نسکار تظاهرات در اطراف والاس به عنوان FBI بررسی طناب دار

توسط جینا سرخ کنبابا والاس سازی شماره 43 به جلو از جاده گودال نسکار قهرمان Kyle Busch هل دادن ماشین معروف در ی

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

توسط جینا سرخ کن

بابا والاس سازی شماره 43 به جلو از جاده گودال نسکار قهرمان Kyle Busch هل دادن ماشین معروف در یک طرف و دوست نزدیک Ryan Blaney فشار بر روی دیگر.

کل 40-راننده زمینه و خدمه دنبال کرد. پس از این خودرو را به توقف آمد والاس صعود نشسته روی طاقچه پنجره و sobbed. Richard Petty خود سالن از شهرت مالک تیم به آرامی قرار می گیرد یک دست در والاس شانه.

به عنوان مقامات فدرال فرود در آلاباما Superspeedway روز دوشنبه به بررسی کشف طناب دار در والاس گاراژ غرفه کل صنعت بسیج در اطراف جام سری " تنها سیاه راننده.

"اخبار را مختل کرده است همه ما و البته ما می خواهیم عدالت و بدانید که چه کسانی و چرا,," گفت: هفت بار قهرمان نسکار Jimmie Johnson. "و ما می خواهید را به ایستادگی کردن با دوستان ما."

82 سال از خرده در اولین مسابقه خود پس از coronavirus همه گیر آغاز شد و در آلاباما در روز مسابقه برای اولین بار در بیش از 10 سال در کنار هم ایستاده بود با والاس در طول سرود ملی قبل از روز دوشنبه باران-رویداد به تعویق افتاد. همه ایستاده بود پشت ماشین در حالی که Brad Keselowski برگزار شد پرچم آمریکا در مقابل صفحه نمایش همبستگی.

ایده برای ایستادن با والاس آغاز شده و با جانسون در حالی که سابق سری قهرمان کوین Hoffman پیشنهاد آنها همه فشار ماشین به جلوی شبکه والاس گفت.

یکی یکی پس از سرود آنها را در آغوش کشید والاس. سپس او تا به حال یک آغوش با خرده.

و سپس او رفت و مسابقه.

اگر نه برای کمبود سوخت والاس ممکن است تا به حال فرصتی برای مسابقه برای برنده شدن. اواخر توقف گاز منجر به 14th-محل پایان برساند اما احساس مانند یک پیروزی برای والاس. او رفت و به حصار و سیلی دست از طریق سیم کشی با یک گروه از طرفداران بسیاری پوشیدن "من نمی توانم نفس بکشم" پیراهن به عنوان آنها را تشویق می کردند.

او عذرخواهی کرد و نه با پوشیدن اجباری, ماسک, اما آن را به دلیل "من می خواستم برای نشان دادن هر کس در آن شما در حال رفتن به دور لبخند من."

"این ورزش در حال تغییر است," او گفت:. "قبل از مسابقه معامله شد احتمالا یکی از سخت ترین چیزهایی که من تا به حال شاهد در زندگی من است. از همه هواداران از رانندگان به خدمه همه در اینجا بد الاغ پایه فن با تشکر از شما بچه ها برای بیرون آمدن. این واقعا باور نکردنی است و من خوشحالم که بخشی از این ورزش است."

آن والاس که با موفقیت تحت فشار قرار دادند سهام ماشین سری به ممنوعیت مؤتلفه پرچم در آن سالن کمتر از دو هفته پیش و او را به هدف زمانی که طناب دار حلق آویز پیدا شد در این Richard Petty آشپزی گاراژ غرفه بعد از ظهر یکشنبه در آلاباما آهنگ. عضو والاس خدمه گزارش آن را به نسکار و صبح روز دوشنبه ایالات متحده وکیل Jay شهر گفت: دفتر اف بی آی و وزارت دادگستری حقوق مدنی بخش درگیر شدند.

"صرف نظر از اینکه فدرال اتهامات آورده می شود می تواند این نوع از عمل هیچ جایی در جامعه ما" شهر گفت.

نسکار جمهور استیو فلپس گفت: امنیت شده است شدت برای والاس — تیم خود را نیز اعطا غیر معمول دسترسی به آن ماشین صبح روز دوشنبه به اطمینان حاصل شود آن را به حال شده است با دستکاری یک شبه و FBI بود "در حال حاضر در سایت" در مسیر.

او گفت: FBI مدیر گفته بود عوامل در بیرمنگام به "استفاده از تمام منابع خود را" برای پیدا کردن مجرم.

"صراحت آنها ممنوع خواهد شد از این ورزش برای زندگی" فلپس گفت. "وجود دارد هیچ جایی برای این کار در همه. ما نمی خواهد آن را تحمل کند. آنها را نمی شود در اینجا. من اهمیتی نمی دهند که آنها نمی خواهد در اینجا."

نسکار در تلاش است تا فاصله خود را از مؤتلفه پرچم برای سال در خطر بیگانه یک گروه اصلی از آن پایه فن. در والاس اصرار آن رفت پیش با بان کی مون به عنوان ملت چنگ زدن با ناآرامی های اجتماعی تا حد زیادی وابسته به جورج فلوید, گزارشی مردی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

نسکار است و نه مشخص شده که چگونه آن را اعمال محدودیت و این هفته مسابقه در آلاباما در قلب جنوب ارائه شده این مجموعه با بزرگترین آزمون در اوایل رفتن. ناراضی طرفداران با مؤتلفه پرچم راند گذشته ورودی اصلی به آهنگ تمام آخر هفته و یک هواپیما به پرواز در آمد بالا مسیر یکشنبه کشیدن یک بنر پرچم است که به عنوان خوانده شده "پال خواستار قطع بودجه دولت نسکار."

آلاباما رژیم صهیونیستی. کی Ivey گفت که او "شوکه و وحشت زده" توسط "ننگین عمل" در برابر والاس.

"وجود دارد هیچ جایی برای این نمایش نفرت انگیز از نفرت در کشور ما" Ivey گفت. "بابا والاس یکی از ما; او یک بومی از تلفن همراه و به نمایندگی از همه Alabamians من عذر خواهی به بابا والاس و همچنین به خانواده و دوستان خود برای صدمه زدن به این اتحاد ایجاد شود و پشیمانی علامت این برگ در دولت ما."

خرده در بیانیه ای گفت او "خشم" توسط "گه عمل" از نژاد پرستی. بازنشسته قهرمان Jeff Gordon به نام آن را "بزدلانه" عمل می کنند در حالی که بازنشسته قهرمان و تیم فعلی صاحب تونی استوارت seethed در رسانه های اجتماعی پست: "عصبانی. خشم. نا امید. این کلمات را به طور کامل نمی توصیف چگونه احساس می کنم. #IStandWithBubba و من لعنت مطمئن شوی به هر کسی که درگیر در این نوع از رفتار است."

فلپس گفت: او کسی است که گفته والاس در مورد طناب دار.

"این یک لحظه دشوار است برای بابا یک لحظه دشوار است برای من" او گفت:. "او آن را به کار گرفته و با فضل است که او به کار گرفته همه چیز را که اتفاق افتاده بیش از چند هفته گذشته است."

26-در سال والاس گفت: پس از طناب دار کشف شد: "T خود را شکستن نیست من نمی خواهد به در خواهد شد و نه من به پایین. من ادامه خواهد داد به افتخار ایستادن برای آنچه که من به آن معتقدم."

والاس قبلا فرسوده یک پیراهن که می گوید "من نمی توانم نفس بکشم" بیش از firesuit و sported سیاه و سفید زندگی می کند توجه به رنگ و طرح در یک مسابقه در ماه گذشته در Martinsville, Virginia.

آلاباما یکی از خشن تر متوقف می شود در نسکار برنامه اما همه گیر باعث این سری مانند تمام رشته های ورزشی به ممنوعیت و یا به شدت محدود طرفداران. تا به 5000 طرفداران اجازه داده شد اما وجود دارد به مراتب کمتر از آن دوشنبه و هیچ یک از آنها تا به حال دسترسی به زمین زیر کشت و یا سری جام گاراژ.

تحت سخت جدید دستورالعمل های بهداشتی یک تعداد بسیار محدودی از مردم می توانند دسترسی به گاراژ. که شامل خدمه برای هر یک از 40 تیم, NASCAR, کارکنان, آلاباما کارکنان و هر قراردادی ایمنی خدمه و یا امنیتی.

فلپس کاهش یافته است به بحث در مورد این که آیا دوربین در گاراژ منطقه ممکن است دستگیر کرده اند چیزی از ارزش اما اشاره کرد نسکار یک لیست تایید شده است که اجازه دسترسی به آن شده است و آن را به مقامات.

"این خواهد بود که بخشی از آنچه FBI است که به دنبال در" او گفت:

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن