مستند سخت تر

Krishnaraja, Devaraja و Narasimharaja زیر بخش ها در آماده باش; موانع گذاشته میسور/Mysuru: اگر تمام جاده های من

توسط ATSHNEWS در 23 فروردین 1399

Krishnaraja, Devaraja و Narasimharaja زیر بخش ها در آماده باش; موانع گذاشته

میسور/Mysuru: اگر تمام جاده های منتهی به Padarayanapura و Bapujinagar خاموش Mysuru جاده در بنگلور شده اند مهر و موم کردن و ورق های آزبست استفاده شده است به عنوان سنگر برای جلوگیری از ورود و خروج مردم چیزهایی هستند هیچ تفاوتی در Mysuru که در آن مستند هنجارهای شده اند سخت تر با موانع از این صبح است.

با فزاینده از COVID-19 موارد مثبت در Mysuru شهر پلیس و دولت های منطقه هستند و نه گرفتن هر گونه شانس و سنگر بیشتر مناطق پر جمعیت در شهر. محکم کردن از مستند در سطح خرد است که بخشی از دولت را مهار برنامه به بررسی گسترش این ویروس مرگبار است.

پلیس اطمینان هستند که مردم حرکت از یک منطقه به دیگری در جستجوی کالاهای اساسی و دارو و از آنها خواسته شد برای خرید ملزومات است که در دسترس هستند در یک منطقه خاص بدون رفتن در هر نقطه. بسیاری از آنها خواست به بازگشت به خانه.

هر چند پلیس به حال سنگر برخی از جاده ها و حتی به عنوان پولیس یونیفورم پرسنل مستقر در هر نقطه از عرق کردن آن را در آوریل خورشید ساکنان همچنان به دست انداختن قوانین.

با وجود این پلیس رد ساکنان' درخواست برای بیرون رفتن آنها موفق به ورود به جاده ها را از طریق خطوط و خطوط. به عنوان مثل وجود دارد حرکت طبیعی مردم و باز نافرمانی از مستند قوانین. حتی تشنج از وسایل نقلیه کمک کرده است.

معاون کمیسر پلیس (نظم و قانون) Dr. A. N. Prakash Gowda کارگردانی کرده است تمام این تقسیم بندی از Krishnaraja, Devaraja و Narasimharaja برای جلوگیری از حرکت مردم و استفاده از موانع حتی در خطوط کوچک و باریک کشیده.

موانع گذاشته شد و حتی در مناطقی مانند Hebbal, Sharadadevinagar, Kuvempunagar, Bogadi, Vidyaranyapuram, Vivekanandanagar, Vijayanagar و Jayalakshmipuram.

این موانع شده اند با هم گره خورده و پلیس ارسال شده است. برخی از مکان هایی بودند سنگر در چنین راهی است که تنها دو و چهار چرخ به سختی می تواند عبور با ورود وسایل نقلیه سنگین ممنوع.

کل Mahadevapura-Udayagiri جاده مسدود شده است برای ترافیک وابسته به وسايط نقلیه به جز جاده های منتهی به پزشکی مغازه های مواد غذایی و سبزیجات و رسانه ها. اقدامات سختگیرانه در محل در مناطق پر جمعیت از Udayagiri, Shantinagar, Ghousianagar, Rajivnagar, Kyathamaranahalli, Raghavendranagar, Gayathripuram, Shaktinagar, گاندینگر, Jalpuri, Jyothinagar شیواجی جاده, Azeez Sait ناگار مندی Mohalla و N. R. Mohalla.

در حالی که جاده های اصلی شده اند سنگر حتی برخی از اتصال bylanes شده اند مهر و موم شده. جالب است که در بسیاری از محلات برای جلوگیری از وسایل نقلیه زیپ گذشته و نقض مستند قوانین ساکنان خود را سنگر خطوط با قطب بامبو, گل, گلدان و بلوک های سیمانی.

منابع پلیس گفته ستاره میسور که تا دیروز ماموران در ACP (دستیار کمیسر پلیس) سطح بودند مدیریت lockdown اما امروز DCP Prakash Gowda گرفته مسئول است و در این زمینه به طور موثر پیاده سازی مستند اقدامات است.

جدا از این اقدامات دو هواپیماهای بدون سرنشین مستقر شده اند برای هشدار دادن به متخلفان از طریق ضبط پیام های صوتی و همچنین عکاسی از وسایل نقلیه که در حال بی ارزش در حال حرکت از یک مکان به مکان دیگر. همچنین hi-tech Mobile Command Centre قرار داده شده در مکان های استراتژیک برای گرفتن عکس از نقض وسایل نقلیه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن