MCC مجازی ارائه می دهد کلاس های تابستان برای کودکان و نوجوانان

لوول — میدلسکس کالج اعلام کرد این انتقال تابستان کلاس برای بچه های مجازی سیستم عامل های آنلاین برای دانش آموزا

توسط ATSHNEWS در 9 تیر 1399

لوول — میدلسکس کالج اعلام کرد این انتقال تابستان کلاس برای بچه های مجازی سیستم عامل های آنلاین برای دانش آموزان فرصتی برای کشف فرصت های شغلی یادگیری مهارت های جدید و دیدار با دوستان جدید و افزایش اعتماد به نفس.

کالج برای کودکان و نوجوانان برنامه ارائه می دهد کلاس که شامل آموزش طراحی بازی های ویدئویی, ساخت مدل های 3D ایجاد تصویری بازی انیمیشن و برنامه نویسی برای داستان سرایی تعاملی با توجه به های اخیر MCC آزادی مطبوعات.

کلاس را با استفاده از یک آشنا و محبوب ترین بازی های سیستم های الهام بخش است.

"ما در حال همکاری با موشک و دیگر کالج در ماساچوست به پیشنهاد آنلاین علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی (STEM) کلاس های, در علاوه بر این به ما مجازی کالج برای کودکان و نوجوانان برنامه گفت:" جودی برک MCC را مدیر اجرایی نهادی پیشرفت است. "وجود دارد بسیاری از گزینه های برای دانش آموزان برای لذت بردن از سرگرم کننده و مولد تابستان."

سیاه, موشک کمک می کند تا کودکان و نوجوانان کشف بنیادی در راه های خلاق با توجه به MCC را در آزادی مطبوعات. وب سایت خود را در لیست "شش ستون از یادگیری" که در آن کلاس پیروی از جمله خلاقیت و تکنولوژی را از آن خود نظیر آموزش مهارت های قرن 21 و مبتنی بر پروژه.

MCC برای مشارکت با موشک و منطقه دیگر کالج ها اجازه می دهد تا دانشگاه به ارائه بیشتر با کیفیت بالا, کلاس آنلاین, گزینه های در قیمت مقرون به صرفه انتشار متحده است.

کلاس های ارائه شده به عنوان اواخر به عنوان Aug. 24. هر کلاس است که 149 دلار برای یک هفته از کلاس ها گذشته پنج جلسه و اجرا می شود از دوشنبه تا جمعه.

MCC را برای کودکان و نوجوانان نیز ارائه می دهد یک و سه هفته تمام و نیم روز برنامه های تابستانی برای کودکان و نوجوانان سنین 8 تا 17. این برنامه قابل اجرا از 6 ژوئیه-اوت. 13. کلاس را اجرا یا در زوم کلاس درس گوگل یا Google دیدار خواهد کرد.

اکثر کالج برای بچه ها تمام روز ارائه اجرا از شنبه تا پنج شنبه از 8:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر نیم روز برنامه های اجرا از 8:30 صبح تا ظهر و از 1 تا 4:30 بعد از ظهر

داشتن کلاس در قالب مجازی را تضمین می کند بچه ها ایمن ماندن و سالم در حالی که یادگیری انتشار متحده است.

برای تکمیل 2020 کالج برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی و ثبت اطلاعات
middlesex.mass.edu/collegeforkids تماس بگیرید و یا 781-280-3663.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیاه و سفید موشک کلاس بازدید hcc.3dcartstores.com/Summer-Youth-Programs_c_2132.html. لینک به Holyoke, جامعه, کالج, وب سایت, هر چند همه کلاس های گرفته شده با موشک هنوز هم خواهد بود در ارتباط با میانه جامعه ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب