لوول مدرسه پرستاران در خط مقدم تماس با ردیابی

لوول — آنها هرگز ملاقات چهره به چهره با بیماران. اما به صورت مختصر پنجره در اضطراب زمان آنها در خدمت به عنوان

توسط ATSHNEWS در 24 اردیبهشت 1399

لوول — آنها هرگز ملاقات چهره به چهره با بیماران. اما به صورت مختصر پنجره در اضطراب زمان آنها در خدمت به عنوان یک صدای اقتدار و اغلب آسایش.

پرستاران مدرسه در لوول مدارس دولتی در حال حاضر صرف روز خود را در گوشی صحبت کردن به افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 و نزدیک خود را تماس با ما.

"ما خیلی مورد استفاده قرار گیرد به دست پس از آن است که یک گام به عقب از ما معمول است, اما آن را هنوز هم لذت بخش چیز رسیدن به این مردم و قادر بودن برای آنها وجود داشته باشد و این حمایت" گفت: Lindsey Reis که قبلا در McAuliffe مدرسه ابتدایی. "از آنجا که بسیاری از آنها بسیار عاطفی و عصبی است."

این عمل به نام تماس, ردیابی است به یک جزء اصلی در بهداشت عمومی tool kit. در میان coronavirus شیوع شماره تماس ردیاب در ماساچوست تا چهار برابر شده برای دیدار با خواسته های یک انفجار caseload با توجه به کاترین قهوه ای, دولت, اپیدمیولوژی در ماساچوست وزارت بهداشت.

"من می خواهم (عمومی), به درک چگونه واقعا مهم این است که واقعا در کنترل این بیماری همه گیر" او گفت:.

تماس با ردیابی یک ابزار مهم برای ردیابی گسترش coronavirus و جداسازی دید مخاطبین به خصوص که دولت به نظر می رسد به سمت تدریجی یک بازگشایی با توجه به مقامات.

"تماس با ردیابی است راه ما در حال رفتن به خارج شدن از این وضعیت گفت:" لوول سلامت مدیر جوآن Belanger.

پرستاران سوال در مورد علائم و جمعیتی که آنها وارد یک سیستم کامپیوتری به منظور پیگیری بزرگتر روند.

اما در خط مقدم این مورد خیلی بیشتر از این اعداد است. پرستاران به دنبال موارد تمام راه را از طریق به طور معمول دو هفته جداسازی و قرنطینه دوره تماس هر فرد هر چند روز.

بسیاری در انتهای دیگر خط جدا تنهایی یا ترس. در طول زمان, پرستاران می گویند که آنها اغلب به منظور توسعه یک رابطه دوستانه با مخاطبین خود است.

"یکی از موارد من تماس بگیرید او را و او را سلام می گویند تریسی گفت:" تریسی McDermott که مشغول به کار در Butler دبیرستان. مرد به رسمیت می شناسد و شماره تلفن خود را قبل از او حتی میدارد.

آنها از شنیدن در مورد چالش های بیماران صورت فیلدینگ طیف گسترده ای از سوالات. چگونه می توانم دریافت مواد غذایی در حالی که من قرنطینه در خانه ؟ باید چه کار کنم برای پول چون من نمی تواند کار کند ؟

"این یک ویروس است که wreaking بسیاری از ویران کردن بر روی تعداد زیادی از مردم است. و حتی اگر آن را فقط قرنطینه بخشی — و من می گویم فقط به این دلیل بسیار مهم است برای انجام این کار قطعه و آن را به 14 روز و همه آنها گفت: حقوق از دست رفته بودن cooped و ترس گفت:" رابین مک نیل که مشغول به کار در McAvinnue ابتدایی.

یک مرد که به تنهایی زندگی می کردند پرسید که آیا او تا به حال به خود را می پوشند و صورت به رختخواب McDermott گفت. که لازم نیست و McDermott گفت که او خوشحال بود که اختصاص, پرستار می تواند به پاسخ سوال خود را.

به عنوان ماهیت بیماری کشنده برخی از مخاطبین خود را نمی یابند از COVID-19.

"دادرسی کسی است که شما را به صحبت در حالی که تا پایان عبور دور است که قطعا یک چیز دشوار," Reis گفت. "شما نمی تواند کمک کند اما آن را به خانه."

او گفت: آن را به ارمغان می آورد تا افکار از دوستان و اعضای خانواده که آزمایش مثبت و همچنین خود او در خطر است. پرستاران شاغل برای شهر لاول مورد نیاز برای کار از ساختمان های شهر و نه خانه های خود را دارند.

"در بالای همه از این و بیشتر آنها نیاز به نگرانی در مورد آلوده بودن در محل کار و در آوردن ویروس در خانه هر روز" گفت: جیم Durkin. او مدیر قانون عمل سیاسی و ارتباطات برای AFSCME شورای 93, اتحادیه به نمایندگی از پرستاران.

"من افزایش این دلیل من فکر می کنم آنها بیش از حد فروتن به آن می گویند برای خود," او گفت:. "ما می خواهیم شهروندان لوول بدانید که این شهر بررسی است که درخواست این پرستاران نمی دریغ در همه. آنها با قرار دادن سلامت و رفاه مردم لوول جلوتر از خود امنیت شخصی و امنیت خانواده خود را."

چند تا از 29 مدرسه پرستاران با استفاده از بیمار زمان به ماندن در خانه و خارج از کار به دلایل مختلف از جمله پوشش مهد کودک شکاف یا حفاظت در معرض خطر اعضای خانواده از قرار گرفتن در معرض با توجه به Durkin و پرستاران.

Belanger که آغاز شده در این شهرستان در اواسط ماه آوریل گفت: این شهرستان گرفته شده است اقدامات احتیاطی برای محافظت از این کارکنان از عفونت است.

"همه گسترش مناسب است و هر کس با توجه مناسب PPE (personal protective equipment) برای پوشیدن," او گفت:.

کار از خانه معرفی یک میزبان از مسائل مانند محرمانه بودن, او گفت:. پرستاران باید قادر به تماس از طریق شهرستان شبکه خود را نمی تلفن های همراه, او گفت:. آنها نیز به سرعت آموزش خود را در انتساب جدید و سیستم های کامپیوتری با توجه به Belanger.

"این مهم است که آنها در مجاورت نزدیک به طوری که آنها می توانید صحبت کردن با آنها و کمک به آنها," او گفت:.

مدرسه پرستاران پیوست و این شهر را دو سلامت عمومی پرستاران تا حد زیادی تقویت صفوف تماس با ردیاب در شهرستان.

"آنها انجام شده است چنین ستارهای کار" Belanger گفت: از کارکنان خود را. "من خیلی تحت تاثیر قرار داد.

این نشان دهنده یک سطح شیب دار تا از تماس با ردیاب در سراسر کشور. در آغاز همه گیر دولت تا به حال حدود 450 تماس با ردیاب با توجه به قهوه ای است. بعد حدود 800 تا 900 جدید تماس با ردیاب آورده بودند تا حد زیادی پرستاران مدرسه یا سلامت عمومی دانش آموزان است. در اوایل ماه آوریل رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر اعلام کرد استخدام حدود 1000 اضافی تماس با ردیاب از طریق همکاری با همکاران در سلامت.

محلی لاول دراکات, Tewksbury و لارنس با استفاده از این مشترک برای ردیابی. این لوول جامعه مرکز بهداشت در حال همکاری با این سازمان برای ارائه ردیابی با توجه به Belanger.

اما برای این طرح به کار براون گفت: ساکنان نیاز به درک و همکاری با تلاش های. تنها حدود نیمی از تماس های ساخته شده توسط محققان هر روز در حال جواب داد: جان ولش از همکاران در سلامت گفت: بوستون هرالد در این هفته.

"ما نیاز مردم به دانستن در مورد آن به طوری که آنها می تواند به نوعی به ما کمک کند و نقش خود را در ساخت این تلاش موفق" براون گفت.

در دیگر جبهه لوول پرستاران گفت: آنها در حال حاضر دیده می شود تاثیر عمومی همکاری است.

"میزان مخاطبین قطعا بر باد رفته" گفت: Reis. "برخی از ما برای اولین بار موارد ما را هشت, 10 مخاطبین در این لیست از افرادی که ما تا به حال به نگه داشتن در تماس با."

در حال حاضر آن را به طور کلی تنها اعضای خانواده و یا افرادی که از آنها مراقبت برای او گفت. برخی پاسخ داده اند در شوک که در مورد خواسته دیگر مردم آنها ممکن است با تعامل به عنوان اگر آن را غیر قابل تصور McDermott گفت.

ریس گفت: این نشانه سلامت عمومی پیام رسانی است که با داشتن یک تاثیر مثبت.

"بنابراین شما می توانید ببینید که این در خانه ماندن است و کار" Reis گفت. "است که آن را شامل است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن