لوول جراح عمومی می یابد عادی در طول همه گیر

لوول — قبل از اخیر روش آرتور Lauretano یک جراح در لوول عمومی فرستاده خود را با پدر و مادر یک عکس از او با پوشی

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

لوول — قبل از اخیر روش آرتور Lauretano یک جراح در لوول عمومی فرستاده خود را با پدر و مادر یک عکس از او با پوشیدن دنده محافظ. آنها به او گفت به ایمن ماندن.

"ما بسیار نگران سلامت خود را در حال حاضر اما ما امیدواریم که خداوند به او این قدرت را از ادامه آنچه که او انجام" گفت: mother Mary Anne Lauretano.

خطر جدید برای آرتور Lauretano 56 ساله مدفود مادری که فارغ التحصیل دانشکده پزشکی در میان بحران ایدز. کار خود قرار داده است او را در معرض خطر ابتلا به تعدادی از بیماری ها مانند سل و یک عفونت باکتریایی است که باعث مننژیت. آوردن چیزی در خانه به خانواده اش در اندوور شده است در ذهن خود پس و قبل از شیوع فعلی.

"چه می شود اگر من به HIV و آن را به آنها را?" او گفت:.

Coronavirus شیوع مورد نیاز تنظیم سریع در بسیاری از مناطق لوول کلی که در آن Lauretano است که نه تنها یک جراح بلکه افسر ارشد پزشکی پزشکی و مدیر یک چند رشته ای گوش و حلق و بینی درمانگاه.

این شامل برنامه ریزی بیشتر telehealth قرار ملاقات چیزی Lauretano گفت: لوول کلی خوب بود-آماده به کار است.

این همچنین به معنای افزایش تاکید بر تجهیزات حفاظت شخصی, او گفت:. قرار بر این تجهیزات برای اولین بار پس از آن کمک کند.

"در واقع من باید به مراقبت از خودم برای اولین بار قبل از من رفتن و مراقبت از بیمار," او گفت:. "است که تا خارجی به مردم در پزشکی است."

مردم برنامه ریزی شده برای عمل جراحی و با شروع این هفته هر کسی که در نظر گرفته شده است در-بیمار — آزمایش برای coronavirus در لوول به طور کلی.

به عنوان یک جراح و متخصص گوش گلو و بینی Lauretano گفت: او انجام شده است چندین tracheotomies در COVID-19 بيمار شده اند که با استفاده از تنفس لوله در دراز مدت. عمل جراحی قرار می دهد هر کسی که در اتاق های در معرض خطر از آینده در تماس با aerosolized ویروس ذرات, او گفت:. برای این روش تعداد زیادی از مردم در این اتاق شده است به نصف کاهش دهد و هر کس می پوشد کامل تجهیزات حفاظتی.

در حالی که نگرانی ها از موج دوم باقی می ماند Lauretano گفت: این بیمارستان نیز با دقت و رزرو قرار ملاقات برای غیر coronavirus مربوط به جراحی ها و تست های تشخیصی. در میان همه گیر برخی از این روش های به تعویق افتاده اند. در سایر موارد بیماران با تاخیر به دنبال مراقبت و بیمارستان دیدن مردم می رسند که مریض تر از حد معمول است.

"وجود دارد یک نگرانی ملی است که مردم در واقع غفلت از مراقبت," او گفت:.

Lauretano گفت: این عوامل مورد نیاز این تیم در لوول کلی برای فعال می شود و فکر می کنم "خارج از جعبه."

"این واقعا فقط اجازه همه بدانند که ما هنوز هم وجود دارد برای همه" او گفت:.

Lauretano گفت که او دیده است او 28 سال پس از آغاز شیوع هر چند او گاهی اوقات او را می بیند 21 ساله پسر. او به یاد می آورد یک ملاقات با یک عضو خانواده که در آن آنها صحبت بیش از قهوه از 50 دور در طرف مقابل از یک حیاط خلوت.

از طریق این Lauretano تماس پدر و مادر خود را تقریبا هر روز. مادرش مری آن Lauretano, 79 و پدر Arthur A. Lauretano, 81, می گویند که آنها خود را دنبال پسر مشاوره رفتن از اغلب ملاقات با یک گروه بزرگی از دوستان به ماندن در خانه.

"ما زندگی ما کاملا تغییر" گفت: Lauretano پدر.

اگر آنها نگرانی آنها می گویند آنها افتخار پسر خود به دنبال یک حرفه ای در پزشکی است.

آرتور Lauretano آغاز شده داوطلب لارنس در بیمارستان یادبود از مدفود در 16 سال حمل و نقل بیماران. او پذیرفته شد و به دانشکده پزشکی به طور مستقیم از دبیرستان برای یک برنامه شش ساله در دانشگاه بوستون. او بعدها با حضور در دانشگاه هاروارد و اخیرا دریافت کارشناسی ارشد در مدیریت بهداشت و درمان و انفورماتیک بالینی از دانشگاه ماساچوست در لوول.

پدرش که مشغول به کار در ساخت و ساز گفت: Lauretano خواهد موفق شده اند در هر چیزی او را دنبال.

"آرتور در واقع برای من کار می کرد برخی از تابستان" پدرش گفت. "و اگر او تا به حال شده است در ساخت و ساز, کسب و کار او می شده اند به عنوان بزرگ به عنوان یک موفقیت او به عنوان یک پزشک."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب