تست بیشتر می توانید به تنهایی به تصویر واقعی: DC

میسور/Mysuru: تست یکی از عمده مورد نیاز برای نگه داشتن COVID-19 همه گیر تحت بررسی و Mysuru در صدر لیست در تعدا

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: تست یکی از عمده مورد نیاز برای نگه داشتن COVID-19 همه گیر تحت بررسی و Mysuru در صدر لیست در تعدادی از تست های انجام شده در میان 20 منطقه در کارناتاکا که گزارش COVID-19 موارد مثبت.

در سخنرانی خود در راه اندازی KSRTC تلفن همراه تب درمانگاه در شهرستان صبح امروز Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که از دو روز گذشته شده اند وجود دارد هیچ مورد مثبت در Mysuru و P111 مرخص شده اواخر دیروز و چند بیشتر بیماران در حال انتظار برای تخلیه شود امروز.

"هر دولت جهت اصلی مخاطبین از موارد مثبت به آزمایش می شود و بلافاصله پس از 12 روز; ثانویه مخاطبین که در کمتر در معرض خطر باید آزمایش پس از 12 روز از خانه قرنطینه گفت:" DC اضافه کرد که ثانویه مخاطبین از موارد مثبت هستند که امروز مورد آزمایش قرار. همچنین 4-5 خیلی خوشحال Generics کارکنان که نمونه رد شد زودتر خواهد بود مجددا به غیر از نمونه اولیه و ثانویه اطلاعات تماس Hebya مورد خواهد شد که امروز مورد آزمایش قرار.

در این سوال است که Coronavirus شده است کنترل می شود در Mysuru DC گفت: "همانطور که در حال حاضر ما می توانید در نظر بگیرید که آن را تحت کنترل است. همراه با کارگران که تست شده اند برای COVID-19, اعضای خانواده خود را بیش از حد آمده بود برای تست. بنابراین تعداد بیشتری از آزمایشات انجام شده در هر روز است. جدای از آن ما می رویم به صورت تصادفی تست از جمله 20 تا 40 Influenza-Like Illness (ILI) و شدید تنفسی حاد بیماری (ساری) موارد از K. R. بیمارستان و بیمارستان های دیگر. تا کنون ما تست شده 300 ساری موارد و تنها دو نفر از آنها را تبدیل به مثبت COVID-19. در مهار مناطق ما در حال ساخت 100 درصد تست برای تب موارد است."

در Mysuru, 970 نفر در حال آزمایش در هر 10 لاخ است که بالاترین در دولت و تست بیشتر خوب است بدانید که وضعیت واقعی COVID-19 گسترش او اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب