منهای minicamp, میهن پرستان تعداد مربیگری

NFL را در زمینه پنجره بسته شدن سریع.اجباری minicamps آخرین بقایای یک offseason که کاملا از بین رفته مجازی. محر

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

NFL را در زمینه پنجره بسته شدن سریع.

اجباری minicamps آخرین بقایای یک offseason که کاملا از بین رفته مجازی. محرومیت یک معجزه این دوره بحرانی به زودی منتقل آنلاین بیش از حد.

برای میهن پرستان minicamp ارائه شده سه روز زیرچشمی نگاه کردن به حق رای دادن خصوصی و محافظت شده در جهان است. هر سال در آغاز ماه ژوئن این تیم خواهد عمل خارج ژیلت ورزشگاه قبل از ازدحام رسانه ها. یادداشت scribbled داستان نوشته شده بود و پیش بینی حمایت واقعی فوتبال مشاهدات متولد شد.

Minicamps لزوما پیش بینی است. حجم نمونه در زمینه محصول رقیق شده و عدم وجود پد و تاکید بر آموزش بیش از رقابت است که اغلب بیش از حد کوچک به معنی دار است.

به عنوان مثال گیرنده های گسترده ای موریس هریس و Braxton Berrios ربوده همه چیز را در دید سال گذشته از تام بردی. اجراهای خود موجب حدس و گمان آنها را فراهم مشروع و حیاتی عمق برای 2019 تیم. به سختی دو ماه بعد هریس رفته بود و Berrios بود در مسیر تبدیل شدن به یکی از تیم اولین تماس در cutdown روز.

سپس دوباره در همان minicamp و در همان موقعیت گروه N'Keal هری تلاش برای جدا کردن از مرد پوشش — تم های خود را ناامید کننده rookie کمپین — در حالی که undrafted هم تیمی های Jakobi Meyers و توپچی Olszewski, نمایش, طبیعی, توپ مهارت های است که آنها را در جای خواب میدارد به فینال 53. در جای دیگر Pats ثانویه تحت سلطه تیم دوره و جیمی کالینز بود یک سورپرایز شیرین و لذت بخش balling در وسط لایحه Belichick دفاع. در حالی که Collins' ستارگان بازی تنها به طول انجامید نیم فصل Stephon گیلمور و دفاعی پشت بعد از آن قفل شده است تا هر کس در چشم از هفته 1 تا 17.

بازیکنان کهنه اغلب سخن گفتن آنها چگونه می توانید بگویید عرض چند دقیقه که آیا ورودی rookie قطع می تواند در NFL. در حالی که همه rookies های توسعه در همان نرخ و یا واکنش نشان می دهند به اولین pro جرقه بزند عینا اگر عمل خود نمونه به اندازه کافی قوی است اندازه آن مهم نیست. بچه ها می توانند یا نمی توانند.

شبیه به کسانی که جانبازان این برداشت چه رسانه ای و عمومی از دست رفته بیشتر بدون minicamp; توانایی بگویید که فورا گیلمور بود که در یک مسیر خاص و یا که هری ممکن است سقوط خود را کمتر منادی هم تیمی.

پس چه خواهد شد پرستان از دست دادن اگر خود را minicamp شیوه از دست داده ؟

برای شروع نیست خیلی از رقابتی نبوده است.

کمیسر راجر Goodell شده است فکر حفظ یک سطح میدان بازی به تازگی گسترش NFL مجازی offseason از طریق اواسط ماه ژوئن. مربیگری کارکنان به زودی می تواند به بازگشت به تیم, امکانات, اما جلسات خود با بازیکنان هنوز هم باید انجام از راه دور. هیچ کس حداقل رسما شروع به سر داشته باشد.

در این جلسات بسیاری از آنچه اتفاق می افتد معمولا پیشرو به در-زمینه کار می کنند. این همه در مورد آموزش برای کارکنان; مفاهیم نقش تکنیک ها و اصول. برای بازیکنان چقدر جذب آنها در طول این روزها به طور معمول ذخیره کردن پایه برای فصل آمده است.

لایحه Belichick خود توضیح داد offseason فلسفه در مارس تاکید بر این که مربیان خود را یک پتو با رویکرد آموزش خود.

"من فکر می کنم این بهار است که همیشه زمان برای بازیکنان به یادگیری جرم به کار خود به اصول اولیه خود و تکنیک های پالایش همه می آید در یک نقطه بعد از آن در زمان" Belichick گفت. "اگر ما یک فرصت برای انجام این کار این, بهار, پس از آن هیچ چیز ما می توانیم در مورد آن انجام دهید. ما مقابله با آن در اردوگاه های آموزشی.

"اما قبل از ما می توانید شروع به گرفتن بیش از حد خوب تنظیم و خیلی خاص, همه ما نیاز به درک اصول اولیه, اصول اساسی ارتباطات, اصول و روش ما این اصول در حال اجرا بازی, بازی عبور غیره. و سپس ما خیاط کسانی که به یک بازیکن منحصر به فرد هر موقعیت آن است."

در این معنا این تیم را خارج از زمینه کار نخواهد بود بسیار متفاوت است. کلاس مربیگری ادامه خواهد داد فقط تقریبا. همانطور که برای در زمینه تاکید بر اصول آن را امن فرض کنیم کسانی که دوره خواهد بود تحت فشار قرار دادند به اردوگاه های آموزشی که در آن بازیکن را صرف کمتر وقت خود را گرفتن تخصصی مربیگری. که برگ از بازیکنان جوان که پله به بزرگتر نقش و که موفقیت بستگی به اجرای چندین مهارت های تخصصی به ظاهر در یک نقطه ضعف; بازیکنان مانند جارت Stidham.

به عنوان یک کارفرمایی عدم شیوه های شکل به او صدمه دیده بیشتر از توجه او به زمان نیاز برای ادامه توسعه شیمی با تیم پاس-فو. اما Stidham هنوز هم می توانید سازماندهی و اجرای عبور از جلسات دور از فاکسبرو به عنوان بردی یک بار بود و همچنان به انجام این کار در خلیج تمپا. بسته به کیفیت آن جلسات Stidham ممکن است از دست قیمتی کمی در این زمینه و قادر به پرش مستقیم به اردوگاه های آموزشی به عنوان پیش بینی استارت.

اگر چه مهم نیست که چگونه اغلب Stidham ممکن است یا نه ممکن است سازماندهی این جلسات وجود دارد هیچ چیز به جای چه چیز دیگری است که سالانه توسعه در ژیلت در طول minicamp: رفاقت.

"این چیزی است که شما واقعا از دست ندهید چرا که تیم های فوتبال ساخته شده در روابط" Pats ایمنی و کاپیتان Devin McCourty گفت هرالد هفته گذشته است." شما را تبدیل به یک تیم خوب زمانی که شما نه فقط برای خود قرارداد و یا برای شهرت, اما شما در حال بازی برای بچه ها شما در اتاق قفل ، این زمان از سال زمانی که ما ساخت که پس از آن تفاوت زیادی با انجام آن عملا."

هر زمان که میهن پرستان reconvene آن را آشکار آنها وفق دهند برای جبران زمان از دست رفته; فقط به عنوان آنها همیشه در حال انجام بود و در سال 2011 زمانی که در لیگ گذشته تحریم پاک شده هر بازیکن-مربی در تماس با بیش از offseason. که سال بدون minicamp, OTAs و یا قبل از هر کار Pats رفت 13-3 و به سوپر باول. آنها ثابت کرد آنچه همیشه شناخته شده در مورد NFL: کسانی که انطباق و انجام بهترین تحت فشار همیشه زنده بماند.

بنابراین در یک راه و به طور قابل توجهی از دست داده minicamp اثرات پرستان باید به آنها است.

از آن خواهد شد اندازه گیری بازگشت سرمایه آنها ساخته شده با جدید خود را ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب