شهردار پورتلند, اورگان, اشک تانک توسط ماموران فدرال

توسط جیلیان FLACCUSپرتلند سنگ. (AP) — شهردار پورتلند اورگان بود اشک با گاز کشته شده توسط دولت ایالات متحده در

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

توسط جیلیان FLACCUS

پرتلند سنگ. (AP) — شهردار پورتلند اورگان بود اشک با گاز کشته شده توسط دولت ایالات متحده در اواخر روز چهارشنبه به عنوان او ایستاده بود در حصار امنیت یک دادگاه فدرال در طول یک شب دیگر از اعتراض به حضور ماموران فدرال فرستاده شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به سرکوب ناآرامی در این شهر است.

شهردار تد ویلر یک دموکرات گفت: این اولین بار بود او شده است می خواهم اشک با گاز کشته و به نظر می رسد کمی خیره شدن و سرفه به عنوان او قرار داده بر روی یک جفت از عینک کسی دست او و نوشیدن آب است. او را ترک نمی کند نقطه خود را در مقابل با این حال و در ادامه به گاز است. در اطراف چرخ اعتراض خروشان با تظاهر کنندگان روشنایی یک آتش سوزی بزرگ در فضای بین حصار و علامت O. هتفیلد فدرال دادگاه و پاپ-پاپ-پاپ از ماموران فدرال استقرار گاز اشک آور و نارنجک به جمعیت.

آن را بلافاصله روشن اگر ماموران فدرال می دانستند ویلر در جمعیت زمانی که آنها با استفاده از گاز اشک آور.

پیش از آن در شب ویلر بیشتر بود jeered به عنوان او تلاش برای تجمع تظاهرکنندگان که در درگیری شبانه با ماموران فدرال بود اما به طور خلاصه تحسین زمانی که او فریاد زد: "Black Lives Matter" و پمپ مشت خود را در هوا. شهردار مخالف ماموران فدرال حضور در اورگان بزرگترین شهرستان, اما او مواجه شده است و انتقادهای تند از طرف بسیاری و حضور او نشده بود با استقبال بسیاری که فریاد می کشید و سوگند در او.

"من می خواهم برای تشکر از هزاران نفر از شما که آمده اند به مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اشغال این شهر" ویلر گفت: صدها نفر از مردم جمع آوری شده در مرکز شهر در نزدیکی دادگاه فدرال. "دلیل این است که مهم است آن است که فقط اتفاق می افتد در پورتلند ... ما در خط مقدم اینجا در پورتلند."

برخی از ساکنان پورتلند از جمله اعضای شورای شهر را متهم ویلر نه reining در پلیس محلی که با استفاده از گاز اشک آور چندین بار قبل از اینکه ماموران فدرال وارد اوایل این ماه در پاسخ به نزدیک به دو ماه از شبانه اعتراضات پس از جورج فلوید کشته شد. دیگران از جمله رهبران کسب و کار را محکوم کرده اند ویلر برای آوردن وضعیت تحت کنترل قبل از این عوامل نشان داد.

معترضان در این جمعیت برگزار شد نشانه های هوا است که به عنوان خوانده شده "گاز اشک آور تد" در اشاره به پورتلند پلیس اداره استفاده از این ماده قبل از ماموران فدرال وارد است. زمانی که شهردار در سمت چپ اعتراض حدود 12:40 a. m. برخی از معترضان او را احاطه و با عصبانیت فریاد زد: او را به عنوان او راه می رفت دور. یک نفر فریاد زد: "شما رو به اینجا هر شب!"

در حالی که مصرف سوالات چهار شنبه شب و قبل از او اشک با گاز کشته — ویلر بود برای انتقاد از اقدامات خود را در اداره پلیس نمی defunding پلیس محلی جنبش ملی است که به دنبال تغییر مسیر وجوه از پلیس به نیازهای جامعه مانند مسکن و آموزش و پرورش و نداشتن پورتلند پلیس حفاظت از مردم از ماموران فدرال. شهردار گفت که او می خواهد به استفاده از انرژی اعتراض به ایجاد تغییرات.

ویلر سپس خطاب به خیلی بزرگتر از جمعیت مطرح بالکن و گفت: "من اینجا هستم تا امشب را با شما ایستاده."

اوایل روز چهارشنبه شورای شهر ممنوع اعلام کرد پلیس از همکاری با ماموران فدرال و یا دستگیری خبرنگاران و یا حقوقی ناظران.

ویلر را متشنج شب ظاهر شهر آمد ساعت پس از وکلای مدافع برای اورگان خواست یک قاضی به صدور سفارش محدود در برابر عوامل مستقر به سرکوب تظاهرات.

استدلال از دولت و دولت ایالات متحده در یک طرح دعوی در دادگاه توسط اورگان دادستان کل الن روزنبلوم که متهم ماموران فدرال از دستگیری معترضان بدون علت احتمالی دستگاه های همزن آنها را دور در بینام و اتومبیل و با استفاده از نیروی بیش از حد. مقامات فدرال باید مورد مناقشه کسانی که اتهامات.

طرح دعوی در دادگاه است که بخشی از رشد مقاومت مواجه به ناروا ارسال ماموران فدرال به پورتلند و اعلام آنها خواهد بود رفتن به شیکاگو و Albuquerque, New Mexico, برای مبارزه با افزایش جرم و حرکت آن را تعمیق سیاسی کشور تقسیم و به طور بالقوه راه اندازی یک بحران قانون اساسی ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری. دموکراتیک شهرداران از شهرستانها 15 محکوم به استفاده از ماموران فدرال در نامه ای به دادستان کل ایالات متحده.

جلسه دادگاه با تمرکز بر اقدامات بیش از 100 ماموران فدرال در پاسخ به اعتراضات خارج از علامت O. هتفیلد فدرال دادگاه است که یک هدف برای تظاهرات.

حرکت به صورت موقت سفارش محدود می پرسد ایالات متحده در منطقه قاضی مایکل مسامان به فرمان عوامل از وزارت امنیت میهن و رسوم و گشت مرزی فدرال خدمات حفاظتی و خدمات مارشال ایالات متحده بلافاصله به توقف بازداشت معترضان بدون علت احتمالی شناسایی خود و سازمان خود را قبل از دستگیری هر کسی توضیح دهد که چرا بازداشت در حال وقوع است.

دولت اذعان کرد که ماموران فدرال حق دارند برای دفاع در دادگاه اما استدلال کرد که آنها تا به حال تجاوز.

روزنبلوم دولت دادستان کل گفت که او می خواست دادگاه به "اعلام آن قابل قبول نیست برای فدرال ماموران با استفاده از قانون اساسی و پلیس-دولت-نوع اعمال به بازداشت شهروندان اورگان بدون علت است."

دیوید مورل یک وکیل برای دولت ایالات متحده به نام حرکت "فوق العاده" و گفت که صرفا بر اساس "چند threadbare اعلامیه" از شاهدان و توییتر تصویری.

"هتفیلد دادگاه نمی, خسارت خود," او گفت: تظاهرات "خطرناک و بی ثبات."

طرح دعوی در دادگاه است که یکی از چندین پرونده بیش مقامات در پاسخ به پورتلند شد. روز پنجشنبه قضاوت خواهد شنیدن استدلال در یک چالش قانونی که اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در زمینه از طرف روزنامه نگاران و ناظران حقوقی که می گویند آنها هدفمند و مورد حمله پلیس پورتلند در حالی که مستند تظاهرات.

یک عکاس آزاد پوشش تظاهرات آسوشیتد پرس ارائه استشهاد که او مورد ضرب و شتم با باتوم شیمیایی محرک و ضربه با گلوله های لاستیکی.

ایالات متحده قاضی قبلا حکم داد که روزنامه نگاران و ناظران حقوقی معاف از پلیس سفارشات نیاز به معترضان برای متفرق کردن یک بار غیر قانونی مجمع اعلام شده است. فدرال وکلا می گویند که روزنامه نگاران باید به ترک زمانی که دستور داد.

ACLU ثبت یکی دیگر از طرح دعوی در دادگاه روز شنبه به نمایندگی از پزشکان داوطلب شده اند که با توجه به مجروح شد. آن مدعی است که ماموران فدرال را با استفاده از لاستیک گلوله های گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری باتوم و نارنجک علیه پزشکان در تخلف از فدرال برای حمایت از آزادی بیان و آزادی حرکت.

پلیس می گویند معترضان تلاش کرده اند بارها و بارها برای شکستن به دادگاه فدرال و تنظیم آتش سوزی در اطراف آن و این که ماموران فدرال درایو آنها را با گاز اشک آور و نارنجک.

مقامات فدرال باید در دفاع از خود پاسخ گفته مقامات در اورگان بوده است تمایلی به کار با آنها را برای جلوگیری از خرابکاری علیه آمریکا دادگاه و خشونت علیه فدرال افسران.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان سارا کلاین در Salem Oregon, نیکلاس K. Geranios در اسپوکن واشینگتن و کالین و بن فاکس در واشنگتن دی سی کمک به این گزارش.

___

دنبال جیلیان Flaccus در توییتر در http://www.twitter.com/gflaccus.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن