رای گیری برنامه های کاربردی در ایمیل به عنوان بیکر پیشرفت بودجه

بوستون – جمهوری انتخابات رسمی در حال حرکت رو به جلو با ارسال رای-با-پست الکترونیکی رای گیری برنامه های کاربردی

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

بوستون – جمهوری انتخابات رسمی در حال حرکت رو به جلو با ارسال رای-با-پست الکترونیکی رای گیری برنامه های کاربردی پس از فرمانداری به توافق پیشبرد بودجه گنجانده شده در یک COVID-19 مکمل بودجه است که با نزدیک شدن به تصویب نهایی در مجلس.

هر دو شاخه هنوز هم نیاز به رای نهایی خود را در این لایحه قبل از ارسال لایحه تخصیص بودجه به رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر میز اما یک سخنگوی وزیر امور خارجه ویلیام گالوین را به تایید سرویس خبری روز شنبه است که دولت در ارائه بودجه و وزیر را صرف آنها. ارائه بودجه به نظر می رسد که به پایان رسید یک هفته اختلاف بر سر اینکه آیا این کار را می تواند با استفاده از بودجه فدرال از طریق مراقبت در عمل برای پوشش هزینه های پستی مرتبط با عظیم پستی.

"پستی است که در روند در حال حاضر" این سخنگو گفت: وقتی پرسیده شد که در مورد زمانی که برنامه های کاربردی را.

انتخابات طرفداران اصلاحات واصل طرح دعوی در دادگاه روز شنبه در تلاش برای وادار کردن دولت مطابق با 15 ژوئیه مهلت برای ارسال برنامه های کاربردی برای پست الکترونیکی-در اولیه رای گیری مشخص شده در قانون دولت جدید. گالوین قبلا گفت که او نمی تواند از ارسال این برنامه تا قوه مقننه ارائه بودجه برای هزینه پست و طرفداران با اشاره به حدود 8.2 میلیون نفر در مراقبت قانون بودجه کنار گذاشته برای COVID-19 انتخابات-هزینه های مربوط.

یک دادگاه عالی قضایی شنوایی برای طرح دعوی در دادگاه برنامه ریزی شده بود برای پنج شنبه بعد از ظهر بود اما به تعویق افتاد به جمعه "در درخواست از درخواست" به گفته یک سخنگوی دادگاه.

"ما دادخواهی خواسته اقدام و ما امیدوار پستی را قبل از شنیدن" MassVOTE, مدیر اجرایی, Cheryl Clyburn کرافورد در بیانیه ای گفت به اخبار سرویس.

A $1.14 میلیارد COVID-19 مکمل بودجه در حال بررسی در قوه مقننه شامل 5 میلیون دلار برای رسیدگی به همه گیر و تاثیر آن بر انتخابات است. سنا تصویب اصلاحیه مجلس به این لایحه دوشنبه شب و شاخه ها را یک فرصت برای ارسال این لایحه به بیکر میز بیش از دو روز آینده.

انتخابات فدرال کمک کمیسیون نیز روشن سهشنبه که با استفاده از مراقبت در قانون بودجه برای پوشش افزایش هزینه های ارسال رای توسط برنامه های کاربردی ایمیل به هر رای دهنده به عنوان بخشی از یک بزرگتر COVID-19 پاسخ مجاز است تحت دستورالعمل های فدرال.

در پاسخ به یک جولای 9 نامه از کنگره ایالات متحده جو Kennedy III, سرپرست, مدیر اجرایی, مونا Harrington گفت: هزینه های پستی برای جلوگیری از, آماده شدن برای و پاسخ به COVID-19 تاثیر در 2020 فدرال چرخه انتخابات "هستند مجاز هزینه تحت مراقبت در قانون بودجه" و می توان به هر دو فدرال مقدماتی و انتخابات عمومی ،

"مراقبت در قانون بودجه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش تمام هزینه های افزایش یافته برای پست الکترونیکی-در برگه های رای با توجه به همه گیر از جمله هزینه پست. در این رویداد هزینه های پستی شده اند پوشش داده شده توسط HAVA بودجه در گذشته فعالیت می تواند به عنوان پاسخگو به همه گیر و هزینه های مرتبط تحت پوشش مراقبت عمل می کنند کمک های مالی" در این نامه به عنوان خوانده شده. "یک نمونه از افزایش هزینه خواهد بود دولت تصویب قانون نیاز به رای گیری توسط نرم افزار ایمیل فرستاده خواهد شد به هر رای دهنده به عنوان بخشی از یک بزرگتر coronavirus پاسخ."

این گالوین سخنگو گفت: دولت مدیر از انتخابات صحبت با EAC شنبه در خصوص موضوع بودجه "و آنها دریابند که اطلاعات بر روی وب سایت خود را در مورد مراقبت در قانون بودجه ناسازگار بود."

"به عنوان وزیر گالوین گفته است ما خواهد بود اولویت مراقبت در قانون بودجه برای پرداخت هزینه پست به صورت برگه های رای به صورت اولیه و انتخابات چاپ از رای گیری پاکت تجهیزات برای انتخابات محلی مقامات برای شمارش این آراء و تجهیزات حفاظت شخصی برای انتخابات ما کارگران" سخنگوی گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن