مسئولیت بندر امن نیست — مسئولیت ایمنی

به عنوان کشور و کسب و کار شروع به بازگشایی و COVID-19 مستندات و محدودیت شروع به برداشته شد احساس آرامش و امید

توسط ATSHNEWS در 29 تیر 1399

به عنوان کشور و کسب و کار شروع به بازگشایی و COVID-19 مستندات و محدودیت شروع به برداشته شد احساس آرامش و امید است که پر بود هوا.

اما همراه با آن احساس آرامش و امید در حال حاضر وجود دارد بسیار موجه درجه احتیاط رانده شده توسط هر دو قابل توجه عدم اطمینان در مورد وسعت و سرعت بهبود اقتصادی و همزمان نگرانی شدید خوشه در COVID-19 مورد در مناطق کشور زیر برخی از اولین liftings از کسانی که مستندات ها و محدودیت ها.

صاحبان کسب و کار و اپراتور انعطاف پذیر نژاد است.

آنها کمک به درایو قوی و آن امیدوار سودای اقتصاد آمریکا. اما صرف نظر از اندازه از کسب و کار چه بزرگ و یا کوچک و یا خصوصی و یا عمومی متعلق به COVID-19 پرداخته و کاملا غیر منتظره و ضربه شدید که از آن زمان را به بهبود می یابند.

متاسفانه وجود دارد بسیاری از کسب و کار است که نمی خواهد بهبود و یا زنده ماندن و بسیاری دیگر را تجربه کرده اند چنین ویرانگر مالی و عملیاتی که با وجود این بسیار مورد نیاز مالی و پولی برنامه های محرک اقتصادی به تصویب رسید و شاغل توسط کنگره و فدرال رزرو آنها نیاز به تنظیمات مهم در راه آنها انجام کسب و کار قادر به ادامه عملیات خود را.

در حالی که شرکت های آمریکایی بازگشایی همه آنها باقی می ماند در معرض تاثیر طولانی و در برخی موارد سودای COVID-19 موارد است. به عنوان انتظار می رود آنها در حال ساخت تنظیمات مورد نیاز برای حفاظت از محل کار خود را حفظ کارکنان و در بسیاری از موارد — حفاظت از مشتریان و عرضه کنندگان و بازدید کنندگان از گسترش ویروس.

آنها به میل خود متحمل هزینه های مرتبط با اصلاح کسب و کار خود را عامل مدلهای دانستن است که آنها باید در هر مرحله به حفظ عملکرد مسئولانه و با خیال راحت در این منحصر به فرد و به چالش کشیدن شرایط.

حتی اگر کسب و کار در حال گرفتن اقدامات احتیاطی وجود دارد باقی می ماند یکی دیگر از قابل توجه و بلندی نگرانی و نوع دیگری از "قرار گرفتن در معرض."

دوره نقاهت اپراتورهای کسب و کار در حال حاضر باید با در نظر گرفتن این احتمال که بدون در نظر گرفتن بهترین تلاش برای محافظت از خود در محل کار کارکنان و مشتریان و بازدید کنندگان آنها نیز ممکن است در معرض مسئولیت از کسانی که ادعا می کنند آنها قرارداد این ویروس در تعامل با کسب و کار خود را.

علاوه بر این در برخی موارد نیز ممکن است قرار گرفتن در معرض آمده از ادعای مسئولیت محصول شارژ که محصولات تولید شده به استانداردهای مشخص طراحی شده برای کمک به جلوگیری از COVID-19 هنوز منجر به قرار گرفتن در معرض ویروس.

این تهدیدات از دادخواهی واقعی هستند و متاسفانه نه تنها می تواند از بین بردن کسب و کار است که در حال حاضر شده است به شدت تضعیف شده توسط جنگیدن چه کمی ذخایر آنها را ترک کرده اند اما همچنین دارای اثر تاخیر انداختن آنچه که باید قوی و پایدار اقتصادی است که بستگی به زنده ماندن آن بسیار کسب و کار.

نمایندگان کسب و کار در حال صحبت کردن.

کارن Kerrigan, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت کسب و کار کوچک و کارآفرینی شورای اخیرا خطاب به مسئولیت نگرانی به نمایندگی از اعضای خود اشاره کرد: "کسب و کار کوچک صاحبان مصرف هر امکان احتیاط در نور COVID-19 و صرف منابع قابل توجه برای حفاظت از کارگران و مشتریان. ارائه کسب و کارهای محلی با حفاظت در برابر فرصت طلب دادخواهی باید هر دو حزب مهم است."

به طور مشابه, جی Timmons, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت از انجمن ملی تولید کنندگان اظهار داشت: "دولت فدرال باید محافظت از کسانی که در خدمت نیازهای عمومی در طول این همه گیر با تصویب هدفمند مسئولیت حقوقی اصلاحات که کاهش عدم اطمینان و باز کردن پتانسیل کامل از تولید در امریکا همانطور که ما حرکت از پاسخ به بازیابی و آمریکا تجدید."

کنگره به طور کامل آگاه از این موضوع و درک می کند که یک بهبود پایدار اقتصاد بستگی به کسب و کار قادر به کار با خیال راحت و ایمن — و برای کسانی که نمی — بدون ترس از دادخواهی.

در یک رویداد های اخیر اسپانسر شده از طرف شورای آمریکایی برای تشکیل سرمایه قانونگذاران و نمایندگان کسب و کار در هر دو طرف از این موضوع را روشن ساخته است که در حالی که این یک موضوع بحث انگیز آن است که کنگره باید قادر به رسیدگی و حل و فصل می توانید — و آنها را در درک آنها باید آن را انجام دهد به سرعت.

مهم ترین کسب و کار آمریکا به دنبال مصونیت از دادخواهی بلکه یک بندر امن است که محافظت از کسب و کار هنگامی که استانداردهای مناسب مراقبت برآورده شده است به منظور کاهش COVID-19 در معرض قرار گرفتن و گسترش است.

اجازه دهید ما مطمئن شوید که احساس آرامش و امید است که شروع به پر کردن هوا می تواند پایدار است و نه جایگزین توسط حس ناامیدی که بی اساس ادعای مسئولیت و دادخواهی قطعا به ارمغان بیاورد.

Michael J. روم غیر مقیم ارشد شورای آمریکایی برای تشکیل سرمایه. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن