لوول مدارس' سیستم های تهویه باقی می ماند یک نگرانی

لوول — پیری سیستم های سرمایشی و گرمایشی در لوول عمومی ساختمان مدرسه شده اند اشیاء از مدرسه کمیته بحث برای سال.

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

لوول — پیری سیستم های سرمایشی و گرمایشی در لوول عمومی ساختمان مدرسه شده اند اشیاء از مدرسه کمیته بحث برای سال. پس چگونه می خواهد آنها را نگه دارید تا در یک بیماری همه گیر که در آن گردش هوا دارای مفاهیم برای انتقال ویروس?

"اگر شما می خواهید مرا به نشستن در اینجا و به شما بگویم که من فکر می کنم همه مدارس ما در حال رفتن به در حال اجرا با تهویه مناسب و گرمایش و من نمی خواهد گفت:" ریک Underwood, منطقه عملیات و تعمیر و نگهداری مدیر. "ما به حال آن را در پنج سال."

در طول یک فرد در جلسه روز یکشنبه اعضای کمیته مدرسه خواسته در مورد این سیستم به عنوان بخشی از یک بزرگتر بحث در این منطقه را دوباره باز کردن برنامه برای این سقوط. منطقه مورد نیاز است توسط دولت به ارائه برنامه ای برای فرد ترکیبی از راه دور و یادگیری حالات در پایان ماه.

آندروود گفت: وزارت کار با این نسخهها کار سخت برای حفظ ساختمان اما کمبود بودجه روبرو شده است.

"من همچنین می دانم که ما یک سرپرست که سال گذشته از تخت به شهرستان گفت: که اگر این ساختمان ها آماده نیست برای مدرسه ما ain't شروع" آندروود گفت. "من اعتماد به نفس او را به انجام همان چیزی که در این سال اگر ما امن نیست در آن ساختمان. من بسیار با اعتماد به نفس این دولت انجام خواهد داد آنچه مورد نیاز است این که آیا آن را فشار یا به پای خود قرار داده. من می دانم که این شهر انجام خواهد داد همه چیز را که آنها می توانند."

مدرسه عضو کمیته باب Hoey گفت که او دیده است بهبود در شهرستان تعمیر و نگهداری در زیر شهر مدیر آیلین _tenor.

مایک Dillon, همچنین, یک عضو کمیته گفت: در واقع بهبود تعمیر و نگهداری نیاز به کارکنان بیشتر است. "آقای آندروود بود خیلی خوب در مورد آن," او گفت:. "ما سیستم های تهویه مطبوع در حال تلخه," او گفت:.

در حالی که مدرسه متولیان ساختمان های پاک و جایگزین در-ساخت فیلتر هوا بزرگتر مدرسه تعمیر و نگهداری ساختمان پروژه های سقوط به شهر — تقسیم کار شده است که در زمان در سال های اخیر است.

در سال 2018 لاول بالا با تجربه تعطیلی به علت نشت گاز در سیستم گرمایش است. بعد از آن سال مطالعه گسله شهرستان برای استفاده نه برای کمک های مالی از ماساچوست ساختمان مدرسه اقتدار را برای سال.

در یک گزارش منتشر شده در اوایل سال جاری دولت وزارت بهداشت افزایش یافت سطح دی اکسید کربن در لوول بالا است که مسئولان شهرستان گفت: آنها سعی خواهد کرد به بهبود است.

معلم, اتحادیه اروپا, ایالات معلمان لاول نیز تحت فشار این منطقه بیش از سرمایشی و گرمایشی — در میان دیگر تعمیر و نگهداری ساختمان — مسائل در منطقه است.

رئيس جمهور اتحادیه پل ژرژ صحبت در مورد تهویه مسائل در جلسه چهارشنبه شب. قبل از جلسه ژرژ گفت خورشید در مورد یک نظرسنجی از معلمان انجام شده توسط اتحادیه. او گفت: 87 درصد از معلمان بین تا حدودی و خیلی نگران تهویه از کلاس های درس.

مدرسه عضو کمیته هیلاری کلارک خواسته Underwood به جمع آوری اطلاعات در مورد چگونه بسیاری از ساختمان مدرسه پنجره های باز و باز بماند.

هر چند که آیا دانش آموزان را در مدرسه یادگیری زمانی که سال تحصیلی آغاز می شود که هنوز بسیار ناشناخته است. بوید گفت: با توجه به محیط زیست در حال حاضر آن است که "بسیار بعید است که" همه دانش آموزان را به مدرسه بازگشت و ساختمان در اولین روز مدرسه.

منطقه مدیران شده اند جمع آوری بازخورد و تجزیه و تحلیل. بوید گفت: برخی از مرتب کردن بر اساس ترکیبی از گزینه های که در آن برخی از دانش آموزان در مدرسه ساختمان و دیگران از راه دور بسته به پدر و مادر اولویت ممکن است به تصویب رسید.

"در حال حاضر ما 30% به 40% و گفت: در حال حاضر آنلاین یادگیری برای آنها کار می کند," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن