لوول دبیرستان ارزیابی در نظر سازماندهی مجدد از بالا شغل

لوول — جدید لوول بالا سر مدرسه Michael Fiato است eyeing تغییرات بزرگ برای دبیرستان.مدت کوتاهی پس از جایگزینی م

توسط ATSHNEWS در 13 مرداد 1399

لوول — جدید لوول بالا سر مدرسه Michael Fiato است eyeing تغییرات بزرگ برای دبیرستان.

مدت کوتاهی پس از جایگزینی ماریان Busteed به عنوان رئیس مدارس در تابستان امسال Fiato ملاقات با یک مدرسه کمیته فرعی برای ارائه یک ارزیابی از بهره وری و کشف سازماندهی مجدد.

در خصوص Fiato پیشنهاد حذف سر از خانه موقعیت و جایگزینی آنها با اصل و دستیار اصلی شغل.

رسمی سازماندهی مجدد پیشنهاد آمده است نه قبل از مدرسه کمیته اما Fiato را ارائه کرده است نگرانی که بالای کارکنان' موقعیت می تواند حذف شود به نفع یک ساختار متفاوت.

فقیر اطلاعات بازخورد از دانش آموزان تکرار گردش در مدارس و وزارت آموزش و پرورش و آموزش متوسطه ورودی در مناطق نیاز در مدرسه باعث شد که این ارزیابی است.

"من شخصا گفته جوئل که رئیس جدید مدارس در حال رفتن به یک نگاهی به کل سیستم و مطمئن شوید که آن را کار" شهردار John Leahy گفت. "وجود دارد یک بحث چند سال گذشته که ماریان Busteed موثر نبود چرا که او نمی پشتیبانی می کند."

هر دو Leahy و سرپرست Joel بوید گفت: هر گونه سازماندهی مجدد بحث در انتظار نگه داشته در حالی که این منطقه با این نسخهها کار در بازگشایی مدارس. بوید توصیف Fiato ارائه به عنوان یک بحث hypotheticals و اشاره کرد که او را مجبور به ایجاد یک پیشنهاد رسمی به مدرسه کمیته برای سازماندهی مجدد به جلو حرکت کند – چیزی که هنوز اتفاق افتاده است.

"من آماده نیست به تدوین و فرموله کردن یک توصیه و این مهم تمایز" بوید گفت.

بوید آیا می دانید زمانی که این بحث خواهد آمد تا با کمیته مدرسه.

هر چند این بحث این است که در برگزاری Fiato را ارائه مشخص شده مراحل بعدی که شامل آوردن این پیشنهاد برای کل مدرسه کمیته ارسال موقعیت انجام مصاحبه و انتصاب مدیران و مدیر برنامه درسی در ماه جولای.

این منطقه کاهش یافته است خورشید را درخواست برای مصاحبه با Fiato. سوال از خورشید در مورد اینکه چرا جولای تاریخ داده شد به صورت فرضی روند بودند پاسخ داده نشده.

سابق LHS سر از مدرسه برایان مارتین آن را به نام نامناسب برای Fiato به ساخت چنین شدید سازماندهی مجدد پیشنهاد به زودی پس از ورود به کار. بین همه گیر و مدرسه نیاز به آدرس نژادپرستی چنین سازماندهی مجدد است کوته بینانه مارتین گفت.

مارتین تماشا فرعی ارائه و گفت: بوید نیز به اشتراک گذاشته شده این پیشنهاد با او.

"من تا به حال پیشنهاد شده به او که این طرح مناسب نیست برای زمان" مارتین گفت: بحث خود را با بوید.

مارتین گفت: هر گونه سازماندهی مجدد بحث باید مبتنی بر جامعه تلاش کنند. او افزود که Fiato را ارزیابی دبیرستان ناعادلانه سرزنش مدرسه رؤسای و سر گروه برای مشکلات ناشی از مشکل با رهبری از جمله عدم استخدام برنامه درسی هماهنگ کننده که در نظر گرفته شده است "بحرانی" و موقعیت.

با توجه به بوید نیاز به ارزیابی دبیرستان هم می آیند تا در طول مصاحبه برای رئیس جدید مدرسه.

"ما نمی توانیم به استخدام کسی با قصد بازسازی دبیرستان اما ما از استخدام کسی با قصد آوردن در مورد بهبود قابل توجهی در دبیرستان" بوید گفت.

با توجه به Leahy به فکر جایگزین کردن سر از خانه ها را با اصول و دستیار اصول است که به صورت رایگان تا مدیران ،

"من در دبیرستان خودم چند بار و به نظر می رسد که خانه رؤسای واقعا نمی تواند در کلاس های درس از آنجا که آنها در حال برخورد با مشکلات در هر لحظه. این روابط تا مقدار زیادی از روز خود را" لیهی گفت. "اگر شما یک مدیر و دستیار مدیر در حال حاضر شما دو نفر به اشتراک گذاری بار شما را تغییر دهید تا نظم."

ب خانه دین Deidre هیلی, C, خانه دین ماریا Vejar-Borison D خانه Dean تیم اوکیف و E خانه دین دیوید اسلاتری بازگشت نیست خورشید را درخواست دهید.

با وجود حدس و گمان است که رؤسای و سر گروه مطلع شده است مواضع خود را حذف خواهد شد بوید گفت: این مورد نیست و تصریح کرد که او ساخته شده است یک پیشنهاد رسمی.

"من فکر می کنم مردم در حال ترجمه و تفسیر از یک فراگیر, ارائه," او گفت:.

در حالی که بوید ستایش Fiato برای شفافیت مارتین معتقد است که "افرادی که مشغول به کار قلب خود را برای کودکان و نوجوانان از لوول دبیرستان هستند احترامی."

بوید مخالف است.

"من باور دارم که همه ما اعضای هیات درک کاملا به طور کامل روند که ما انجام, چگونه ارزش آنها هستند و می دانند که آنها خواهید بود اطلاعات داده شده کاملا به وضوح و به طور مستقیم" بوید گفت.

Leahy خواست کارکنان مدرسه به تمرکز بر روی بلندی موضوع بازگشایی مدارس.

"همه آنها باید با هم کار اگر آنها در حال انجام کار خود را به درستی و آنها می توانند به گفتگو اضافه کنید و سپس آنها وجود دارد باید در پایان روز" لیهی گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب