بیشتر ضد سامی نقاشی های دیواری موجود در وستفورد

وستفورد — پلیس در وستفورد در حال بررسی بیشتر حوادث گرافیتی — از جمله برخی از ضد یهودی — که با اسپری بر روی ملک

توسط ATSHNEWS در 10 مرداد 1399

وستفورد — پلیس در وستفورد در حال بررسی بیشتر حوادث گرافیتی — از جمله برخی از ضد یهودی — که با اسپری بر روی ملک در سراسر شهر در طول ساعات شب این هفته.

در Facebook صفحه وستفورد پلیس تصاویر ارسال شده از یک صلیب شکسته و ستاره داوود — نمادی از ایمان یهودی — اسپری رنگ بر روی قطعات از اموال. عکس از نقاشی های دیواری نیز نشان می دهد که نام "سامانتا" و "سام" به دنبال موهن لکه دار کردن.

آخرین اعمال خرابکاری رخ داده در منطقه از پاین ریج جاده و Kylemore رانندگی در طول ساعات شب جمعه و اوایل صبح روز چهارشنبه وستفورد پلیس گفت:.

همچنین در برخی از نقطه در طول دوشنبه شب و اوایل صبح پنجشنبه وستفورد پلیس گزارش خرابکاری بیشتر اتفاق می افتد در منطقه Russells راه تاکستان جاده تایلر جاده کریستی Lane, موریسون, Lane, Caldwell درایو و Danely درایو.

هر کسی که با دوربین های امنیتی در این مناطق خواسته است برای تماس با وستفورد پلیس در 978-692-2161. به ترک ناشناس راهنمایی, رفتن به westfordma.gov/304/police-department.

پلیس در وستفورد و همچنین در چلمزفورد برای اولین بار شروع به تحقیق در مورد مرتب کردن بر اساس همان نقاشی های دیواری در جولای 20, که همچنین شامل ضد سامی گرافیتی و نام "سامانتا." این خرابکاری داشت با اسپری روی اتومبیل ها و ساختمان ها.

در آن زمان چلمزفورد رئیس پلیس جیمز Spinney گفت: خرابکاری داشت در منطقه بین وستفورد خیابان و وستفورد جاده ها است.

بر خلاف عنوان گزارش در وستفورد, Spinney گفت: روز پنج شنبه بعد از ظهر که هیچ یک از گزارش های اضافی از گرافیتی گزارش چلمزفورد پلیس.

به عنوان بخشی از تاریخ 20 ژوئیه تحقیقات وستفورد پلیس نوشته شده در تصاویر و فیلم های خود را در Facebook صفحه از آنچه به نظر می رسد ممکن است مشکوک در Lakeside Terrace منطقه است.

شب security فیلم نشان می دهد که به نظر می رسد مرد سفید با پیراهن آبی و تیره, کوتاه, اجرا از یک منطقه پوشیده شده از درخت با یک اسپری رنگ می تواند باشد. او اجرا می شود در سراسر خیابان تا جلوی خانه و سپس گرافیتی دسته درب گاراژ قبل از عقب نشینی در سراسر خیابان و خارج از دید.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن