لوول کلی مجموعه coronavirus بیمارستان صحرایی

لوول – "من لبخند."در کنگره ایالات متحده لری Trahan تا به حال به نقطه ای که در UMass Lowell مرکز تفریح و سرگرمی

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

لوول – "من لبخند."

در کنگره ایالات متحده لری Trahan تا به حال به نقطه ای که در UMass Lowell مرکز تفریح و سرگرمی یکی از بسیاری از در خالی ورزشگاه صبح روز جمعه با پوشیدن لباس محافظ و ماسک صورت. آن احتیاط لازم را به یکی شبیه به لوول بیمارستان عمومی در کار خود را به نوبه خود کالج rec مرکز به موقت بیمارستان صحرایی برای پایین ترین حدت coronavirus بیماران.

مرکز تاسیسات استفاده می شود که به توان به سه بسکتبال دادگاه قبل از آن بسته شده در مارس 14, در حال حاضر برگزاری 85 تخت عمدتا به سه بخش تقسیم شده.

امی Hoey معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس اجرایی از لوول بیمارستان عمومی گفت: بسیاری از تجهیزات نصب شده بود در روز سه شنبه و چهارشنبه نه از نیاز فوری اما فقط در مورد. Hoey گفت که از 226 زمان بیماران در لوول طور کلی 75 آزمایش مثبت برای coronavirus.

"از مارس 21 زمانی که ما شروع به تخلیه COVID مثبت بیماران ما مرخص 77 بیماران," او اضافه شده است. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال هدایت منابع ما به بالین و مطمئن شوید که ما مراقبان باید تمام ابزار و منابع آنها نیاز به مراقبت از بیماران می باشد."

در حالی که تور تسهیلات Hoey گفت که این تاسیسات است که به منظور آماده پذیرش 14 coronavirus بیماران از لوول عمومی در روز دوشنبه. او افزود که این بیمارستان را به یک تلفن همراه chest X-ray واحد و 27 متمرکز کننده اکسیژن برای بیماران مبتلا به اینکه بیشتر تجهیزات نیاز به وارد در تاسیسات.

دادلی آبه لاول عمومی معاون رئیس جمهور از مهمان نوازی گفت که بیماران را از طریق مقابل ورودی ساختمان قرار داده می شود به یک تخت در یکی از سه حوزه یا "غلاف" را به عنوان او آنها را به نام. وجود دارد و حمام و سینک ظرفشویی و دوش گرفتن با آب داغ در دسترس در داخل مرکز قیمت و امکانات اضافی موجود در خارج از ساختمان اگر بیشتر بیماران بستری شده در این بیمارستان صحرایی. بسیاری از تجهیزات در زمینه بیمارستان آمد و حسن نیت ارائه میدهد از ماساچوست سازمان مدیریت اضطراری از جمله سرویس رختشویی تاسیس خارج از ساختمان.

آبه افزود که کارکنان در بیمارستان صحرایی خواهد آمد به ساختمان و بررسی در به "پاک کردن فضا" که در آن لپ تاپ را برای کارکنان به بررسی در بیماران خود را برای روز. آبه پس از آن توصیف "پوشیدن و doffing ایستگاه" فضای پاک که در آن کارکنان می تواند قرار داده و بعد از حذف تجهیزات حفاظت فردی قبل و بعد از تغییرات خود را.

"هر یک از ما زباله های خطرناک که پیدا کرده بود خارج شد و به یک موجود فضایی و پس از آن تا" آبه گفت.

از جمعه وجود دارد 34,402 تایید موارد coronavirus در ماساچوست است. با ادامه افزایش در موارد و به خصوص بستری شدن در بیمارستان به تازگی رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر گفت: کسانی که نشانه هایی از این دوره که "بدترین بخشی" از بیماری همه گیر. Hoey معتقد است که همه به این دلیل بیشتر برای این طرح احتمالی.

"این COVID بیماران بسیار طولانی طول اقامت و بسیار طولانی در بستر زمان" Hoey گفت. "همانطور که ما بیشتر بیماران و به طور کلی تعداد بالاتر می شود فشار در بیمارستان بالاتر می شود زیرا آنها چنین طولانی طول اقامت و پس از آن ما باید این بیماران دیگر با شرایط دیگر و ما صحبت در مورد مقیاس پرستاری شرایط و نیاز به خروج آن دسته از بیماران. بعد از چند هفته نه تنها ما پیش بینی شلوغ با COVID بیماران, اما ما همچنین انتظار می رود به چالش در آنچه ما تماس بگیرید 'خروج' طرف از چیزهایی که ما را به این مرکز است."

بسیاری از مقامات محلی حضور داشتند بازدید از بیمارستان صحرایی از جمله شهرستان لوول مدیر آیلین _tenor.

"این شاهکار باور نکردنی برای لوول عمومی و کمک دولت ارزشمند بوده است," او گفت:. "همه چیز با هم در یک دوره کوتاه از زمان شما امیدوارم که شما به آن نیاز نیست اما من در آن اعداد روزمره و آنها به طور چشمگیری افزایش. من فکر می کنم آن را به راحتی به شهر و منطقه به می دانم که ما باید مراقبت های بهداشتی و زیرساخت های آن را آماده مسئولیت رسیدگی به هر حال آمدن است در آنها. که یک مزیت بزرگ است."

Trahan نیز تحسین همکاری بین UMass Lowell, لوول کلی و شهر آورده است که این بیمارستان صحرایی با هم.

"ما بزرگ حامیان و طرفداران برای گرفتن تسهیلات مانند این را در منطقه و رهبری نشان داده شده است بیش از چند هفته گذشته است باور نکردنی است," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن