مین جاذبه

دروازه باز تر برای کسانی از ما ولع مصرف, خط ساحلی, کوه, عمیق, جنگل ها و دریاچه ها و شهرهای oceanside hamlets ر

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

دروازه باز تر برای کسانی از ما ولع مصرف, خط ساحلی, کوه, عمیق, جنگل ها و دریاچه ها و شهرهای oceanside hamlets را تشکیل می دهند که ایالت مین است.

در جمعه, ژوئن 26, خارج از دولت مهمانان را خوش آمدید, با یک پیش بینی احتیاطی: بازدید کنندگان می توانند به توافق برسند به خود قرنطینه به مدت 14 روز و یا نشان دادن مدرک اخیر منفی COVID-19 تست.

مین گردشگری مردمی هیجان زده به مهمانان دوباره.

اول قوانین: با توجه به Heather Johnson, کمیسر وزارت امور اقتصادی و توسعه جامعه هدف از این مقررات (که می توان در یافت maine.gov/covid19/restartingmaine/keepmainehealthy/faqs) است که اجازه می دهد تا انعطاف پذیری بیشتر برای بازدید کنندگان فراتر از قرنطینه انتخاب است.

"مین است بکر و تمیز و امن, هوای آزاد, نقطه," او گفت:. "در این جهان در حال حاضر, ما می خواهیم به مطمئن شوید که باقی می ماند این مورد است."

یکشنبه رودخانه مین دراز کشیده بازدید کنندگان به بتل منطقه برای بسیاری از روی کوه لذت ببرید. این سال در حالی که خود را از باشگاه گلف عملیاتی است که بر روی کوه تابستان به فعالیت هستند. که گفت: رفت و آمد مکرر سخنگوی Karolyn Castaldo است با توجه به رفت و آمد مکرر یک فرصت برای تمرکز بر کمک به مهمانان اکتشاف منطقه اطراف آن.

رفت و آمد مکرر به کار گیرند فقط اردن هتل که نشسته در پایه اردن اوج فقط در مورد اواسط رفت و آمد مکرر. آن, هوای آزاد, استخر باز خواهد شد و خواهد شد البته باید افزایش تمیز کردن معمول است. مهمانان می توانید پیاده روی در کوهستان, بازی در زمین گلف و خیس خوردن در صحنه است. و در حال حاضر Castaldo گفت: رفت و آمد مکرر آماده خواهد شد برای هدایت مهمانان به حتی بیشتر سرگرم کننده است.

"واقعا وجود دارد بسیاری از گزینه های برای کشف در بتل منطقه" او گفت:.

این شهر در حال انجام است راه اندازی فضای باز ناهار خوری نقاط و بسیاری از رستوران ها قوی شده اند با خود takeout بازی. Bethel, هوای آزاد, ماجراجویی (betheloutdooradventure.com) شما می توانید قلاب تا با گزینه های مانند قایقرانی و ماهیگیری.

"پیاده روی شگفت انگیز است, بیش از حد," او گفت:. "ما در واقع در کنار یک بخش از کوه آپالاچی نوین به طوری که خاص و شنا سوراخ بزرگ هستند."

رفت و آمد مکرر اضافه کرده است اطلاعات در تمام این بر روی وب سایت خود را.

"این واقعا ما را تحت فشار قرار دادند به اتصال مهمانان ما به حتی بیشتر (فعالیت)," او گفت:. "که همیشه چیز خوبی است."

دریافت کردن در آب'

راه در Rangeley جامعه بود فقط جشن تولد دوباره Saddleback رفت و آمد مکرر کوه زمانی که این بیماری همه گیر رسید.

"حتی اگر دولت خیلی سخت مجموعه ای از دستورالعمل ها هنوز هم وجود دارد بسیار شما می توانید انجام دهید" گفت: Travis Ferland, مالک و اپراتور Rangeley مسافرخانه (therangeleyinn.com). "ما نمی فکر می کنم از آن به عنوان قرنطینه. ما فکر می کنم از آن را به عنوان با بهره گیری از خارج از منزل در حالی که ما ایمن ماندن. به جای تبدیل شدن به بدبینانه در مورد تمام این شهر فقط پا است."

شهر راه اندازی شد Rangeley افزایش می یابد کمپین (rangeleyrises.com) برای کمک به یکدیگر و همچنین بازگشایی در راه های هوشمند. بیش از 60 کسب و کار امضا ایمنی تعهد است.

Ferland گفت: او را راهنمایی مهمانان خود (زمانی که آنها نمی خواهند به سادگی به استراحت و در خود دریاچه) به اتمام دیدنی مناظر مانند ارتفاع از زمین و تبادل نظر Hill, محبوب, مناظر است که نمی خواهد به عنوان شلوغ این سال است. بی شماری وجود دارد افزایش و مسیرهای پر پیچ و خم "و شما را مجبور به خارج شدن آب," او گفت:. "شما می توانید اجاره یک قایق کایاک و یک دریاچه کروز. شما باید برای دیدن Rangeley از آب است."

نگاهی به پیاده روی

گتی ایماژ

چه چیزی بهتر از یک خرچنگ رول کره ذوب شده و سیب زمینی سرخ شده?

شهرستانها باید یک احساس منحصر به فرد این فصل تابستان به عنوان به خوبی. پورتلند هنوز هم باید بیشتر از آنچه تساوی مردمی وجود دارد: موزه ها باز هستند و شما می توانید کشتی به قله جزیره دوچرخه سواری یا قایق پارویی اسکیموها و غذا و آبجو هنوز هم برجسته است.

اما بیشتر وجود دارد: این قطعات از ارز و قطعات شیر و در وسط خیابان ها مسدود خواهد شد از ترافیک ایجاد walkable و راحت لکه های برای ناهار خوری و بیشتر. این شهر در حال کار بر روی پوشش آن مناطق با کشاورزان و دیگر لمس خلاق به آنها یک احساس خاص گفت: Lynn Tillotson, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت بازدید پورتلند.

"ما در حال استفاده می شود به داشتن بسیار کمی از این نوع از راه اندازی به دلیل ترافیک," او گفت:. "این خوب است."

Tillotson همچنین امتیاز جایزه دیگر به پورتلند بازدید از این تابستان.

"این رفتن به بیشتر مقرون به صرفه" او گفت:, و اضافه کرد که قیمت ها در تابستان به طور معمول بالا است. "در این سال متفاوت خواهد بود. آن را به یک تجربه زیبا برای افرادی که سفر این سال است. کمتر جمعیت بیش از حد. مردم واقعا می تواند یک استرس تعطیلات."

پوشش نقره ای

در کنار ساحل, شرکت های وابسته اند تیمی را بهتر برای صاحبان و مهمانان به طور یکسان با innsalongthecoast.com. صاحبان نه تنها برقراری ارتباط نیازهای ورودی مهمانان به یکی دیگر از آنها نیز teaming تا برای ارائه استرس-رایگان بازی سرگرم کننده برنامه های محبوب خود را مانند "نوشیدنی راه خود را تا سواحل" برنامه.

Kelleigh Dulany مالک و اپراتور بروستر خانه تخت و صبحانه در فری پورت (brewsterhouse.com) معتقد است که این زمان در مجبور مستند ممکن است تا به حال یک پوشش نقره ای: زمان پایین همراه با نیاز او را به خانه از مدرسه او سه فرزند او منجر به کشف و حتی بیشتر در مورد منطقه اطراف او مسافرخانه.

"آن را مجبور به دست ما اما در یک راه خوب," او گفت:.

زمان صرف شده geo-ذخیره با او سه فرزند به رهبری او را قادر به ارائه مهمانان که تجربه و همچنین کمی لکه به رفتن که او می خواهم نه شناخته شده از قبل.

"من می توانم اشاره کمی شناخته شده, off-the-ضرب و شتم-راه نقاط از تمام ماجراهای ما," او گفت:. "ما در بر داشت بسیاری از شناخته شده کمی لکه های. مین بسیاری از شما می دانید. و در حال حاضر ما می توانید به اشتراک گذاری آنها را."

او مسافرخانه را به دنبال دستورالعمل و نیشگون گرفتن و کشیدن به عنوان آنها را تغییر دهید. سه طبقه مسافرخانه محدود خواهد شد و مهمانان به اندازه کافی است که شما فقط در مورد یک نیم طبقه به خودتان. وجود دارد مقدار زیادی از فضای در فضای باز; رواقها یک گودال آتش و بیشتر برای استراحت.

و هر مهمان اختصاص داده خواهد شد خود را در جدول اتاق ناهار خوری برای کل مدت اقامت مورد استفاده قرار گیرد برای وعده های غذایی وجود دارد و یا به بایگانی اطلاعات برای لذت بردن از در جدول خود را. آنها همچنین ارائه پیک نیک ناهار بروید و او را شریک و آشپز, دیو, نوئل ارائه خواهد شد کلاس های پخت و پز.

آنها همچنین باید چیزی خاص: پنج آبجو kegorator همیشه tapped با مین کرافت آبجو به درستی به نام "بزرگ Brewstah."

"این یک چالش شده است و بسیاری برای مقابله با," او گفت:. "اما من بسیار هیجان زده هستم. من فکر می کنم مهمان در حال رفتن به پیدا کردن آن را در اینجا."

اطلاعات بیشتر در مورد مین در این تابستان در visitmaine.com.

آخرین مطالب