لوول نمایندگان تقاضا در گزارش زوم سیاست

لوول — شهر نمایندگان صورت گرفت تا این موضوع زوم جلسه سیاست های سه شنبه شب.در طول یک ماه جولای 14 شورای شهر در

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

لوول — شهر نمایندگان صورت گرفت تا این موضوع زوم جلسه سیاست های سه شنبه شب.

در طول یک ماه جولای 14 شورای شهر در دیدار با دو تن از اعضای عمومی داده شد و دسترسی مستقیم به زوم نشست و قادر به پخش ویدئو. حضور دو عضو از انحراف از شورای فرمت معمول داشتن اعضای عمومی پیوستن به در با تلفن صحبت می کنند.

نمایندگان رادنی الیوت و ریتا مرسیه خواستار یک گزارش از شهرستان مدیر آیلین _tenor در مورد نحوه زوم نشست لینک و رمز عبور به اشتراک گذاشته شد.

به عنوان خورشید که قبلا گزارش شده عضو شورا جان Drinkwater یکی به زوم جلسه رمز عبور برای دو خانواده. Drinkwater گفت: این افراد از او پرسید اگر آن را امکان پذیر خواهد بود به صحبت می کنند از طریق ویدئو و Drinkwater خواسته این شهر tech بخش در صورتی که امکان پذیر خواهد بود.

"من قطعا نمی از ارسال هر گونه اطلاعات قبل از رفتن را از طریق رفتن را از طریق آنچه که من فکر o تواند مناسب کانال" Drinkwater گفت.

مرسیه آن را به نام طرفداری.

"این یک مثال از مردم منصفانه به دیدن آنچه که آنها می توانید دور با و اگر کسی رد شده است و ما باید با تمام توان انکار کرد" مرسیه گفت. "ما اجازه می دهد تا مهمانان دعوت شده به تماس و که که هیچ درمان خاص در اینجا. من می خواهم به اشاره این حرکت به قوانین فرعی به تنظیم قوانین و دستورالعمل ها."

شورای شهر را در دستور کار همچنین شامل به روز رسانی در انتخابات redistricting روند ترافیک کاهش خلبان برنامه و بودجه رای بدهند. در اینجا یک نگاه.

تصویب بودجه تخصیص بودجه – شورای شهر به اتفاق آرا به تصویب اختصاص یک دوازدهم بودجه برای ماه آگوست است. با توجه به شهرستان مدیر آیلین _tenor شهرداری ها مجاز به استفاده از یک دوازدهم بودجه برای سه ماه. لوول همچنین اختصاص یک دوازدهم بودجه در ماه های ژوئیه و گزینه تصاحب دیگری در ماه سپتامبر. یک دوازدهم بودجه بر اساس شهر FY2020 بودجه.

ایجاد یک شهروندان کمیته مشورتی – نمایندگان به اتفاق آرا رای به شهروندان ایجاد یک کمیته مشورتی به لوول اداره پلیس. هدف از این کمیته خواهد بود به "بهبود جامعه-پلیس روابط" با توجه به فرمان.

لوول بالا برنامه ساخت و ساز – ساخت و ساز است که انتظار می رود برای شروع در ماه دسامبر.

انتخابات redistricting – متخصص استخدام در شهر انتخاباتی redistricting است به کار بر روی ایجاد مناطق جدید. شهر انتظار به باریک کردن یک جدول زمانی در چند هفته آینده برای اجرای سیستم رای گیری جدید.

سرعت قوز برنامه آزمایشی – هر چند انتظار بودجه این شهرستان آماده است برای راه اندازی یک خلبان با سرعت قوز برنامه. این برنامه را با سرعت کوهان به شدت در سفر جاده در نزدیکی مدارس و پارک ها و در مکان های که در آن وجود دارد گذرگاه خطرناک. با توجه به حمل و نقل مهندس ناتاشا ونس آزمایشی اجرا خواهد شد و به مدت 60 تا 90 روز که در طی آن شهر را جمع آوری بازخورد از ساکنان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب