وزیر واریز شده دولت بریتانیا بیش از یکی از دستیاران مستند نقض

توسط جیل LAWLESSلندن (AP) — junior, انگلیسی, وزیر دولت ترک در روز سه شنبه نخست وزیر بوریس جانسون شکست خود را ب

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

توسط جیل LAWLESS

لندن (AP) — junior, انگلیسی, وزیر دولت ترک در روز سه شنبه نخست وزیر بوریس جانسون شکست خود را به آتش بالا aide به اتهام نقض coronavirus مستند قوانین.

جانسون ایستاده بود توسط دومینیک کامینگز بیش از تصمیم خود را به درایو 250 مایل (400 کیلومتر) به خانه پدر و مادر خود در پایان ماه مارس با وجود ملی جهت مردم به در خانه باقی می ماند. کامینگز می گوید که او سفر کرده به طوری که خانواده می تواند مراقبت از خود را برای 4 سال اگر او و همسرش که هر دو تا به حال مشکوک coronavirus عفونت بیمار.

اما بسیاری از انگلیسی ها می گویند کامینگز ساخته شده مسخره از فداکاری از افرادی که به دنبال قوانین برای جلوگیری از گسترش این بیماری حتی زمانی که آن را به معنای دور ماندن از عزیزان.

اسکاتلند وزیر داگلاس راس گفت: در استعفا نامه ای که "اکثریت قریب به اتفاق مردم" موافق نیست با Cummings.

"من باید ترکیبات که نمی توانید برای خداحافظی به عزیزان; خانواده هایی که نمی تواند سوگواری با هم; افرادی که نمی مراجعه بیمار و بستگان چرا که آنها به دنبال راهنمایی از دولت" نوشت. "من نمی توانم در ایمان خوب است به آنها بگویید که آنها اشتباه و یک مشاور ارشد دولت درست بود."

افسران ارشد پلیس گفت: Cummings' تفسیر از قوانین ساخته شده آن را سخت تر برای به اجرا درآوردن این مستند دانشمندان و گفت: از آن می تواند به تضعیف پیام در مورد اهمیت اجتماعی فاصله.

"این تهدید به تضعیف است که در جامعه حس اگر یک رقم به عنوان برجسته به عنوان Dominic کامینگز و اگر نخست وزیر خود را شروع به تضعیف است که" ما " پیام و شروع به صحبت کردن در مورد 'من'" گفت: Stephen Reicher یک روانشناس رفتاری که کمک می کند تا توصیه به دولت است.

جانسون ایستاده بود به شدت توسط خود مشاور گفت کامینگز "به دنبال غرایز از هر پدر و هر پدر و مادر است."

در روز سه شنبه دفتر هیئت دولت وزیر Michael Gove اصرار داشت که کامینگز "نمی شکستن قانون است. او نمی شکستن قوانین. او به دنبال محافظت از خانواده اش."

اما کامینگز' سفر جاده کشیده شده انتقاد از دانشمندان و پزشکان و اسقف ها و انگلیسی ها در سراسر کشور است. Ominously برای جانسون همچنین مشکلات رو به رشد تعدادی از قانونگذاران محافظه کار.

"ما نمی توانیم دور انداختن با ارزش عمومی و سیاسی خوب خواهد شد و دیگر هیچ" توییتی محافظه کار مجلس ویلیام Wragg. "این تحقیر & اهانت آمیز به دفتر خود را به دیدن وزیران قرار داده و از توافق خطوط در دفاع از یک مشاور. این وقت اضطراری ملی و تمرکز ما باید بی امان. ما آن را مدیون به ملت است."

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب