توده. هزینه های مسکن هنوز رفتن را از طریق سقف

Coronavirus انداخته است یک منحنی به تقریبا در هر جنبه ای از زندگی ما اخلال در روال عادی ما و سازندگان: همه اما

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

Coronavirus انداخته است یک منحنی به تقریبا در هر جنبه ای از زندگی ما اخلال در روال عادی ما و سازندگان: همه اما ضروری کسب و کار.

با یکی دیگر از 38,000 ماساچوست کارگران تشکیل پرونده برای جبران بیکاری در هفته گذشته آن را دشوار است برای پیدا کردن یک پوشش نقره ای در این COVID-19 cloud.

ما ممکن است فکر کردم این همه عدم اطمینان اقتصادی خواهد خلق و خوی تقاضا برای ليزينگ اقلام مانند خودرو و مسکن.

چرخ ممکن است آمده فروش خودرو, اما نه دولت را بیش از حد گرم در بازار مسکن.

در حالی که این ویروس تا سرد معمولا شلوغ بهار خانه-فصل شکار آن را انجام داده است هیچ چیز به خلق و خوی تقاضا — و یا در حال حاضر بی پروا قیمت.

که با وجود نزدیک به 14 درصد سقوط در ماساچوست فروش خانه در ماه آوریل است.

خریداران و فروشندگان را مدیریت برای تکمیل 3,706 معاملات حتی با افزایش COVID-19 موارد و مرگ و میر ناشی از آن نگهداری می شود بسیاری از ما در خانه کار از راه دور اگر ما هنوز مشغول به کار هستند.

با توجه به املاک و مستغلات انتقالها وارن گروه فروش خانه های تک خانواده در سطح ایالت کاهش 13.7 درصد در آوریل نسبت به مارس 2019. این بزرگترین افت در فروش خانه از آوریل سال 2011 زمانی که فروش تضعیف 26.8 درصد و متوسط فروش قیمت $271,000.

با اینحال ميانه فروش خانه قیمت شروع به پریدن کرد و نزدیک به 12 ٪ به $428,000 از $383,000 در مارس 2019. که بالاترین متوسط قیمت فروش تا کنون ثبت شده برای ماه آوریل است.

به همین ترتیب در حالی که مارس سکونت فروش کاهش یافت و 19 درصد و متوسط قیمت فروش افزایش 13.8 درصد به $421,000 دیگری مارس رکورد.

خانه و محل سکونت فروش هر دو در سال از طریق آوریل با متوسط فروش خانه قیمت در $400,000 و ميانه محل سکونت قیمت فروش دلار در 415,000.

در بوستون کانون این تورم بازار مسکن, در حال حاضر گران املاک و مستغلات افزایش یافت و حتی بالاتر است.

وجود دارد که قیمت متوسط یک خانه تک خانواری و افزایش بیش از 7 درصد به مارس رکورد $665,000 با توجه به بوستون انجمن از Realtors. ميانه مشاع قیمت صعود 8.6% به $598,224.

اما همانطور که در جای دیگر تعدادی از خانه ها و آپارتمانهای فروخته شده کاهش یافت و نزدیک به 11 درصد با توجه به GBAR اطلاعات با توجه به نزدیک به 30 درصد کاهش در موجودی در دسترس.

و خانه های تحت قرارداد در مارس نیز کاهش یافت — کاهش بیش از 50 درصد.

املاک و مستغلات به نظر می رسد سیستم ایمنی بدن به ما دولت نوسان شرایط اقتصادی و آرامش نیست اخبار برای مشتاق برای اولین بار homebuyers.

که حتی مورد دور از بوستون و آن toney حومه.

Kurt Thompson, یک کارگزار در Keller Williams Realty, North Central در لئومینستر و رئیس جمهور از ماساچوست انجمن از Realtors گفت: بوستون گلوب که یکی از مشتریان او به تازگی پیشنهاد از $20,000 در بالا درخواست قیمت خانه در شرلی و در حال حاضر در رقابت با چهار زن دیگر را ارائه می دهد.

تامپسون اشاره کرد این می تواند نشانه ای از تغییر محل کار و نگرش های اجتماعی در حال حاضر بسیاری از مردم خواهد بود از راه دور به جای رفت و آمد برای آینده قابل پیش بینی.

تامپسون گفت: این مشتری برنامه ریزی برای حرکت از کمبریج جایی که او کار می کند به این شهر کوچک 30 مایلی شمال غربی. اجتماعی فاصله ناگهان فضا تبدیل شده است برترین و کار از خانه به این معنی نیست به نگرانی در مورد که روزانه رانندگی خرد کردن.

تامپسون مانند وارن مدیر عامل گروه تیم وارن معتقد است بازار مسکن را گرم خواهد شد در این تابستان به عنوان فروشندگان تبدیل به راحت تر با زندگی تحت COVID-19 و عوامل اتخاذ تکنیک های جدید برای نشان دادن خانه های اجتماعی در دور شیوه ای.

بدون جامع مسکن-ایجاد قانون از چراغ تپه افزایش قیمت فاصله خود ادامه خواهد داد و به ایجاد یک وضعیت بد حتی بدتر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن