ماساچوست دادگاه می تواند upend زندگی rideshare رانندگان
دو ماه گذشته گذاشته اند لخت سوراخ در سیستم اقتصادی ما. میلیون ها گذاشته شده است و پس از آن خواهد بود یک مدت طولانی قبل از این شرکت ها شروع به استخدام کارکنان دوباره.
من خوش شانس است که حتی اگر من نمی توانم کار معمول من کار به عنوان یک DJ که تلقی شد غیرضروری من شده اند رانندگی با یک سوار-نقطه خدمات به عنوان وسیله ای برای سقوط. با سوار-نقطه خدمات من در کنترل هنگامی که و که در آن من پول و در نتیجه نمی تواند گذاشته است. و به دلیل اخیر فدرال محرک صورتحساب اگر من مریض و یا نمی توانید رانندگی کنه من هنوز هم قادر به دسترسی به چندین هفته ارزش امداد برای کمک به من شناور باقی می ماند.
اما همه که می تواند به یک توفنده پایان در بدترین زمان اگر یک دستور دادگاه فدرال ماساچوست مورد نقش راه اشتباه است.
در حال حاضر دادگاه وزن که آیا درایور مثل من باید مجبور به سنتی تبدیل به کارکنان. واقعیت این است که بسیاری از ما رانندگی تنها چند ساعت در هر هفته و به طور منظم تمام وقت یا پاره وقت کار می کنند. برای اکثر ما درایو به مکمل درآمد ما کسب در جای دیگر و ما عاشق انعطاف پذیری است که این نوع کار را فراهم می کند. ما درایو به همان اندازه و یا به عنوان کمی به عنوان ما می خواهیم.
من رانندگی با سواری-نقطه چون در طول زمان عادی درآمد اضافی کمک می کند تا من پوشش صورتحساب من. اما در حال حاضر این انعطاف پذیری طول می کشد در معنای جدید به عنوان من قادر به کسب درآمد از طریق آن را به عنوان من نیاز به, بدون نیاز به نگرانی در مورد اینکه اجازه رفتن. اگر من مجبور به تبدیل شدن به یک کارمند می تواند ویرانگر باشد.
اگر سوار-نقطه شرکت ها مجبور شدند به reclassify رانندگان به عنوان کارکنان که به احتمال زیاد این معنی وجود دارد تنها می تواند به اندازه کافی شغل برای کسری از ما — فقط نگاه کنید که چگونه بسیاری از شرکت ها در حال کاهش حقوق و دستمزد خود را در حال حاضر. در تمام احتمال, من می خواهم از این فرصت برای کسب درآمد بر روی پلت فرم به طور کامل.
دوم به این دلیل که کشور با آن مواجه است یک بحران بیکاری این امر می تواند تقریبا غیر ممکن است برای پیدا کردن شغل دیگری فقط برای به دست آوردن. با توجه به وزارت کار ایالات متحده بیش از 600000 نفر را برای ثبت نرخ بیکاری در ماساچوست پس از 15 مارس بیش از سه سال گذشته ترکیب شده و همه آنها به دنبال کار. و حتی هنگامی که من می تواند به من DJ, کسب و کار, از آن خواهد شد در حالی که قبل از من درآمد به حالت عادی برمی گرداند.
سوم و این واقعی است کیکر اگر تغییرات وجود دارد به سوار-نقطه صنعت فعلی مدل کسب و کار من دیگر نمی خواهد واجد شرایط برای فدرال محرک بودجه است که در حال کمک به شناور باقی می ماند.
در حال حاضر به عنوان پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل فدرال محرک صورتحساب ارائه 10 روز از پرداخت بیمار یا خانواده را ترک 50 روز اضافی از مرخصی خانواده و 39 هفته "همه گیر کمک های بیکاری."
کنتراست که با ماساچوست' به دست آورده بیمار زمان قانون که در آن اکثریت سوار-نقطه رانندگان تنها تعلق 3 ساعت یا کمتر به دست آورده مرخصی استعلاجی سالانه به عنوان کارکنان و انتخاب روشن است — من بسیار به جای دریافت کمک های فدرال و نمی خواهید به خطر از دست دادن از مزایای فدرال برای یک مقدار کوچک از مرخصی استعلاجی تحت ماساچوست قانون است.
من می دانم که برخی فکر می کنند که مجبور سوار-نقطه شرکت ها برای درمان رانندگان به عنوان کارکنان پاسخ است اما برای من و میلیون ها نفر در سراسر کشور مانند من که به سادگی مورد نیست. و وسط همه گیر جهانی است, نه زمان به ظروف سرباز یا مسافر با معیشت فقط بنابراین دیگران می توانند بازی های سیاسی و حقوقی ها — به ویژه هنگامی که نوع کار مدل آنها می خواهند به زور ریختن میلیون ها شغل در هفته است.
در طول این بهداشت عمومی و فاجعه اقتصادی دولت و سیستم قضایی باید یک ماموریت تنها: برای به دست آوردن بیشترین کمک به بسیاری از مردم به سرعت به عنوان امکان پذیر است. دولت فدرال درک این که آن را تصویب محرک صورتحساب. و من امیدوارم که دادگاه می بیند نور به عنوان به خوبی.
Elefterios Kretikos زندگی در لوول.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im