نبرد اصلی در بیش از آبجو-شراب فروش دم

آن را از دست داد این نبرد اما ماساچوست بسته فروشگاه انجمن جنگ با کنار رفتن آن نزدیک به انحصار در آبجو و شراب ف

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

آن را از دست داد این نبرد اما ماساچوست بسته فروشگاه انجمن جنگ با کنار رفتن آن نزدیک به انحصار در آبجو و شراب فروش به مراتب بیش از.

خط نبرد دوباره ترسیم شد پس از دولت به دادگاه عالی قضایی روز سه شنبه تأیید دادستان کل Maura هیلی تصمیم به گواهی یک پیشنهاد رای گیری سوال است که اجازه می دهد بیشتر فروشگاه ها به فروش آبجو و شراب پاکسازی راه را برای رفراندوم به نظر می رسد در انتخابات ماه نوامبر.

با قانونی مانع پاک این پیشنهاد را حامیان می توانید سوال قبل از رای دهندگان ارائه شده آنها کافی جمع آوری امضا توسط ژوئن 17.

هواداران باید تا آن تاریخ به ثبت 13,347 امضا برای انتخابات محلی مقامات برای صدور گواهینامه و پس از آن باید آنها را در ژوئیه 1 به وزیر امور خارجه ویلیام گالوین را به واجد شرایط برای نوامبر. 3 انتخابات عمومی.

در نظر آن دولت بالاترین دادگاه حکم داد که قانون پیشنهادی نیست ترکیب موضوعات نامربوط به عنوان Westbury مبتنی بر ماساچوست بسته فروشگاه انجمن حفظ کرده بود و پس از گذشت حقوقی جمع اوری.

بدون شک این سوال با حمایت فروشگاه غول پیکر, Cumberland Farms را به فروشگاه خود را و زنجیر دیگر مانند هدف و خارج از این توانایی به طور قابل توجهی گسترش دامنه آبجو و شراب فروش به مراتب بیش از آنچه مجاز زیر موجود دولت قانون است.

مبارزات انتخاباتی آینده می تواند شدید و پرهزینه – با توجه به مخاطرات بالا درگیر است.

"در حالی که بسته فروشگاه شدند و از نظر قانونی مجاز به فایل های خود را به چالش من فکر می کنم آن را خطرناک و بی پروا برای آنها استدلال می کنند که این مسائل از تایید سن و نظارتی اجرای به نحوی 'نامربوط' به خرده فروش الکل سن محدود و به شدت تنظیم محصول" مت دیورند رئیس رای گیری سوال کمیته و رئیس سیاست عمومی در Cumberland Farms گفت: در یک بیانیه آماده.

"آنها از همه مردم باید بدانند بهتر است," او گفت:.

مشروب صاحبان فروشگاه های به حق نگران تاثیر این قانون را در خط پایین خود را مخالف این پیشنهاد پر کردن طرح دعوی در دادگاه ماساچوست بسته فروشگاه های انجمن در مدت کوتاهی پس از هیلی خبره این طرح دادخواست.

آنها استدلال رای گیری چهار بخش اصلی — ایجاد الکل مجوز برای فروشگاه های مواد غذایی تدریجی محدودیت در چگونه بسیاری از خاموش قضیه مجوز یک نهاد می تواند نگه دارید و تحمیل شرایط جدید برای تایید مشتریان سنین و افزایش اجرای بودجه — آهنگسازی "فرانکشتاین-مانند رای گیری ابتکار عمل."

پیشنهاد ایجاد "جدید نامحدود فروشگاه مواد غذایی الکل مجوز طبقه بندی خارج موجود ماساچوست سیستم در حالی که همچنین از بین بردن کلاه چگونه بسیاری از فروشگاه دارنده پروانه می تواند خود را" ارتباط ناموفق استدلال کرد.

بلند کردن کلاه در تعدادی از فروشگاه دارنده پروانه می تواند به طور بالقوه می تواند قرار داده و به تنهایی فروشگاه ها مشروب از کسب و کار.

که به ویژه در جوامع که در آن یک Cumberland Farms یا فروشگاه های دیگر با یک ایالت رسیدن عمل می کند. با توجه به قدرت خرید با توجه به ابعاد آن می تواند به تضعیف قیمت از رقبای خود.

ماساچوست,' فروشگاه های مشروبات الکلی در طول تاریخ مواجه شده اند کمی در دولت رقابت های شهرستانها و شهرهای کوچک تنها می تواند موضوع یک تعداد محدودی از خرده فروشی آبجو و شراب مجوز.

اما کسانی که در واقع در جوامع در نزدیکی نیوهمپشایر مرز در حال حاضر آمار گرفته و در صورت تصویب این رای دهندگان سوخت قانون خواهد مرکب مالی خود درد است.

سایر صنایع را تحت ترکیبات با توجه به تغییرات در بازار است که به احتمال زیاد مشروب فروشگاه های سرنوشت اگر مردم در پاسخ به این سوال رای گیری با یک "بله."

به همین دلیل شما می توانید شرط می بندم ماساچوست بسته فروشگاه انجمن قرار داده خواهد شد در یک لابی کامل-دادگاه مطبوعات برای جلوگیری از غیر قابل تصور از اتفاق می افتد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب