میدلسکس کالج ارائه می دهد از راه دور دوره های آموزشی به جامعه شرکای

لوول — با شیوع کروناویروس هنوز هم تأثیر منطقه میانه جامعه کالج شرکتی آموزش و پرورش, آموزش و همکاری با کسب و کا

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

لوول — با شیوع کروناویروس هنوز هم تأثیر منطقه میانه جامعه کالج شرکتی آموزش و پرورش, آموزش و همکاری با کسب و کارهای محلی و سازمان ها برای ارائه توسعه حرفه ای کارکنان با استفاده از کنترل از راه دور دوره.

با توجه به MCC مطبوعاتی تیم Scanlon, کالج برنامه مدیریت کسب و کار و صنعت با همکاری Marci بارنز درخت عرعر و مربی کریس Soucy از ذاتی نیروهای انتقال ملزومات ارتباطات و مهارت های فردی دوره به ویدئو کنفرانس ابزار زوم.

درخت عرعر است یک شرکت نرم افزاری مستقر در وستفورد در حالی که ذاتی نیروی مشاوره و مربیگری آژانس.

"سه نفر از ما تا به حال چند جلسات به عنوان یک تیم به منظور توسعه یک طرح برای حرکت رو به جلو است که متقابلا سودمند برای عرعر MCC و ارائه آموزش و کار از طریق هر ممکن در طول راه با هم" بارنز گفت: در انتشار. "آنها هر دو شده است بسیار انعطاف پذیر و آسان برای کار با این تجربه را بهترین می توان آن را برای کارکنان ما است."

Soucy را در کلاس در قالب دوره یک و نیم بعد تحویل انتشار متحده است. برای کنترل از راه دور نسخه, کارگاه تحویل داده شده است یک بار در هفته به مدت سه هفته.

اگر چه وجود دارد چالش های درگیر از جمله از دست رفته و چهره به چهره تعامل Soucy گفت: او شاهد بهبود یک کارمند مهارت در طول زمان نه تنها کار با آنها را برای یک روز.

"احساس من این است که این کمک تعمیق یادگیری او گفت:" در انتشار. "ما با مطالعه آن و تمرین در کارگاه و پس از آن به اشتراک گذاشته شده ما چگونه اعمال آن در شروع جلسه بعدی."

بارنز اضافه شده زوم مجاز برای انتقال آرام قدرت به عنوان مربی قادر به ارتباط برقرار کردن با کارمندان و کارکنان می تواند ارتباط برقرار کردن با یکدیگر. داشتن یک قطعه تصویری به کمک کارمند در سطوح راحتی و ایجاد منسجم محیط یادگیری است.

"میدلسکس انعطاف پذیری برای تنظیم و حرکت دادن کلاس را به یک پلت فرم مجازی شد, ضروری برای موفقیت و اتمام گرانت" بارنز گفت: در انتشار.

در انتقال Soucy محتوا اضافه شده به مواد از جمله شرکت کنندگان راهنمای و یک عرشه اسلاید — شامل بیشتر اطلاعات نوشته شده است. با توجه به انتشار Soucy با استفاده از بحث های گروهی و تمرینات شریک. به نفع استفاده از زوم است که توانایی ضبط جلسه برای کارکنان برای مشاهده بعد.

"با توجه به جهانی نزدیک بسته شدن غیر ضروری کسب و کار اصلی از مزایای آموزش آنلاین است که آن را اجازه آموزش تعامل اتفاق می افتد در ماه آوریل در مقابل نیاز برای به تعویق انداختن یا لغو" Soucy گفت. "بین فردی مهارت های ارتباطی جلسات موضوع ایده آل. همه ما در حال تجربه یک سویه در برقراری ارتباط با دیگران به طوری که هر یک از مهارت ها می تواند بلافاصله اعمال می شود."

Soucy مربوط به محتوای ملزومات ارتباطات دوره به کار از خانه. بارنز اضافه شده بازخورد از کارکنان مثبت بود. به عنوان کار از خانه جدید برای بسیاری از افراد که قادر به بحث در مورد این مهارت ها را فراهم می کند کارکنان با استراتژی های مورد نیاز برای انجام بهتر.

"ما همه در حال به چالش کشیده و در حال حاضر که یک راه اصلی برای ما به رشد" Soucy گفت. "چه سمان این رشد این است که چگونه به خوبی ما اعمال می شود آنچه که ما آموخته ایم و در حال حاضر در انزوا و سپس هنگامی که فاصله فیزیکی به پایان می رسد."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد MCC را دوره توسعه حرفه ای, تماس, لیزا Tuzzolo, MCC برنامه مدیر شرکت های بزرگ آموزش و پرورش در tuzzolol@middlesex.mass.edu یا 978-656-3109.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب