Markey را ایوان سیاست حلقه توخالی امروز

مقاله ای از پیتر لوکاس در لوول خورشید به نام سن. Ed Markey برای خود "ایوان سیاست" تلاش به مانند او در واقع زند

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

مقاله ای از پیتر لوکاس در لوول خورشید به نام سن. Ed Markey برای خود "ایوان سیاست" تلاش به مانند او در واقع زندگی در ماساچوست است.

آنچه که به من زده (جدا از نورد پرچم آمریکا کاهش یافته و در طبقه بعدی به Markey) بود Lucas' apt شرح چگونگی جدا Markey به نظر می رسد; نشسته در ایوان از بچگی صفحه اصلی.این تصویر از یک درگیر رهبر یا اعضای جامعه.

جو Kennedy III, اما به طور کامل درگیر هر دو در کنگره منطقه و کشورهای مشترک المنافع. همسرش لورن Birchfield کندی است که یک کودک مراقبت کارشناس سیاست مبارزه برای ساختن آینده روشن تر برای کار ما خانواده است. زن و شوهر خود را بالا بردن دو بچه ها اینجا با جو گاهی اوقات ظاهر می شود در کمپین حوادث با یک کمی در دو یا خروج از یک رویداد شب زود به خانه برای خواب.

مردم محلی می دانم که فروشگاه مواد غذایی جو frequents و او را ایستاده در (در حال حاضر اجتماعی-حقوقی) خطوط در Wegmans. جو اغلب بازديد لوول منطقه و درک نیازهای کسانی که او بخواهد به نمایندگی. در واقع به نظر می رسد مثل او همیشه در اینجا. ما نیاز به کسی که به عنوان سناتور.

Markey مناسب و معقول است اما او نیست و ریشه در اینجا. او Malden خانه است که فقط: یک یادگاری از زمانی که ماساچوست بود ، ما نیاز به یک سناتور به طور کامل غوطه ور در کشور ما و متصل به زندگی ما. که سناتور خواهد بود جو Kennedy III.

— Anne Noel
بیلریکا



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن