لوول ستاره پاسداران اعلام کالج گیری

آنها دوستان قدیمی که صرف چهار سال های دادگاه با هم در لوول دبیرستان و تبدیل خود را به مسلما بهترین backcourt د

توسط ATSHNEWS در 27 فروردین 1399

آنها دوستان قدیمی که صرف چهار سال های دادگاه با هم در لوول دبیرستان و تبدیل خود را به مسلما بهترین backcourt در دولت به عنوان سالمندان در 2019-20 فصل است.

Carlos Nunez و مقابله Siow شد تقریبا مترادف با یکدیگر و LHS بسکتبال, پس از آن تنها اتصالات که آنها خود را اعلام کردند کالج تعهدات در شب دوشنبه تنها چند ساعت از هم جدا.

Nunez اعلام کرد در رسانه های اجتماعی است که او را از رفتن به UMass بوستون در حالی که Siow پست شده در رسانه های اجتماعی که او را از حضور در Keene دولت است. این بدان معناست که آنها در حال حاضر احتمالا صرف بعد از چهار سال بازی در برابر یکدیگر. هر دو UMass بوستون و سارا لارنس هستند که اعضای بخش 3 کمی کنفرانس شرق. بيمناكي و جغدها تقسیم یک جفت به طور منظم فصل جلسات فصل گذشته.

هر دو از این برنامه ها در حال گرفتن سخت کوش عالی دو طرفه بازیکنان بسکتبال با سابقه ثابت از برنده شدن به عنوان نشان خود را 79 پیروزی در چهار تیم اول دانشگاه یا دانشکده فصل است.

"از طریق کار سخت و فداکاری من بود قادر به انجام بسیاری از چیزهایی که گفت:" Nunez در پست های رسانه های اجتماعی. "با این حال گفت: من می خواهم برای تشکر از UMass بوستون و مربی (Jason) هریس به من این فرصت را به تبدیل شدن به یک فانوس دریایی. من همچنین می خواهم برای تشکر از آنها را برای اجازه دادن به من بازپرداخت خانواده من و آنچه را که آنها برای من انجام داده اند."

Siow تصمیم گرفتند برای ارسال یک گرافیک خود را با پوشیدن یک Keene دولت در رسانه های اجتماعی با کلمه "متعهد" نوشته پایین سمت چپ و عبارت "لوول در مقابل همه" در گوشه سمت راست بالا. Siow و Nunez به شدت افتخار بودن از لوول. آنها مستحکم خود را به عنوان دو انجام شده ترین بازیکنان در اظهارات تاریخ است.

شرکت کاپیتان مشترک افتخار Merrimack دره کنفرانس بخش 1 بازیکن سال و هر دو پیشی گرفته 1,000 حرفه امتیاز در LHS. آنها چراغ قرمز اظهارات به یک شکست نخورده فصل به طور منظم و یک رکورد نهایی از 23-1 با تنهاست لکه دار بودن 73-63 اضافه کاری دست دادن به لین زبان انگلیسی در بخش شمالی 1 final.

دو نگهبان کمک لوول پیشبرد به حداقل بخش 1 شمالی نیمه نهایی در تمام چهار سال بودند ، هر دو بازیکن غرور خود را در سختی و چقرمگی.

خروج خود را ترک خواهد کرد دو سوراخ را پر کنید در لوول صف شروع.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن