شهردار درصدد خشن از رفتار پلیس نیویورک با معترضان

توسط MICHAEL R. سیساکنیویورک (AP) — یک روز دیگر از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید آورده نمونه های بیشتری از شهر

توسط ATSHNEWS در 17 خرداد 1399

توسط MICHAEL R. سیساک

نیویورک (AP) — یک روز دیگر از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید آورده نمونه های بیشتری از شهر نیویورک مقامات کمرنگ جلوه دادن و یا انکار اداره پلیس, خشن, درمان معترضان — حتی زمانی که آن گرفتار شد ،

شهردار بیل د Blasio روز جمعه گفت که او شخصا دیده می شود "بدون استفاده از زور در اطراف تظاهرات مسالمت آمیز" و تردید در مردم بود که belying رسانه های اجتماعی پست و شاهد حساب از افسران در حال حرکت تظاهرکنندگان بدون تحریک آمیز و هجوم آنها را با باطوم.

د Blasio ساخته شده از اظهار نظر در پاسخ به سوال در اخبار صبح جلسه توجیهی در مورد تیم از ماموران به شدت شکستن یک تجمع در برانکس به عنوان شهرستان را 8 بعد از ظهر حکومت نظامی لگد در روز شنبه منجر به نمرات از دستگیری و گریه می کند از خشونت. او گفت: ماموران با استفاده از "بسیاری از خویشتن" با معترضان.

"چه مطلق ننگ. این فقط درست نیست" عضو شورای شهر Jimmy Van Bramer توییتی پس از آن. "شما gaslighting کل شهر."

تظاهرات و راهپیمایی در شهر دوباره جمعه با هزاران نفر و یک بار دیگر هنوز هم وجود دارد تظاهر کنندگان در خیابان به عنوان حکومت نظامی وارد شدند.

خشونت flareups که مشخص می شود برخی از تظاهرات هفته گذشته تقریبا به طور کامل با توجه به صلح آمیز امور. غارت و چپاول رخ داده است که روز یکشنبه و دوشنبه نیز به نظر می رسد که متوقف شد.

تنش در حال حاضر رخ داده است در اطراف این شهر 8 بعد از ظهر حکومت نظامی با پلیس در برخی از تظاهرات استفاده از زور برای به اجرا درآوردن منظور جلوگیری از مجامع.

دانا لیبرمن مدیر اجرایی نیویورک اتحادیه آزادی های مدنی گفت: "عمدا نادیده گرفتن شواهد" از تماشاگران خبرنگاران ناظران و معترضان مسالمت آمیز بودن بار در چشم ساده شهردار است emboldening پلیس به آسیب بیشتر شود.

"من حدس می زنم در این نقطه شهردار است که توهم" مدافع عمومی Jumaane ویلیامز گفت.

کمیسر پلیس درموت شیا گفت: ماموران در برانکس تجمع بودند اقدام به اطلاعاتی که برخی در میان جمعیت بودند توطئه برای از بین بردن اموال و حمله به پلیس با استناد به پوستر او گفت: تبلیغ این طرح است. شیا گفت: پلیس بازیافت تفنگ بنزین و سلاح های دیگر در این مراسم اضافه کرد که ماموران در حال انجام یک "کار فوق العاده چند شب."

پلیس هیچ اشاره ای از یک تفنگ یا بنزین در شب جمعه انتشار اخبار در مورد برخورد کرد و گفت که برخی از مردم پرتاب "بطری های پلاستیکی با ناشناخته مایعات" یک نفر اقدام به پرتاب یک چرخ بارو در یک افسر و پلیس بهبود چکش آچار ماسک گاز و موارد دیگر "است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به علت صدمات." حدود 260 نفر دستگیر عمدتا برای نقض مقررات منع رفت و آمد.

جیک Offenhartz یک خبرنگار برای وب سایت های خبری Gothamist بود که در این تجمع به چالش کشیده شیا حساب در روز جمعه, اخبار جلسه گفت: آنچه که او را دیدم دست اول "است که هیچ چیز مانند آنچه شما توصیف."

ویدئوها ارسال شده در توییتر نشان داد helmeted افسران شارژ آوازی اما غیر خشونت آمیز جمعیت هل دادن معترضان با دوچرخه و bloodying برخی با باطوم.

د Blasio شک و تردید بود گفت: unnamed ناظران از شهر سالن "دیدم یک واقعیت بسیار متفاوت از آنچه شما را دیدم."

شهردار هر چند وعده داده است که تمام پلیس سوء اتهامات خواهد بود مورد بررسی قرار گرفت. او همچنین chided افسران برای mistreating ضروری کارگران معاف از مقررات منع رفت و آمد مانند تحویل مواد غذایی کارگران و روزنامه نگاران.

شیا که به یک سخنرانی آتشین روز شنبه افشاگری یک موج باطل حمله به ماموران گفت: "گاهی اوقات هنگامی که شما در وسط چیزی است که شما نمی توانید برای دیدن تصویر بزرگ بیش از حد."

عصر روز جمعه وزارت کار اعلام کرد بازداشت دو نفر در ارتباط به یک ژوئن 2 حادثه که در آن یک افسر پلیس براثر اصابت یک ماشین می دوزند ارسال او را به پرواز به خیابان می روم و او را در بیماری جدی است.

اداره پلیس را درمان معترضان مسالمت آمیز در میان سر و صدا-و-گرفتن sprees و پراکنده ناآرامی و مالی به عنوان تظاهرات کشش به یک آخر هفته دوم موجب جورج فلوید را مارس 25 مرگ در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس فشرده زانو به Floyd گردن.

ماموران پس از ثبت گرديد جمعه تنه زدن و برخورد مسالمت آمیز معترضان به عنوان آنها را اجرا حکومت نظامی آن رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو که شک در آن اتفاق افتاده است گفتن یک خبرنگار آسوشیتد پرس که به سوال او در مورد استفاده از زور بود "کمی توهین آمیز" و "آتش بس."

کومو عقب نشینی بعد از دیدن این ویدئو و خواسته دولت را دادستان به پروب که حادثه در تحقیقات مربوط به سوء رفتار پلیس در طول تظاهرات. در یک توییت گفت: "بدون صلح آمیز قاره سزاوار بود ضربه با باتوم و هیچ احترام افسر پلیس را دفاع از آن است."

__

آسوشیتد پرس خبرنگاران کارن متیوز و Deepti Hajela در نیویورک و مارینا وینیو در آلبانی کمک به این گزارش.

__

دنبال مایکل در توییتر در سیساک twitter.com/mikesisak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب