مبل شنی راهنماها و مطالعات

با مرور زمان و استفاده متوالی و در دراز مدت بسته به وزن شخص استفاده کننده ممکن است فوم های داخل صندلی شنی نشس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با مرور زمان و استفاده متوالی و در دراز مدت بسته به وزن شخص استفاده کننده ممکن است فوم های داخل صندلی شنی نشست کنند و نیاز به شارژ مجدد داشته باشند. به همین دلیل بین بگ ها بر خلاف مبل شنی پس از استفاده نیاز به شارژ مواد داخلی ندارند. با این حال فاکتورهای مختلف دیگری نیز در تعیین قیمت مبل شنی بزرگ تاثیر می گذارند که از جمله آن ها می توان به کیفیت مبل های شنی اشاره کرد. مدل های ساده در واقع طراحی تقریبا گرد داشته که از یک پشتی کوتاه نیز بهره مند می باشند اما پس از مدتی استفاده از آنها فرم بسیار مناسبی به خود گرفته و موجب افزایش طول تکیه گاه یا پشتی نیز خواهد شد اما بر خلاف مدل های ساده مدل های پشتی دار کاملا از ابتدای استفاده طراحی و ساختار یکسانی داشته و نیازی به شکل و فرم گرفتن نخواهند داشت. اصولا مبل شنی پارچه ای دارای یک آستر داخلی برای نگهداری مواد یونولیتی بوده اما مدل های طرح چرم فاقد این ویژگی می باشند.

᠎Po​st was gen erat ed  by G᠎SA Con᠎te nt Generator D᠎emov​er​si᠎on .

اما در این بین مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ نیز تولید شده اند که دارای ویژگی هایی همچون تاشو و چند کاره بودن می باشند. به همین علت به فضایی ایده آل و اختصاصی برای بدن فرد تبدیل می شود و پس از استفاده نیز با تکان دادن مبل شنی، به حالت اولیه بازمی گردد. جنس بدنه در مبل بین بگ و جنس بدنه در مبل شنی و هپی چیر کمی با هم متفاوت می باشند اما از نظر کلی با هم یکسان می باشند. اما از نظر جنس بیرونی بدنه مبل شنی و هپی چیر ها به دو مدل طرح چرم و پارچه ای تقسیم بندی می شوند. بین بگ ها همگی ساخته شده از جنس پارچه جیر بوده و مانند مبل شنی و مبل هپی چیر دارای رنگبندی مختلف و متنوع می باشند تا بازه انتخاب و خرید مصرف کنندگان را افزایش دهند. مبلهای شنی به نسبت مبلهای چوبی دارای قیمتهای بسیار ارزانتر میباشند و خرید آنها بسیار مقرون به صرفهتر است. مدل های طرح چرم و پارچه ای هر دو دارای ضخامت و کیفیت بالایی بوده و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن می باشند اما یکی از ویژگی های بسیار خوب مدل های پارچه ای می توان به رویه جیر و مخمل آنها اشاره کرد.

● مبل شنی استاندارد دارای تکیهگاه بوده و زاویه آن چیزی بین 90 تا 120 درجه است. شباهت بسیار زیادی به خمیر بازی دارد، به طوری که وقتی بدن شما روی آن قرار می گیرد به دلیل نرمی فوق العاده فرم بدن شما را به خود می گیرد و تمام قسمت های بدن شما را پر می کند به همین علت روی آن احساس راحتی زیادی می کنید. با توجه به ساختار طراحی این گونه محصولات، میتوان گفت که قیمت مبل شنی مقرون به صرفه است و مزیتهای زیادی را به افراد ارائه میدهد. تفاوت عمده این جانر با پلنگ چثه کوچکتر، دست و پای بلندتر، خالهای ریز و توپر است. در مقایسه و بررسی تفاوت مبلهای راحتی معرفی شده، مشخص شد که تفاوتهای بسیار جزئی با هم دارند. تفاوت مبل شنی و بین بگ در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی بین بگ ها علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی نیز بهره می برد که مانع از خراب شده و غیر قابل استفاده شدن یونولیت های داخلی می شود.

شما می توانید مشاهده کنید که یک مبل شنی یک نفره عموما طراحی های ساده ای دارد که به شکل گرد عمدتا ساخته شده و بدنه آن نیز از یک نوع جنس پارچه شکل گرفته است. رویه بین بگ ها معمولا از پارچه پلی استر، پارچه نخی، چرم مصنوعی و طبیعی دوخته می شود. به همین خاطر، توصیه می شود که قبل از خرید مبل شنی اینتکس بزرگ، در مورد ویژگی های مبل شنی دقت بیشتری داشته باشید و فقط با دید اقتصادی به این مبل ها نگاه نکنید. این ویژگی توسط بند و قفل های پلاستیکی مخصوص صورت گرفته و امکان استفاده از یک مبل شنی و یا بین بگ به صورت تخت و تشک را به مصرف کنندگان خواهد داد. فروشگاه بادی استور برای اینکه از کیفیت بالای مبل شنی مطلع شوید این تضمین را کرده است . اما بین بگ و مبل بین بگ که مدل دیگر از مبل شنی محسوب شده بیشتر از مواد سازنده خارجی و پارچه های با کیفیت خارجی برای ساخت و تولید آنها استفاده می شود. شکل آستر که در معرض دید نیست و چندان اهمیتی هم ندارد اما در این بخش کیفیت و ضخامت آستر مهم است که با استفاده مداوم ساییده یا سوراخ نشود. This content w᠎as  do​ne by ᠎GSA Content Ge᠎nera to r  DEMO᠎!

آخرین مطالب