لوول شهرستان مسابقات eyeing اواخر تابستان توپ را روی گوه زمان

سالانه لوول شهرستان مسابقات گلف را نمی توان در ماه آینده به عنوان برنامه ریزی شده با توجه به COVID-19 بیماری ه

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

سالانه لوول شهرستان مسابقات گلف را نمی توان در ماه آینده به عنوان برنامه ریزی شده با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

اما یک برنامه در محل برای محبوب سه دور مسابقات برگزار خواهد شد در برخی از نقطه در اواخر تابستان با توجه به مسابقات شهرستان رئیس کمیته استیون جکسون.

"ما در حال استخوانی پایین خرما در اواخر تابستان و کسانی که اعلام خواهد شد بسیار در مدت کوتاهی گفت:" جکسون از طریق ایمیل.

این لوول شهرستان مسابقات نیز معمولا شناخته شده به عنوان شهر است که در آن 95 سال از وجود. این رویداد آغاز شده و در سال 1923 و قدیمی ترین شناخته شده محلی تازه مسابقات گلف در کشور است. از اعضای ماونت پلزنت باشگاه گلف طولانی Meadow Golf Club, Nabnasset Lake Country Club و زهره باشگاه های کشور واجد شرایط در دوره های بازی منحصر به فرد 54 سوراخ مدال رویداد بازی. یک دور از 18 می گیرد در Vesper, طولانی, علفزار, Mount Pleasant.

قهرمان سال گذشته بود زهره جان DeVito.

شهرها به طور معمول به تساوی بزرگ و پر جمعیت به ویژه برای نهایی در دو دور و در روز جمعه و شنبه. دور 1 به طور معمول طول می کشد در یک شنبه. اغلب وجود دارد یک حزب-نوع فضای اطراف محل باشگاه وانجمن و نهایی با غذا و نوشیدنی خدمت که نیست بسیار مساعد به عمل اجتماعی فاصله.

روز دوشنبه رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر برشمرد دولت دقیق در چهار مرحله برنامه ریزی برای بازگشایی کسب و کار و تفریحی/فعالیت های در فضای باز ایجاد خوش بینی است که اگر همه می رود با توجه به برنامه های اجتماعی و وضعیت اقتصادی در کشور خواهد شد نگاه بسیار روشن تا اواسط تابستان است.

دوره های گلف در سراسر ماساچوست در حال عقب باز برای کسب و کار, اما نیاز به دقیق دستورالعمل های ایمنی است که بازیکنان باید رعایت کنند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب