Meili تماس برای اتصال داوری در Co-Op/Unifor کار اختلاف

محتوای مقالهساسکاچوان NDP رهبر Ryan Meili می گوید او می خواهد به کارگران پالایشگاه و MLAs "در کار" را به عنوان

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

محتوای مقاله

ساسکاچوان NDP رهبر Ryan Meili می گوید او می خواهد به کارگران پالایشگاه و MLAs "در کار" را به عنوان هر دو از مخالفان و اعضای Unifor محلی 594 نگاه به بازگشت به کار.

پرداختن رسانه ها در چهارشنبه Meili به نام برتر اسکات وزارت معارف به بازگرداندن قوه مقننه در بخش را در قانون اجازه می دهد برای اتصال داوری.

"این یک مشکل است که رفته است به مراتب بیش از حد طولانی" گفت: Meili.

برخی از 730 کارگران و اعضای محلی 594 شد قفل از کار در بخش Co-Op پالایشگاه در دسامبر. 5.

وزارت معارف و همین مورگان وزیر روابط کار و ایمنی محل کار نگهداری می شود که این استان هیچ جای دخالت در مناقشه با وضع هر کسی به کار می کنند. این استان منصوب ویژه میانجی وینس در ماه فوریه آماده برای کمک در مذاکرات است.

در ماه فوریه مورگان گفت: رهبر-ارسال که Saskatchewan اشتغال عمل می کند و هیچ مقرراتی برای این استان به تحمیل اتصال "بهره داوری."

در نامه ای که به نور آمد این آخر هفته پس از آزادی درخواست اطلاعات محلی 594 گروهی از کشاورزان در معرض خطر یک حمله بمب در پيکت در اطراف پالایشگاه. Meili گفت: این نامه بود "عمیقا نگران" اما افزود که عدم شفافیت نیز دلیلی برای نگرانی است.

جری Dias ملی رئیس جمهور Unifor گفت: در انتشار اخبار در روز چهارشنبه خود اتحادیه است "بررسی احتمالات برای یک کت و شلوار مدنی در برابر RPS مربوط به محدود کردن اعضای اتحادیه' حقوق قانونی اینجا."

alsalloum@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب