LPD آمده است یک راه طولانی

است لوول اداره پلیس ، بالا و سرزنش ؟ هیچ. دور از آن. خورشید اخبار و سرمقاله صفحات بیش از دو دهه گذشته شده است

توسط ATSHNEWS در 29 تیر 1399

است لوول اداره پلیس ، بالا و سرزنش ؟

هیچ. دور از آن.

خورشید اخبار و سرمقاله صفحات بیش از دو دهه گذشته شده است پر از داستان های تماس پلیس برای فعالیت های غیر قانونی و نظام برای منافع شخصی.

اما ابتدا با انتصاب اد دیویس به عنوان سرپرست در سال 1994 پس از آن شهرستان مدیر برایان مارتین به LPD تبدیل به یکی از محترم ترین بخش در دولت است. احترام خود را برای همکاری با کسب و کارهای محلی و سازمان های غیر انتفاعی. احترام برای جامعه محور. برای احترام به آن پاسخ.

دیویس که یک کار خوب در لوول که او شنود گذاشته اواخر شهردار بوستون تام Menino برای تبدیل شدن به کمیسر در دولت بزرگترین شهرستان موفق شد توسط کنت Lavallee ویلیام تیلور و امروز سرپرست کلی ریچاردسون.

تمام مادام العمر لوول پلیس که می دانید چه چیزی باعث می شود شهر تیک — مشارکت آوردن مردم به جدول به حل و فصل اختلافات.

که همه به نظر می رسد از دست داده و این روزها به عنوان یک گروه از سازمان های غیر انتفاعی و دیگران می خواست شورای شهر اعلام نژادپرستی بهداشت عمومی را انتخاب کنید.

که ابتکار دقت را شکست داد و شنبه گذشته اما هیچ کس انتظار طرفداران از این اقدام به عقب نشینی.

"من شوکه هستم و بیشتر از نا امید که جامعه ما تبدیل شده و در آن PD" ریچاردسون گفت: ستون. "من می توانم به شما بگویم که من هرگز دیده می شود روحیه بسیار پایین در این بخش است."

این "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" جنبش اتحاد با تمرکز توجه خود را بر پلیس اضافه کاری. آن را یک بار بود یک مسئله بزرگ در لوول, زمانی که superintendents خواهد آمد قبل از شهرستان نمایندگان برای نقل و انتقالات اضطراری برای دوباره پر کردن اضافه کاری حساب.

ریچاردسون یادداشت افتخار است که در سال مالی 2019, PD شد بودجه برای $900,000 در وقت اضافه. سال فقط بسته شده و حساب شده $56,000 مازاد.

"من می دانم که آن را هنوز هم مقدار زیادی از پول, اما ما در حال تماشای آن از نزدیک" ریچاردسون گفت.

یک PD ناظر اشاره کرد: "این رفت و آن را از 0 به 60 برابر اداره پلیس به اعتقاد من به دلیل ملی شد."

ریچاردسون نمی کند مخالف است. او فقط امیدوار است آن را خیلی دیر نیست برای شروع این نوع از گفت و گو که قرار است در لوول در یک پایه بالاتر از دروازه دیگر شهرستانها.

در مورد تنها چیزی که شهرستان نمایندگان رادنی الیوت و ویلیام ساماراس مشترک در طول چند سال گذشته است هر دو آنها ساخته شده آن را به منبر — شهردار منبر.

سیاست خود را نمی jive. آنها را مخالف راه برای انجام کارها است. هسته ای خود را حامیان هستند از اردوگاه سیاسی.

اما الیوت بزرگتر وقتی که می آید به شورای طول عمر و ساماراس قدیمی ترین عضو شورا آمد و با هم به سادگی به سادگی حرکت بود که دقت پذیرفته شده توسط همکاران خود را شنبه شب 6-3.

الیوت و ساماراس به شدت مخالف این حرکت اعلام نژادپرستی بهداشت عمومی تهدید به دلیل بند خواستار ایجاد یک نهاد مستقل غیر نظامی کمیته مشورتی برای نظارت و آدرس پلیس در آوریم.

نیست که شهر مدیر است ؟

الیوت/ساماراس قطعنامه باعث می شود تعدادی از تعهدات هر چند اعلام نمی نژادپرستی بحران بهداشت عمومی.

آن را پشتیبانی توسط نمایندگان دن Rourke, ریتا Mercier, Sokhary Chau و دیو کانوی.

قطعنامه پیشنهادی در میان بسیاری از موارد که لوول "رد همه اشکال نژادپرستی" و "به تلاش برای حمایت از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان از همه اشکال تعصب و نابرابری."

"من بیل و همکاری واقعا خوب" الیوت گفت: ستون. "بسیاری از فکر رفت و به سند را به همه طرف با هم. اما آنها (حامیان اصلی حرکت) می خواستم چیزی کمتر از خواسته های خود. بسیار ناامید کننده است."

ساماراس آمار در یک موضوع مشابه.

"لوول تبدیل شده به مکانی بهتر برای زندگی, کار و انجام کسب و کار از آنجا که رهبران آن همواره اجتناب از 'راه من یا بزرگراه' سرود" ساماراس گفت. "سهم من عضو شورا الیوت ناامیدی در این مورد چون من اعتقاد دارم که این قطعنامه بود که در نهایت مورد تایید است و بیش از معقول."

برای افراد آشنا با Marisa شیا فعالیت آن را باید در هیچ جای تعجب است که حاوی یک دیلی, مدرسه, معلم, پیوست نزاع ساکنان و دیگران درخواست لوول شورای شهر اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی.

در سال 2018 شیا یکی از معترضان که تعطیل لوول شورای شهر در جلسه کمیته فرعی که در آن شبکه ملی بود و انتظار می رود به ارائه یک پیشنهاد خط لوله گاز.

در سال گذشته شیا به اتهام حمله به یک افسر پلیس بوستون در یک ضد تظاهرات مستقیم Pride Parade در بوستون. دادستان کاهش یافته اتهام شیا نه طولانی پس از دستگیری.

خیلی سریع رو به جلو در این هفته و شیا تا به حال چند کلمه برای به اشتراک گذاشتن با نمایندگان در اظهار نظر عمومی جلسه.

"امروز شما یا حفاری خود را در کنید و سعی کنید به چسبیدن به شدت به خود را سفید supremaicist ایدئولوژی" او گفت:. "یا شما می توانید با دولت نژادپرست گذشته "

صدای مرد شکست در درخواست شهردار John Leahy به دخالت.

"من فکر نمی کنم آن را از نظم" لیهی گفت. "این چیزی است که ما باید برای گوش دادن به."

عضو شورای رادنی الیوت در حال حاضر ناراحت یک ایمیل حاوی فرستاده بود به شورای قبل از جلسه شروع به پریدن کرد ،

"کنترل جلسه," او گفت: Leahy.

لیهی گفت: او بود. الیوت گفت: شیا نظرات شخصی توهین.

"او در بیان حقایق ما نمی خواهیم به شنیدن" لیهی گفت.

شیا گفت: او حق دارد به صحبت می کنند و تحت قوانین شورای. لیهی گفت: شیا او می تواند در ادامه به صحبت می کنند برای آخرین 30 ثانیه از زمان اختصاص داده شده.

او پاسخ نداد و جلسه نقل مکان کرد.

اما فقط کمی. در طول بحث کرد که الیوت آورده Leahy موضع در یک مسئله متفاوت است که تقسیم شدند.

سال گذشته شورای شهر به توافق فدرال رضایت فرمان نیاز این شهرستان به تغییر راه شورای شهر و کمیته انتخاب می شوند. شاکیان یک ائتلاف لاتین و آسیایی و آمریکایی ساکنان ادعا فعلی همه در بزرگ سیستم اجازه می دهد تا سفید رای دهندگان به رای دادن به یک بلوک رقیق رای اقلیت.

و به عنوان شاکیان امید همه در بزرگ سیستم جایگزین خواهد شد برای 2021 انتخابات محلی و فراتر از آن.

هر چند تعدادی از نمایندگان ناراضی بودند با توافق Leahy یکی از دو نمایندگان در واقع به رای در برابر رضایت فرمان است که مجموعه این تغییرات در حال حرکت با توجه به متعاقبا منتشر اجرایی جلسه دقیقه است. (دیگر عضو شورا دیوید کانوی).

این هفته Leahy نه تنها پشتیبانی می کند اما این حرکت به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی در لوول.

الیوت که مخالف اعلامیه اجازه نداد این تاریخ رفتن ناگفته.

"اجازه دهید راه رفتن راه رفتن به جای ساخت حرکات" الیوت گفت. "شما تا به حال فرصتی آقای شهردار و شما هنوز هم در از راست به پایان رای دادند و در برابر دادن اقلیت های رای در این شهرستان است."

قبل از رای گیری در اعلامیه Leahy پاسخ داد.

"من نمی خواهم به این شخصی اما از آنجا که شما می خواهید را به این شخصی عضو شورای الیوت من نمی برابر رای دادن اقلیت ها فرصت," او گفت:. "آنچه که من در برابر رای داده است من فکر کردم که اگر مردم می خواهند صدای آنها نیاز به خارج شدن و رای دادن. اگر مردم و رای دادن صدای خود را شنیده است."

لیهی گفت: الیوت می دانستند این بود که موضع خود را. الیوت برش در.

"من نمی دانم که" الیوت گفت.

دو فریاد زد: بیش از هر یک از دیگر.

"اگر شما نمی تواند گرما را خارج از آشپزخانه" لیهی گفت.

یک بار همه چیز آرام Leahy گسترش در توضیح خود را.

"ما به نمایندگی از همه در شهر و در زمانی که بیش از 2,000 مردم به ما امضای یک نامه کسب و کار و افراد به طور یکسان, من قصد دارم به گوش دادن و این چیزی است که آن را در مورد" او گفت:.

آنها نقل مکان کرد و بر روی رای با الیوت بارها و بارها درخواست پاسخ دهند. عضو شورای جان Drinkwater دیگر حامی از بیانیه منتقل سوال.

"شاید اعضای جدید باید به عنوان خوانده شده قوانین" الیوت گفت.

Drinkwater دو برابر کردن.

"مردم نمی خواهید به شنیدن حقیقت آنها عضو شورا Drinkwater?" الیوت گفت.

پس از جلسه Drinkwater گفت: در یک متن است که او به نام سوال, چرا که هر عضو شورا یک فرصت برای صحبت و بحث کرده بود "تفویض به حمله شخصی و وقفه از کسانی که در طبقه."

عقب و جلو به دست آورده حداقل یک فن برای Leahy: مدرسه عضو کمیته باب Hoey.

Hoey که باز خود را در مورد شورای شهر جاه طلبی اغلب باعث می شود قوی اظهارات هر دو چاپلوس و نه چندان چاپلوس. میدوی را از طریق یک کمیته مدرسه حرکت در نیاز به ضد نژادپرستانه آموزش Hoey سنگ Leahy را ستایش با بیش از یک خط تیره از لوول تاریخ سیاسی.

"من قصد دارم به شما بگویم شهردار پدر خود خواهد بود proudest مرد در این سیاره" Hoey گفت. "من می دانستم که پدر خود را به خوبی و من فکر کردم شما ضربه اجرا خانه — و نه یک گرند اسلم — خانه اجرا شود."

Leahy پدر دانیل Leahy, خدمت به عنوان یک عضو شورای شهر و سناتور. درگذشت او در سال 2016. Hoey سپس شروع به بحث در مورد تماس های تلفنی را دریافت کرده بود در مورد سهشنبه شب شورای شهر نشست.

"من یکی از اد کندی به من گفتن که چگونه بزرگ شما" Hoey گفت. "کسی که حتی نمی خواهم به شما را شهردار در یک زمان. نیست که, خنده دار, راه جهان می شود؟"

کندی یک عضو شورای سابق و فعلی دولت سناتور شد و محوری رای در انتخاب شهردار این شهرستان در سال 2018 است. حساب های متفاوت است که آیا کندی متعهد Leahy رای خود را, اما هنگامی که آن زمان برای تصمیم گیری کندی پشتیبانی شورا ویلیام ساماراس برای صندلی. ساماراس نامگذاری شد شهردار نادر تقسیم رای دادن.

در آغاز این سال Leahy بود رای به عنوان شهردار در یک 9-0 رای دادن.

Hoey آورده و سپس تا دولت Rep. دیو Nangle. در اوایل سال جاری Hoey با حضور در تجمع به انتخاب مجدد Nangle که نامزدی بود که در سوال زیر فدرال کیفرخواست در ماه فوریه است. Nangle نیز Leahy پسر عموی.

"یکی بود دوست من دیو Nangle — و من می دانم که هر دو از آن مردم است. یکی بود فریاد در شما کمی" Hoey گفت. "شما می دانید که یکی از آنها نمی کندی. او گفت: هی چرا که او مردم را از خارج از لوول چرا او اجازه دهید آنها صحبت می کنند ؟ من گفتم خوب است که آنچه که پسر عموی خود را می کند. او اجازه می دهد تا ما صحبت می کنند. شما نمی gaveled من — شاید هنگامی که من فکر می کنم شما ممکن است خفه کنی؟"

Leahy که ریاست مدرسه جلسه کمیته گفت: "متشکرم" و اذعان صداهای سراسر Hoey اظهارات.

Hoey گفت که او در تلاش برای حفظ نظرات خود را با رعایت احترام برای مدرسه جلسه کمیته, اما برنامه ریزی شده می گویند بیشتر در شهرستان زندگی در LTC این شنبه.

ماه گذشته لوول مدرسه عضو کمیته مایک دیلون جونیور ارائه شده به کل 12000 دلار دستمزد و خواست اعضای دیگر را به انجام همان.

با این حال 12000 دلار که نیست دقیقا پول در جیب خود. هر دو دیلون و لوول مدارس دولتی تایید دیلون یک لوول آتش نشان را دریافت نکرده مدرسه خود را در کمیته دستمزد. اگرچه برخی از معافیت تحت قانون دولت, کارمندان و به طور کلی منع از پرداخت برای دو شغل در همان شهرداری.

ماه گذشته دیلون گفت: خورشید او معتقد است که او باید دریافت این پرداخت. او گفت که او شده است در ارتباط با شهر وکیل را در مورد این موضوع.

مدرسه کمیته توافق برای کاهش دستمزد توسط $1,000 به عنوان پیشنهاد شده توسط یکی دیگر از اعضای کمیته اما نه مقدار کل.

برخی آن را نسبت به یک روباه تماشای خانه مرغ. اما این رکورد در حال حاضر نشان می دهد که در کنگره ایالات متحده لری Trahan را نقض نمی کند کمپین قانون بودجه پایان دادن به یک حماسه است که به گل نشسته مبارزات انتخاباتی خود را از او گرفت ،

این تصمیم توسط مجلس کمیته اخلاق شکست اواخر پنج شنبه.

"محترم خانه کمیته اخلاق — ساخته شده از دموکرات ها و جمهوری خواهان بررسی این موضوع به طور کامل و در حال حاضر به اتفاق آرا تایید کرد چیزی که من همیشه می گوید: که من در مبارزات انتخاباتی عمل اخلاقی است و این اتهامات بی اساس بودند فقط سیاست" Trahan گفت: در یک بیانیه آماده.

سال اول هرزه نمی خواهد صحبت می کنند با خورشید است.

در مسئله تقریبا 300.000 دلار وام Trahan انتخاباتی دریافت شده از یک مشترک چک کردن حساب Trahan با همسرش دیوید Trahan.

چندین سازمان ثبت شکایت وی از سوی مامورین که وام غیر قانونی در مبارزات انتخاباتی سهم از دیوید Trahan. زن و شوهر هستند و به طور معمول محروم از کمک بیش از حد معمول از $5,000 برای یک مبارزه است.

Trahan نیز در زمان گرما در این موضوع از دن کوه در حال حاضر یک اندوور selectman که سابق بالا مشاور برای شهردار بوستون مارتی والش. کوه از دست داده و به Trahan تنها با 145 رای در سال 2018 اولیه. او همچنین گزارش چالش برانگیز در نظر گرفته Trahan دوباره در بخشی به دلیل مالی مبارزات انتخاباتی سوالات.

Trahan استدلال در 17 صفحه در واکنش به خانه کمیته اخلاق که بودجه شد و در بودجه شخصی چون قبل از ازدواج توافق امضا شده سال قبل با شوهرش.

دو حزبی کمیته اشاره به prenuptual توافق در 29 صفحه گزارش منتشر شده در پنج شنبه که می گوید Trahan نمی هر گونه نقض قوانین یا مقررات.

"نماینده Trahan را prenuptial agreement با شوهرش تاسیس روشن delineations به عنوان زن و شوهر درآمد و دارایی ها و حقوق به درآمد و دارایی در طول ازدواج خود را" در این گزارش آمده. "بر اساس prenuptial agreement, کمیته یافت که نماینده Trahan وام به مبارزات بودند از بودجه شخصی و نه بیش از حد سهم از شوهرش و از این رو نمی نقض قوانین خانه قوانین و مقررات و یا دیگر استانداردهای رفتار."

کوه است blustered پس از او از دست داده که انتخابات اساسا گفت: Trahan فریب خورده.

او هنوز هم احساس می کند که راه.

اما دو تلاش برای به دست آوردن کوه به اظهار نظر در مورد آنچه بدیهی است این است که یک پیروزی بزرگ برای Trahan ناموفق بودند.

برای همه سر و صدا, کوه سکوت پر سر و صدا است.

"این رفتن به جالب در طول هفته آینده برای دیدن آنچه که خرید اینترنتی جولای 4 بوده است" بیلریکا شهر مدیر John Curran.

کوران که به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19 گفت: او را دیدم بسیاری از مردم در حال انتظار برای تست کردم وقتی که او آزمایش چند روز پیش و شنیده از صف های طولانی در چندین مراکز تست.

کوران حمایت برای مردم هوشیار باشند در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مانند پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله.

او آن را به نام یک جنگ دائمی است.

"همانطور که ما باز کردن اقتصاد دوباره ویروس نیست رفتن به دور. ما باید همچنان به اقامت در بالا از آن" کوران گفت.

DEB BUSSER باقی مانده بلامنازع در تلاش خود را برای تبدیل شدن به نامزد حزب دموکرات را به چالش شیلا هارینگتون به عنوان نماینده برای اولین Middlesex منطقه. قضاوت از تایید او متصلب به تازگی شتاب که به نظر نمی رسد به کم کردن سرعت.

ماساچوست فصل باشگاه سیرا خود را اعلام کرد حمایت از Busser در روز سه شنبه. این می آید نزدیک به سه هفته پس از Busser دریافت تایید از محیط زیست لیگ ماساچوست اقدام صندوق.

"دب Busser شده است و یک مدافع قوی برای حفاظت از محیط زیست" جنی لاو, صندلی, باشگاه فصل سیاسی کمیته گفت: در آزادی مطبوعات. "Busser دانش و شور و شوق در خانه دولت کمک خواهد کرد ماساچوست آدرس تغییر آب و هوا و اطمینان از دسترسی به آب آشامیدنی."

باشگاه سیرا یک سازمان ملی متمرکز در جشن و حفاظت از محیط زیست است. باشگاه ماساچوست فصل دارای بیش از 100 ، 000 عضو و هواداران به دنبال دولت برای انتقال به یک اقتصاد مبتنی بر انرژی پاک, پیشنهاد, پاک, حمل و نقل و کاهش آلودگی و ضایعات صفر.

"من مفتخر به دریافت تایید از ماساچوست, Sierra Club", Busser گفت: در انتشار. "باشگاه سیرا شده است که یک مدافع پیشرو عادلانه محیط زیست تغییر در مشترک المنافع برای مبارزه با 100% انرژی های تجدید پذیر کار برای محافظت از آبراه های ما از آلودگی سمی و خواستار بهبود به ما سیستم حمل و نقل عمومی. من هیجان زده برای شروع به کار در چراغ تپه در کنار محیط زیست از سراسر کشور همانطور که ما حرکت ماساچوست به سمت سبزتر و پایدارتر آینده است."

Busser دموکراتیک اولیه برای سپتامبر. 1 با کلی انتخابات برنامه ریزی شده برای نوامبر. 3

جستجوی کار چلمزفورد شهر مدیر پل کوهن توافق برای بازگشت در اوایل ماه مارس رفتن نیست به خوبی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

در مارس 5 جلسه که در آن هیئت Selectmen داده او را یک سال تمدید قرارداد خود را تا ژوئن 2021 کوهن گفت: هیئت مدیره خواهد بود که مقدار زیادی از زمان برای او به دنبال امن و یک کار جدید با توجه به جلسه منتشر شده در ماه آوریل است.

اما قبل از همه گیر موجب تعطیلی و تاخیر از شهر عملکرد دولت در سراسر کشور قرار داده و بسیاری از شهرداری ها در مالی متزلزل جای پا.

کوهن گفت: انتظار بوده است که پس از شهر نشست و بودجه فصل به پایان رسید در بهار طبیعی ساییدگی و گردش مالی اتفاق می افتد که در شهرها رخ می دهد و اجازه می دهد او را به جستجو برای یک کار جدید است. اما دو دلیل اصلی تغییر کرده است که برنامه های او گفت:.

"COVID ضربه و آن را مسدود همه چیز با تاخیر شهر جلسات بودجه و شهر در انتخابات" کوهن گفت. "نکته دیگر این است که صورت گرفته است یک شهر, مدیریت فرصت در سطح است که من در هستم که در دسترس در این منطقه است.

"در واقع, که در آن من در امروز, من در دو هفته اول یک فیلم جدید قرارداد کار, اما من نمی متقاضی در هر نقطه از آنجا که هیچ موقعیت به درخواست," او اضافه شده است.

کوهن همچنین گفت که معتقد است که او یک کار خوب انجام داده در پاسخ به این COVID چالش ها در چلمزفورد.

این همه می آید به عنوان چلمزفورد دستیار شهر مدیر مایک مک کال است که در مورد به ترک برای تبدیل شدن به شهر, مدیر ساتبریج یک شهر نه چندان دور از کانکتیکات مرزی در جنوب Worcester County است.

این یکی از تنها شهر مدیر مشاغل که باز اخیرا در ماساچوست است. کوهن گفت که او به دنبال کار خود را به دلیل آن خوب نبود فرصت های حرفه ای که همسان با سطح خود را از تجربه: ساتبریج است نصف اندازه چلمزفورد و آن را به معنای حدود 50.000 دلار پرداخت را کاهش دهد.

با دو فرزند در دبیرستان کوهن همچنین گفت که او هیچ برنامه ای برای نقل مکان خانواده اش. او گفت: او را نگه داشتن چشم خود را باز برای هر فرصت ممکن است باز در این نزدیکی هست.

قریب الوقوع خروج از هر دو کوهن و مک کال پرسش از چه نهادی دانش باقی خواهد ماند در چلمزفورد شهر دولت و چه در بخش های دیگر سر نیز ممکن است ترک به عنوان یک نتیجه.

ارائه شده به تازگی با یک تعداد انگشت شماری از چیزهایی که کمی عادی برای یک جمهوری خواه فرماندار شکایت کرد که توسط گروه های محافظه کار آمدن زیر آتش از حق رای دهی بهتر با دموکرات ها در مقایسه با ایران — رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر گفت که او فکر می کند مردم ماساچوست را در درک سبک خود را از سیاست حتی اگر سنتی برچسب صدق نمی کند.

"من فکر می کنم این انتقادات در مورد, درباره, سیاست, هستند, هستند که فقط آنها سیاسی انتقادات و مردم من فکر می کنم در ماساچوست — منظورم این است که من در این کار در حال حاضر برای پنج سال بسیاری از آنها را دیده ام من در تلویزیون بار بیشتر از آنها احتمالا مراقبت — و من فکر می کنم آنها یک حس بسیار خوبی از آنچه که من با نام تجاری از جمهوری خواهی است که در مورد" بیکر گفت: در مصاحبه اخیر خود با جان کلر در WBZ-تلویزیون.

کلر خواسته بود بیکر "آیا شما در حال حاضر بسیار تعریف RINO خواه به نام تنها?"

بیکر اشاره شده دو فرمانداران جمهوریخواه او از آموخته — Govs. ویلیام جوش و پل Cellucci و گفت: او معتقد است که در "یک رویکرد عملگرایانه به حاکم هر کجا که شما می توانید با تکیه بر بهترین داده ها و بهترین مشاوره شما می توانید دریافت کنید و سپس تصمیم گیری شما فکر می کنم بیشتر حس کنند."

به عنوان مصاحبه به پایان رسید کلر پرسید بیکر — که برای رای دادن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 — آیا او خواهد نظر در رای گیری برای دموکرات جو بایدن در این سقوط را در انتخابات ریاست جمهوری.

فرماندار کاهش یافته است می گویند که آیا او در نظر گرفتن رای گیری برای بایدن.

"من هیچ گونه نگرانی در مورد آنچه مهم به رای دهندگان در اینجا در ماساچوست در حال حاضر و آنچه که نگرانی اکثر رای دهندگان در ماساچوست است و شغل و اقتصاد و ویروس و مدنی عدالت چیزهای که واقعا بوده است که در آن تمرکز ما بوده است," او گفت:.

بث LINDSTROM دارای یک نقش جدید در چراغ تپه موسسه هیئت امنا.

دیرین رقم در ماساچوست دولت و سیاست Lindstrom به عنوان وزارت امور خارجه وزیر امور مصرف کننده و کسب و کار قوانین و مقررات تحت سابق کالیفرنیا ، میت رامنی.

او نیز مشغول به کار در ایالت ماساچوست قرعه کشی به مدت هفت سال که در طی آن او شد آژانس اولین زن مدیر اجرایی.

Lindstrom یک گروتون ساکن موفق سابق وزیر بهداشت ، اسکات براون موفق ویژه انتخابات و در سال 2018 او در حزب جمهوری خواه اولیه برای سنا.

اخیرا Lindstrom کار کرده است به عنوان یک مشاور املاک و برنامه ریزی شرکت Gentreo. او می پیوندد BHI مدیره با تجربه به عنوان عضو هیئت مدیره برای فیچبرگ را Applewild مدرسه و در دانشگاه مدیره از بازدید کنندگان.

این هفته ستون آماده شد خبرنگاران الیزابت دابینز در لوول; Alana Melanson در چلمزفورد; مگ مک اینتایر در دراکات; Jon وینکلر در Nashoba دره; اما مورفی در بیلریکا; دولت خانه اخبار خدمات و سرمایه گذاری ویرایشگر کریستوفر اسکات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب