MSNBC منصوب شادی رید به عنوان کریس ماتیوز' جایگزینی

نیویورک (AP) — MSNBC می گوید شادی رید را به حرکت در اوایل شب زمان اسلات خالی در مارس سابق "بیس بال" میزبان کری

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

نیویورک (AP) — MSNBC می گوید شادی رید را به حرکت در اوایل شب زمان اسلات خالی در مارس سابق "بیس بال" میزبان کریس متی بازنشستگی در ماه مارس است.

رید شده است که آخر هفته لنگر در کابل شبکه خبر و به تازگی subbed در 7 p. m. به وقت شرق اسلات در حال حاضر دارای موقعیت تمام وقت انجام خواهد شد واشنگتن-بر اساس نشان می دهد لقب "ReidOut."

رید گفت: او قصد "در آوردن متنوع هوشمند و انجام voices به جدول در موضوعات مهم هستند که به ما بینندگان است."

رید که سیاه و سفید به ارمغان می آورد تنوع به صف محبوب با لیبرال ها که در حال حاضر دارای پنج مرد و یک زن به عنوان میزبان در ساعت 5 بعد از ظهر و نیمه شب.

"من افتخار دارم و خدا را شکر این فرصت" رید در بیانیه ای گفت.

ماتیوز بازنشسته در هوا در اوایل ماه مارس پس از یک سری از gaffes و یک مقاله نوشته شده توسط نگار لورا Basset که او را متهم کرد از نظرات نامناسب به او و دیگر زنان که خود را نشان می دهد.

کشور band بانوی فایل های کت و شلوار در برابر خواننده با همین نام

فایل – در این Nov. 14, 2018, فایل, عکس, دیو Haywood از سمت چپ هیلاری اسکات و چارلز کلی از یک که قبلا Lady Antebellum وارد در 52nd annual CMA Awards در Nashville, Tenn. این برنده جایزه گرمی کشور که کاهش یافته کلمه "Antebellum" از نام خود را به دلیل از کلمه روابط برده داری به طرح دعوی علیه یک خواننده است که با استفاده از نام مرحله برای سال. (عکس از اوان Agostini/تالار گفتگو/AP فایل)NASHVILLE, Tenn. (AP) — کشور گروه یک خانم که کاهش یافته کلمه "Antebellum" از نام خود را به دلیل از کلمه روابط برده داری به طرح دعوی علیه یک خواننده که انجام شده است به عنوان بانوی سال است.

گرمی-برنده گروه آوازی واصل طرح دعوی در دادگاه در روز چهارشنبه در دادگاه فدرال پس از مذاکرات با آنیتا سفید شکست در هفته های اخیر. با توجه به طرح دعوی در دادگاه های این گروه است که به دنبال یک حاکم است که استفاده از علامت تجاری "بانوی" تجاوز نیست در سفید ادعا حقوق علامت تجاری به همین نام است. این گروه به دنبال ندارد و خسارت پولی.

این گروه ساخته شده Hillary Scott Charles Kelley و دیو Haywood اعلام کرد تغییر نام ماه گذشته گفت: آنها پشیمان نیست با توجه به کلمه قبل از جنگ را در ارتباط با برده داری.

اما سفید است که انتشار بلوز و روح موسیقی برای سال به عنوان بانوی یک گلایه عمومی است که این گروه هرگز به او قبل از تغییر نام خود را. مذاکرات بیش از نام موفق به رسیدن به یک توافق است. یک مدیر برای سفید بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

با توجه به طرح دعوی در دادگاه در گروه اعمال می شود برای علائم تجاری به صورت نام "بانو" برای خدمات سرگرمی و برای استفاده بر روی لباس در سال 2010 و نه مخالفان بودند ظ توسط هر فرد یا نهاد.

"هنگامی که ما متوجه شدند که خانم سفید تا به حال نیز انجام شده است تحت نام بانوی ما تا به حال قلبی بحث با او در مورد چگونه ما می توانیم همه با هم آمده و به چیزی خاص و زیبا از این لحظه گفت:" این گروه در بیانیه ای. "ما هرگز حتی سرگرم این ایده است که او نباید همچنین قادر خواهید بود به استفاده از نام بانو و هرگز — امروز عمل تغییر نمی کند که."

خانواده دوباره تصور Bob Marley کلاسیک برای COVID-19 امداد

نیویورک (AP) — باب مارلی برنده جایزه گرمی کودکان و نمودار-شکوه نوه را دوباره تصور یکی از بزرگترین بازدید برای کمک به کودکان مبتلا به بیماری همه گیر کوروناویروس.

Stephen Marley, Cedella مارلی و پسرش, جست و خیز Marley, نیروهای پیوسته اند برای تولید یک نسخه جدید از "یک عشق" خواهد شد که منتشر شده جولای 17, و همچنین شامل مهمان ویژه حضور از نوازندگان دیگر. یک موزیک ویدئو نیز منتشر خواهد شد در آن روز.

این پوشش تصویر منتشر شده از توف گونگ بین المللی و تقویت موسیقی را نشان می دهد هنر به صورت تک "یکی را دوست دارم." خانواده رگی افسانه Bob Marley پوشش ترانه "یک عشق" به جمع آوری پول برای coronavirus تلاش های امدادی. (توف گونگ بین المللی/موسیقی تقویت از طریق AP)

"پدر نوشت: این آهنگ مثل 40 سال پیش یک زمان طولانی. آن را فقط احساس می کند مانند در حال حاضر در جهان ما نیاز به برخی از نوع های مختلف از وحدت اتفاق می افتد. نه فقط لب اما عمل" Cedella Marley, 52, گفت: در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس این هفته است. "من فکر می کنم ما در حال رفتن را به این آهنگ برای یک نسل است که نیاز به می دانم که ما انجام مراقبت از. ما اهمیتی نمی دهند چه اتفاقی می افتد. ما قصد داریم برای انجام یک ارنج زدن و فشار و پرتاب و امیدوارم این پیام طنین انداز خواهد شد."

Bob Marley & The Wailers منتشر شد "یک عشق" در سال 1977. Bob Marley سرطان درگذشت در سال 1981 در سن 36.

تمام درآمد حاصل از این نسخه جدید از "یک عشق" منتشر شده توسط توف گونگ بین المللی و تقویت موسیقی را پشتیبانی Reimagine یونیسف کمپین جهانی برای coronavirus امداد تلاش های متمرکز بر کمک به و کمک به کودکان در سراسر جهان است.

"(این) آهنگ بسیار ویژه است چرا که از (آن) پیام. این آهنگ از برابری. یک عشق معنی عشق برای همه, برای همه بشریت است. مهم نیست که رنگ و عقیده و یا وضعیت اجتماعی یا هر چیزی شبیه به آن. این قدردانی از خانواده انسان است. "یک قلب بیایید با هم و احساس می کنم همه حق'" هشت بار برنده جایزه گرمی Stephen Marley گفت. "این بسیار مهم بیانیه ای به خانواده من است."

طلا و جواهر برند پاندورا می گوید آن را به مطابقت با هر دلار مطرح شده از "یک عشق" دادن تا 1 میلیون دلار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن