سرهنگ ژنرال P. C. Thimayya بازنشسته به عنوان GOC-در-C آموزش ارتش فرمان (ARTRAC)

Shimla: سپهبد P. C. Thimayyaبود که در خدمت به عنوان 21st کلی افسر فرمانده ارشد ارتش آموزش فرمان (GOC-در-C ARTR

توسط ATSHNEWS در 14 اردیبهشت 1399

Shimla: سپهبد P. C. Thimayyaبود که در خدمت به عنوان 21st کلی افسر فرمانده ارشد ارتش آموزش فرمان (GOC-در-C ARTRAC) در اینجا بازنشسته از خدمات پس از وظیفه ساعت در روز 30 آوریل سال 2020 ارتش رسمی گفت.

سپهبد Pattacheruvanda Chengappa Thimayya, PVSM, VSM, ADC, حال فرض در Nov. 1, 2018 از سرهنگ ژنرال Manoj Mukund Naravane.

مشخصات: P. C. Thimayya متولد شد و در 4 آوریل سال 1960 در Chettalli, Virajpet, Kodagu و از اواخر Pattacheruvanda Ponnappa Changappa و Gauru Changappa. فارغ التحصیل از Sainik مدرسه Bhubaneswar; دفاع ملی دانشگاه پونا و آکادمی نظامی دهرادون او یک شمشیر افتخار برنده در آکادمی نظامی.

Thimayya راه اندازی شد به مکانیزه پیاده نظام در سال 1981. او در هر دو بخش غربی و شرقی جبهه. او فرمان مکانیزه پیاده نظام تیپ; یک حمله سریع را بدست آورد و X سپاه – باتیندا (5 جولای 2017 – 20 ژوئیه 2018). کارکنان خود را ملاقات شامل فرمانده از جنگ ارتش, کالج, Mhow; و یکپارچه ارتش HQ در وزارت دفاع.

او پیشنهاد شد به سپهبد در تاریخ 5 ژانویه 2017. او همچنین به عنوان یک ناظر نظامی در ماموریت سازمان ملل در آنگولا و به عنوان یک دفاع وابسته به بنگلادش. او سرهنگ از مکانیزه پیاده نظام.

سرهنگ ژنرال Thimayya است به Neena Thimayya و آنها دو پسر — آکشی در حال مطالعه ارتباطات جمعی و آرجون در حال خدمت در نیروی دریایی هند. سرهنگ ژنرال Thimayya با تزئین Param Vishisht Seva مدال و Vishisht Seva مدال برای خود خدمات شایسته.

به حل و فصل کردن در Mysuru

ستوان کلی P. C. Thimayya, PVSM, VSM که بازنشسته با اثر از مه 1 سال 2020 پس از خدمات شایسته در نظر دارد به حل و فصل کردن در Mysuru شهرستان با توجه به رئيس جمهور از Mysuru مبتنی بر VeKare سابق خدمتگزاران اعتماد کهنه Sgt. Mandetira N. Subramani.

صحبت به 'SOM' دیروز گفت که سرهنگ ژنرال Thimayya مایل به کار برای رفاه سابق خدمتگزاران با در نظر گرفتن خود را فقط باعث می شود در Mysuru و همسایه منطقه در جنوب منطقه کارناتاکا واقع شدهاست.

Subramani همچنین گفت که سرهنگ ژنرال Thimayya خواهد بود که برای اولین بار فرمانده ارتش و دفاع افسر رتبه ستوان ژنرال اقامت در Mysuru شهرستان پس از بازنشستگی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب