عزاداران خداحافظی به Rayshard بروکس در کلیسای تاریخی

توسط کیت BRUMBACKآتلانتا (AP) — نمرات از عزاداران شنبه پرداخت نهایی خود را احترام به Rayshard بروکس در آتلانتا

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

توسط کیت BRUMBACK

آتلانتا (AP) — نمرات از عزاداران شنبه پرداخت نهایی خود را احترام به Rayshard بروکس در آتلانتا کلیسا که در آن کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور استفاده می شود به موعظه در نظر گرفتن بخشی در یک مراسم تشییع جنازه غنی و تاریخی پژواک و پر از حس غم انگیز که سیاه امریکا شده است از طریق این همه بیش از حد بسیاری از بار قبل.

"Rayshard بروکس آخرین مشخصات بالا تلفات در مبارزه برای عدالت و نبرد برای روح از امریکا است. این است که در مورد او, اما آن است که بسیار بزرگتر از او" برگرد. Raphael وارناک کشیش ارشد در Ebenezer کلیسای باپتیست گفت: جمعیت کمتر از دو هفته پس از این مرد سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد و در بازگشت توسط یک سفید آتلانتا افسر پلیس پس از یک مبارزه در مواد غذایی سریع پارکینگ.

وارناک قرائت یک لیست طولانی از اسامی افرادی که جان خود را در دست پلیس در سال های اخیر از جمله اریک گارنر و مایکل براون Philando کاستیا و جورج فلوید lamenting است: "متاسفانه ما بدست بیش از حد تمرین در این است."

بروکس' بیوه Tomika میلر در لباس سفید نشسته احاطه شده توسط خانواده و دوستان است. سابق مجلس دولت استیسی آبرامز و آتلانتا شهردار Keisha لنس کف هر دو از آنها ذکر شده است به عنوان پتانسیل در حال اجرا آمپول برای دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن در میان عزاداران است.

بسیاری از افراد با لباس تمام سفید در حالی که برخی از عینک تی شرت با بروکس' تصویر. تقریبا هر کس تا به حال ماسک در برابر coronavirus.

بروکس' قتل 12 ژوئن آمد در میان هفته از آشفته و گاهی خشونت آمیز اعتراضات در سراسر آمریکا بیش از فلوید را به مرگ سفید مینیاپولیس افسر زانو در مه 25. معترضان خواستار تغییرات در نحوه افسران آموزش دیده و منظم و خواستار برچیدن ادارات پلیس و یا تغییر بودجه به دور از اجرای قانون نسبت به خدمات اجتماعی.

"ما اینجا هستیم زیرا افراد همچنان به پنهان شدن در پشت مدالها و آموزش و سیاست ها و روش به جای توجه به انسانیت دیگران به طور کلی و سیاه و سفید زندگی می کند به طور خاص" برگرد. برنیس کینگ رهبر جنبش حقوق مدنی را به جمعیت گفت.

او اشاره کرد ruefully که قتل صورت گرفت در آتلانتا و سیاه و سفید "مکه" و "شهری که قرار است به `بیش از حد شلوغ به نفرت.'"

پادشاه که یک کودک بود که پدر او در سال 1968 ترور شد گفت: عزاداران او در کلیسا برای "آنچه احساس می کند مانند همه بیش از حد آشنا لحظه." او اشاره کرد که بروکس' مرگ صورت گرفت در همان تاریخ که NAACP رهبر Medgar Evers ترور شد در می سی سی پی در سال 1963 و نلسون ماندلا شد و محکوم به زندگی در زندان در آفریقای جنوبی در سال 1964.

اما در قدرتمند اکو پدرش "من یک رویا دارم" گفتار او اعلام کرد: "Rayshard بروکس' مرگ را نمی خواهد بیهوده چرا که عدالت را رول کردن مثل آب و عدالت مانند یک جریان نیرومند."

بروکس 27 بود به ضرب گلوله توسط افسر گرت Rolfe پس از یک مبارزه است که فوران هنگامی که پلیس سعی دستبند او را برای مست بودن در پشت چرخ از اتومبیل خود را در یک وندی drive-thru. ویدیو نشان داد بروکس, ربودن یک پلیس تیزر و شلیک به آن را در این افسر در حالی که در حال اجرا دور است.

Rolfe, 27 شد به اتهام قتل و زندانی بدون وثیقه. دوم افسر Devin برازنان, 26 متهم شد با تشدید حمله متهم پله در بروکس' شانه او به عنوان lay dying در پیاده رو. وکلا برای هر دو مردان گفت: مشتریان خود را' عملیات توجیه شده بودند.

آتلانتا رئیس پلیس پا به پایین کمتر از 24 ساعت پس از بروکس' مرگ و وندی سوزانده شده توسط داعش است.

به عنوان بروکس' مراسم تشییع جنازه بود که در جریان اعلام دستگیری یک مظنون در سوزاندن رستوران شناسایی او به عنوان 29 ساله ناتالی سفید.

در حالی که بروکس بود نه یک عضو از باپتیست گنگ کلیسا یک "پناهگاه برای کسانی که رنج می برند" وارناک در بیانیه ای گفت: اعلام برنامه های مراسم تشییع جنازه. بازیگر و فیلمساز Tyler Perry ارائه کمک مالی برای خدمات وارناک گفت.

یک بعد از ظهر به قید وثیقه شنوایی برای Rolfe که در تضاد با مراسم لغو شد توسط یک قاضی. تحت قانون جرم قربانیان و خانواده های آنها تحت عنوان شنیده می شود در چنین اقدامات.

خارج از churuch یک صفحه نمایش بزرگ پخش این سرویس است. تایرون هاروی بود که در میان چند ده که گوش.

"اول از همه ما باید به رای دادن. ما باید به رای دادن. ما نمی توانیم فقط به استراحت در laurels ما و بگو ما رو اوباما در آن وجود دارد.' و اوباما را رفته است. ما رو به انجام بهتر از آن است," او گفت:. "ما باید به ایجاد برخی از تغییرات شدید."

وی افزود: "این بسیار حیاتی است. این مهم در حال حاضر است."

وارناک یک دموکرات در حال اجرا برای آمریکا خواست مردم برای حفظ راهپیمایی و بالا بردن صدای خود را به چالش نژادپرستی و مبارزه برای تغییر است.

"من امروز به اینجا آمده ام اعلام یکی دیگر از مارس. من نمی خواهم شما را به آن را از دست. مطمئن شوید که شما نشان می دهد تا برای ماه مارس. آن است که اتفاق می افتد در Nov. 3, 2020, در یک غرفه رای گیری در نزدیکی شما او گفت:" به تشویق. "این یک تناقض به راهپیمایی در خیابان ها و نه مارس در غرفه رای گیری."

در ضمن یک نظرسنجی جدید که تقریبا همه آمریکایی ها به نفع حداقل برخی از تغییر به این کشور سیستم عدالت کیفری و آنها به شدت می خواهید برای دیدن استانداردهای روشن در زمانی که افسران پلیس ممکن است استفاده از زور و عواقب آن برای کسانی که عبور از خط.

نظرسنجی از آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهشی گفت: 29 درصد فکر می کنم سیستم عدالت کیفری باید "کامل تعمیرات اساسی" 40 درصد می گویند به آن نیاز دارد "تغییرات عمده" و 25 درصد می گویند به آن نیاز دارد "تغییرات جزئی." فقط 5 درصد بر این باورند هیچ تغییرات لازم است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن