Markey: آمریکا باید, بازگشت, عبور, عظیم بسته کمک

بوستون – آمریکا باید لغو آن زنگ تفریح و بلافاصله پس از بازگشت به واشنگتن دی سی به تصویب یک بسته محرک اقتصادی ش

توسط ATSHNEWS در 16 تیر 1399

بوستون – آمریکا باید لغو آن زنگ تفریح و بلافاصله پس از بازگشت به واشنگتن دی سی به تصویب یک بسته محرک اقتصادی شامل کمک به دولت های ایالتی و محلی با توجه به سن. ادوارد Markey.

در حالی که آن را پیوست خانه در عبور از عمده کمک بسته های پیش از آن در coronavirus بحران آمریکا است و نه عمل بر 3 تریلیون دلار کمک لایحه تصویب شده توسط خانه در ایالات متحده در آوریل 15. که لایحه شامل 875 دلار میلیارد دلار در کمک به دولت ها و شهرداری ها که در حال بی سابقه ای مواجه مشکلات بودجه.

عفونت در ابتدا با چکش ایالات متحده اجرا شده توسط دموکرات ها اما این ویروس پس از انفجار به سمت جنوب و غرب است. در یک صبح یکشنبه زوم تماس Markey گفت: افزایش COVID-19 عفونت نرخ متحده اجرا شده توسط جمهوری خواهان را به او می دهد امید است که دموکرات ها را دریافت می کنید کمک از مقامات منتخب در قرمز متحده است.

"ما در حال حاضر شاهد فقط باور نکردنی خوشه در coronavirus و بدیهی است که تاثیر خود را در اقتصاد به عنوان دولت پس از دولت در جنوب و در غرب مجبور به انجام کارهایی است که ما تا به حال انجام در ماساچوست" Markey گفت. "من فکر می کنم که اتحاد ما رفتن به جلو به دریافت این پول در حال رفتن به با دولت شهرداران قرمز دولت فرمانداران قرمز دولت می گذاریم."

استهامپتون شهردار نیکول LaChapelle و لین شهردار توماس مک گی جونیور پیوست Markey در تماس است.

LaChapelle گفت استهامپتون منجمد خود را استخدام و چهره های "رادیکال کاهش در خدمات است." او گفت: "ما در حال رفتن به سمت یک صخره مالی. و ما نمی دانیم چه چیزی به ما کمک خواهد کرد. ما نمی دانیم که در آن منابع و یا پشتیبانی در حال آمدن از."

McGee گفت: Lynn سوم بالاترین نرخ در دولت برای COVID-19 عفونت. این شهر نزدیک به 3 میلیون دلار کسری بودجه گفت: شکایت از "عدم درک" از سناتور جمهوریخواه به اثرات سراسر کشور.

لین تا به حال شده است در $30 میلیون افزایش بودجه آموزش و پرورش از دولت تحت یک دولت جدید بودجه اصلاح قانون است.

"این پول در حال آمدن است, بدیهی است," او گفت:, و اضافه کرد که او در حال حاضر امیدوار, اما مطمئن شوید که در مورد سطح کمک های مالی از فصل 70 دولت کمک به آموزش و پرورش.

"بودجه اثرات واقعا کوبیدن به ما," او گفت:. "ما در حال تلاش برای آن را نگه دارید با هم در یک جناح و یک نماز."

مرجع جمهوریخواهان کنترل سنای McGee گفت: "شما همه باید پشت این کار در هفته آینده و دریافت این انجام می شود."

Markey توافق "مجلس سنا رای دادند و انتظار نمی رود که برای رای دادن در هر صورتحساب مربوط به سلامت و بحران اقتصادی رو ما در حال حاضر. و این است که فقط ساده اشتباه است. سنا باید لغو این تعطیلی و بلافاصله پس از بازگشت به کار و مذاکره و تصویب یک بسته امداد."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن