دریایی خودرو عمیق زیر دریا پیچیده نجات جستجو

توسط جولی اما واتسونسن دیگو (AP) — یک نظامی دریانوردی حمله به خودرو که در آبهای سواحل جنوب کالیفرنیا است که در

توسط ATSHNEWS در 11 مرداد 1399

توسط جولی اما واتسون

سن دیگو (AP) — یک نظامی دریانوردی حمله به خودرو که در آبهای سواحل جنوب کالیفرنیا است که در زیر صدها نفر فوت آب فراتر از غواصان و پیچیده نجات تلاش برای هشت گم شده و نیروهای امنیتی در روز جمعه گفت.

هنوز هم دریایی سپاه فرمانده ژنرال. دیوید برگر گفت: در جستجو بود در ادامه در حالی که او تعلیق آب عملیات تمام آن بیش از 800 حمله آبی خاکی وسایل نقلیه در سراسر شعبه تا علت حادثه مشخص می شود. او گفت: این حرکت بود از "فراوانی از احتیاط."

برگر گفت: در حال حاضر تمرکز باید بر روی سربازان و خانواده های آنها. یکی از هشت تفنگداران دریایی بودند که نجات درگذشت در سن دیگو بیمارستان. دو سرباز باقی مانده با آسیب در بیمارستان بستری شد اما پایدار و خارج از واحد مراقبت های ویژه.

در مجموع 16 سربازان — 15 تفنگداران دریایی و یک پزشکیار نیروی دریایی شد در هیئت مدیره زمانی که amphibious assault خودرو شروع به گرفتن در آب پنج شنبه شب به عنوان آن را در مورد یک نیم مایل (بیش از 1000 متر) از سواحل سن کلمنت جزیره است.

آنها تا به حال فقط به یک روال تمرین و عنوان شد بازگشت به کشتی نیروی دریایی با بیش از یک دوجین دیگر amphibious assault وسایل نقلیه بخشند. ژنرال جوزف Osterman های عمومی فرماندهی دریایی اعزامی نیروی.

سربازان در هیئت مدیره دو amphibious assault وسایل نقلیه به سرعت پاسخ داد اما نمی تواند متوقف 26 تن نقلیه از غرق شدن Osterman گفت.

"این بسیار غم انگیز وضعیت" Osterman, گفت:, و اضافه کرد که او افکار و دعاهای ما با نیروهای نظامی و خانواده های آنها.

کشتی های نظامی کوچک قایق و هلیکوپتر ادامه داد: جستجو در اندکی متلاطم دریاها برای از دست رفته جمعه در پی وزش قوی باد. نیروی دریایی متعلق به جزیره است که حدود 70 مایل (112 کیلومتر) دریایی از سن دیگو.

نیروی دریایی و گارد ساحلی شد بحث در مورد راه هایی برای رسیدن به غرق خودرو به دست آوردن یک دیدگاه در داخل آن Osterman گفت.

همه از تفنگداران دریایی در این خودرو که شبیه به یک دریا مخزن متصل شد به 15 واحد اعزامی تفنگداران دریایی. آنها در محدوده زمانی معین در سن 19 تا اوایل 30s و تمام شد با پوشیدن جنگی از جمله زره بدن Osterman گفت. هر یک از سربازان نیز تا به حال دستگاه های شناوری.

خودرو طراحی شده است به نگه دارید تا به 24 نفر با 280 پوند تجهیزات هر Osterman گفت. او گفت: سه نفر وجود دارد آب-دریچه تنگ و نیروهای نظامی و دریچه که از آن طراحی شده است که به طور طبیعی شناور است.

دوشنبه حادثه علائم سومین بار در سال های اخیر که در کمپ پندلتن تفنگداران دریایی مجروح شده اند و یا کشته در حمله آبی خاکی وسایل نقلیه در طول تمرین. وسایل نقلیه استفاده شده است از سال 1972 و به طور مستمر مرمت. دریایی سپاه گفت: مقامات جمعه آنها را نمی دانم سن و یا دیگر جزئیات این یکی که غرق شد.

در سال 2017, 14 تفنگداران دریایی و نیروی دریایی ملوان در بیمارستان بستری شد و پس از وسیله نقلیه خود را به یک گاز خط اشتعال آتش را که فرا گرفته لندینگ کرافت در طی یک تمرین آموزشی در کمپ پندلتن های وسیع ساحلی دریایی سپاه, پایگاه در شمال سن دیگو.

و در سال 2011 دریایی فوت کرد زمانی که یک حمله آبی خاکی وسیله نقلیه در یک تمرین آموزشی در آبهای سواحل کمپ پندلتن.

تفنگداران دریایی با استفاده از وسایل نقلیه برای حمل و نقل نیروهای نظامی و تجهیزات خود را از کشتی های نیروی دریایی به زمین. آنها با نام مستعار "amtracs" از آنجا که نام اصلی این وسیله نقلیه شد "دوزیست تراکتور."

وسایل نقلیه زره پوش مجهز به مسلسل و نارنجک های پرتابی مانند مخازن آنها به عنوان رول ساحل به ساحل حملات با تفنگداران دریایی ریختن از آنها را به موقعیت.

دریایی اعزامی نیروی دریایی سپاه اصلی جنگ-مبارزه با سازمان است. با وجود چنین گروه هایی است که ساخته شده تا از زمین و هوا و تدارکات نیروهای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن