از کلاس 2020 و سپس سخنرانی توسط رئیس جمهور تاریخ و زمان کلاس و تشریفاتی عبور از gavel. اصلی جرمی Slotnick به پایان خواهد رسید که بخشی از این مراسم با سخنان پایانی.

پس از آن یک سری از محل مراسم فارغ التحصیلی برگزار خواهد شد با ویژگی های برنامه است. فارغ التحصیلان از هر برنامه و خانواده های آنها خواهد رسید قبل از هر ساعتی مراسم پارک در منطقه پوشیده از چمن در مقابل مدرسه — یک ماشین در هر تحصیلات تکمیلی و فارغ التحصیلان خواهد شد ایستاده در 6-10 پا از هم جدا و دریافت دیپلم خود را در یک سکو در مراحل جلو.

برنامه مراسم چهار شنبه, ژوئن 6 به شرح زیر است.

9 صبح: دامپزشکی کمک های جلسه 1.

ساعت 10 صبح: دامپزشکی کمک Session 2.

11 صبح: کمک به دندان; سلامت کمک.

ظهر: در اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش است.

1 بعد از ظهر: بانکداری بازاریابی و خرده فروشی; برنامه نویسی و توسعه وب.

ساعت 2 بعد از ظهر: لوله کشی جلسه 1; Carpentry.

3 p. m. لوله کشی جلسه 2.

4 p. m.: لوازم آرایشی.

5 بعد از ظهر: هنر آشپزی و مهمان نوازی.

برنامه مراسم پنج شنبه, 7 ژوئن به شرح زیر است.

9 صبح: Electrical Technology, جلسه, 1.

ساعت 10 صبح: Electrical Technology, جلسه 2.

11 صبح: تولید پیشرفته; بیوتکنولوژی; رباتیک و اتوماسیون.

ظهر: مهندسی تکنولوژی جلسه 1.

1 بعد از ظهر: مهندسی تکنولوژی جلسه 2.

ساعت 2 بعد از ظهر: طراحی و ارتباطات بصری.

3 p. m.: تلویزیون و رسانه ها تولید/هنر تئاتر.

4 p. m.: خودرو برخورد تعمیر و بازپرداخت.

5 p. m.: خودرو فن آوری است.

6 p. m.: تحصیلات تکمیلی.

"در حالی که ما هرگز نمی تواند جایگزین سنتی, مراسم فارغ التحصیلی," کبوتر گفت: "ما خوشحال به ارائه یک فروم که در آن دانش آموزان و والدین می توانند سهم خود را از غرور و هیجان در Nashoba Tech در طول گرامی در محل مراسم خود را با ویژگی های برنامه خانواده. در حالی که غیر متعارف که در آن ما نیاز به تمرین های اجتماعی فاصله در محل مراسم آن را تبدیل به یک بخش منحصر به فرد از Nashoba Tech تاریخ. هر فارغ التحصیل دریافت رسمی یادگاری دیجیتال را قادر خواهد ساخت که آنها را به تأمل در آنچه خواهد بود بخشی اجتناب ناپذیر از Nashoba Tech تاریخ است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن