زیان های صدمه دیده بیشتر از سود کمک

شده است وجود دارد بسیاری از بحث خوشحال به تازگی بیش از بازگشایی اقتصاد و دیدن همه چیز را دوباره به حالت عادی.

توسط ATSHNEWS در 4 خرداد 1399

شده است وجود دارد بسیاری از بحث خوشحال به تازگی بیش از بازگشایی اقتصاد و دیدن همه چیز را دوباره به حالت عادی. بسیاری از بحث اقتصاد در نوسان کامل تا پایان سال است. من نمی خواهم به دبی Downer, اما من فکر می کنم بسیاری از این بحث نتواند علامت.

من هم از شنیدن بسیاری در مورد اقتصاد جدید و فرصت های جدید در بازار است. برای مثال زوم در حال حاضر بنا به گزارش یک درپوش بازار بیشتر از همه هفت عمده شرکت های هواپیمایی ترکیب و Netflix در حال حاضر با ارزش ترین شرکت سرگرمی در جهان است. مردم از تمام وقت در صورتی که باید پرش در هیئت مدیره.

در حال حاضر من نمی باید یک توپ کریستال اما من گاهی اوقات دیده بان دکتر را نشان می دهد در تلویزیون و بنابراین من به هیچ وجه واجد شرایط برای این نوع از اظهارات. اما هیچ کس دیگری است یا نه بنابراین در اینجا می رود: هیچ. شما نباید پریدن بر روی این "فرصت" حداقل نه در راه بزرگ است.

اول این آسمان بالا ارزیابی می باشد. فرض کنید که در برخی از نقطه در زندگی عادی — یا در نزدیکی تقریبی از آن از سر گرفته خواهد هواپیمایی خواهد بود پرواز دوباره و زوم به عقب خواهد بود به آن معقول تر ارزیابی. وجود دارد, بعد از همه, هیچ چیز ویژه ای در مورد زوم که دیگر حاضر در جلسه برنامه های به جز نام و سهولت استفاده. و حالا که گوگل گنجانیده است و گوگل آن دیدار با ویدئو کنفرانس به آن تقویم و ایمیل سوئیت, من انتظار می رود که تسلط و زوم تبدیل خواهد شد کمتر از یک نیروی.

همان درست است برای Netflix بکشد. بله ارزیابی آن است که در تمام زمان بالا در حال حاضر, اما چه اتفاقی می افتد زمانی که مردم نمی باید 18 ساعت در روز به تماشای تلویزیون هر دیگر ؟ من پیش بینی آن را هم تنظیم خواهد شد و قوی تر شرکت های سرگرمی مانند دیزنی از سر گرفته خواهد برتری خود را. البته من می تواند اشتباه است. آن را نمی خواهد اولین بار. پس اگر من به سرمایه گذاری در حال حاضر, آن را احتمالا خواهد بود آن دسته از شرکت هایی که گرفته اند یک آمار و احتمال دارد به عقب و نه آنهایی که سر به فلک کشیده در استراتوسفر.

خط پایین برای من این است که هر نوع از بازی احساس می کنید واقعا مخاطره آمیز به من در حال حاضر. من فکر می کنم این است که یک بار از نو سنگر سازی زمان بازی دفاع به عنوان مخالف به نصب تهاجمی جرم. ما هیچ ایده که در آن این قطار است که رهبری از آن شده است خود را با آهنگ برای برخی از زمان در حال حاضر. فقط به عنوان من نوشتن این, یک شغل جدید گزارش نشان می دهد یکی دیگر از 2.5 میلیون نفر تشکیل پرونده برای بیکاری این هفته, آوردن هشت هفته در مجموع به حدود 40 میلیون بیکار. این رکود بزرگ اعداد.

و وجود دارد هیچ نشانه ای که این ویروس خود را کاهش خواهد یافت. بله بیمارستان ها کمتر تاکید کرد و شبانه تلفات کاسته شده است اما گفته می شود که نسبت به اقدامات ما در حال حاضر ترک. من درک می کنم این تبدیل شده است بسیار سیاسی و در حالی که من بسیار قطعا خود من نظرات من سعی می کنم به معرفی کسانی که به این ستون و یا به روابط مشتری. اما من متاسفم. آنچه را که ما دیده می شود که باعث می شود هر کسی بر این باورند که باز از این کشور به عنوان آن در حال انجام است رفتن به چیزی جز علت خوشه در این بیماری همه گیر در سراسر کشور ؟ ما در حال حاضر دیدن این اتفاق می افتد در گرجستان, فلوریدا, ویسکانسین و کشورهای دیگر. من اعتقاد دارم که بیشتر در حال آمدن است تا آنجا که من دعا می کنم من اشتباه است.

آنچه شما باید انجام دهید ؟ خوب, من نمی تواند پرداخت بدهی به شدت در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد زمان مناسبی برای تاکید بر نقدینگی. در دوران رکود نقدینگی شماره یک مشکل است. به اندازه کافی جالب توجه این تنها جایی است که از آن بسیاری از افراد تا به حال دسترسی به پول خود را به ... صبر کنید ... بیمه نامه های خود را! درست است در حالی که وال استریت شد و سقوط و بانک ها در سراسر جهان شد عدم شرکت های بیمه رونق است. خیلی به طور چشمگیری به عنوان آن معلوم شد.

با توجه به U. s. Department of Commerce, در زمان رکود بزرگ صنعت بیمه پمپ بیش از 18 میلیارد دلار به اقتصاد کشور است. اگر شما تنظیم دلار بر اساس درصد از تولید ناخالص داخلی با استفاده از متوسط تولید ناخالص داخلی از 10 سال از رکود بزرگ است که برابر با حدود $3.2 تریلیون دلار امروز! در همان زمان, دارایی های خود را و توانایی پرداخت افزایش از 18 میلیارد دلار در سال 1929 به $23.3 میلیارد دلار در سال 1934 و یا در مورد $1 تریلیون دلار امروز.

هنگامی که شما زن و شوهر بی نظیر ایمنی و تابآوری از صنعت بیمه با فرصت هایی را برای رشد بدون خطر حرکت نزولی آن می شود تقریبا یک بدون ذهن و بسیار خوشحال. ثابت شاخص سالیانه یا نمایه جهانی زندگی-بیمه نامه می تواند یک راه بسیار موثر برای بهبود یافتن از دست دادن بازار و تضمین هرگز به از دست دادن پول به بازار دوباره.

این بسیار مهم است برای یک زن و شوهر از دلایل. اول هر روز شما صرف دوره نقاهت بعد از یک بازار است از دست دادن یک روز شما هنوز در حال ایجاد ثروت است. و دوم زیان های صدمه دیده بیشتر از سود کمک کند.

برای مثال اگر شما 100.000 دلار در بازار و از آن رنج می برد 50% کاهش می دهد, شما با $50,000, راست? بسیاری از مردم پس از آن فکر می کنم اگر شما 50% افزایش می دهد, شما می تواند به طور کامل بهبود یافتند. این است چگونه ریاضی کار می کند. اگر شما 50% افزایش در بالا از $50,000 شما تنها تا پایان با $75,000. به طور کامل بهبود می یابند از کاهش 50 ٪ شما نیاز 100% به دست آورید.

بیش از مسافت های طولانی, این می تواند استارک عواقب. برای مثال دو حساب بیش از پنج سال است. برای اولین بار فراهم می کند 10 ٪ سالانه مرکب بازگشت. در پایان پنج سال این حساب باید $161,051. در حال حاضر نگاه در یک حساب کاربری است که دارای 10% میانگین نرخ بازده در بازار: +20%, -40%, +50%, -30%, +50%. که حساب تنها رشد می کند به $113,140.

وجود دارد گفت در صنعت است که دلیل شما می خواهید برای همیشه اقامت سرمایه گذاری است بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که انتخاب کنید تا بزرگترین روز در بازار است. این تصور است که بدون آنها شما را هرگز به حداکثر مقدار ممکن است.

این مه که تا به حال هفت بزرگترین واحد-روز سود در تاریخ قرار داده است که نظریه به بقیه. آن را نیز تا به حال شش بزرگترین واحد-بعد ضرر و زیان در تاریخ است. چگونه ممکن است شما شانس اگر شما تا به حال تجربه کرده یا نه?

استفان کلی است که یک رهبر شناخته شده در درآمد بازنشستگی برنامه ریزی است. واقع در Nashua, NH او خدمات بوستون و نیوانگلند مناطق. او نویسنده پنج کتاب از جمله "به من بگویید هنگامی که شما در حال رفتن برای مردن" که در معاملات با مشکل ناشناخته دوره ایجاد برای برنامه ریزی بازنشستگی. آن را از دیگر کتاب های موجود در Amazon.com. او شنیده می شود هر هفته در "رایگان به بازنشسته" رادیو نمایش در WCAP و WFEA و او انجام برنامه ریزی کارگاه های آموزشی در انگلستان آموزش بزرگسالان مرکز واقع در Nashua. مشاوره اولیه همیشه رایگان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن