لاستیک کومهو 205/60R 15 گل SOLUS HS11

اگر میخواهید تجربهی مسابقات رالی را در یک خودرو شهری تجربه کنید، حتما به سراغ این نسخه بیایید. برویم سراغ لاس

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

اگر میخواهید تجربهی مسابقات رالی را در یک خودرو شهری تجربه کنید، حتما به سراغ این نسخه بیایید. برویم سراغ لاستیک ها ، رینگهای 17 اینچی با پهنای 205 میلیمتری که با نام “آتلانتیس” شناخته میشود به جذابیت این خودرو بسیار افزوده و آن ها اسپرت این لینک تر کرده است. همچنین آیینه های جانبی برقی و چراغ شور از امکاناتی هستند که قبلا به آنها اشاره کرده ایم. با آنکه 190E با 232 اسب بخار، اندکی قویتر از رقبا بود، اما در نهایت به اندازه آنها مورد توجه قرار نگرفت و امروزه نیز از نظر ارزش مادی اندکی پایینتر است که جای تعجب دارد. مشتريان ما از سراسر ايران براى دريافت خدمات بصورت حضورى و يا ارسال خودرو پروژه هاي خود را اجرايي ميكنن و ما در طول مسير با ارايه خدمات و تامين قطعات مصرفى آنها را تنها نخواهيم گذاشت،اين يكى از دلايل انتخاب ما توسط مشتريان ماست. در اخر مقایسه با توجه به اینکه دنا پلاس توربو ظاهر نسبتا بهتر، فضای بیشتر برای سرنشینان، قدرت تولیدی پیشرانه بیشتر و امکانات بیشتر نسبت به پژو 207 صندوق دار گزینه بهتری خواهد بود البته هر دو خودرو جزو محصولات خوب کمپانی ایران خودرو محسوب می شوند و طرفداران خاص خود را دارند و انتخاب دنا پلاس توربو به عنوان گزینه برتر تنها بر اساس گزارش ها و امار و ارقام اسمی منتشر شده توسط کمپانی صورت گرفته است.

دنا پلاس توربو و پژو 207i صندوق دار هر دو به عنوان فیس لیفت هایی از محصولات ایران خودرو شناخته می شوند و هر کدام توانستند علاقه مندان خود را پیدا و فروش نسبتا خوبی در بازار کسب کنند، کیفیت این دو خودرو با توجه به اینکه روز به روز این صنعت در حال پیشرفت و بهبود است در مقایسه با نسل های قبلی خود ارتقا یافته و رضایت مشتریان نیز در حال افزایش است. اغلب افرادی که 206های معمولی خود را به 206 RC تبدیل میکنند به دلیل نایاب بودن و همچنین گران بودن و دشوار بودن نصب این قطعه، به جای چراغ شور از ماکت چراغ شور استفاده میکنند که فقط جنبه نمادین دارد. از قابلیت های این برف پاککن ها میتوان به بزرگتر و کشیده تر بودن تیغه ها اشاره کرد که سطح زیادی از شیشه را در برمی گیرند و به طور کلی، دید راننده را نمایش پیوند باز می کنند.

این خودرو به دلیل کوچک بودن صندوق عقب 206، در سال 2006 معرفی شد. لنتهای بهکار رفته در صفحه کلاچ از جنس گرافیت هستند که ضمن مقاومت حرارتی بالا، قدرت اصطکاک بیشتری دارند و بههمین دلیل نیمکلاچ کردن با این خودرو کار دشواری است زیرا صفحه به محض نزدیک شدن به فلایویل، با آن کوپل شده و یک شتاب ناگهانی را ایجاد میکند.اکسل عقب استاندارد تیپ 5 بنا به دلایل مختلف از جمله ثبات بهتر خودرو و ترمزهای دیسکی، با نمونه بهکار رفته در RC تعویض شده است. یکسال بعد، یعنی سال 99، پژو مدل 206 GTi با موتور 2 لیتری و سرعت 210 کیلومتر در ساعت را رونمایی کرد و در سال 2003 نیز 206 RC بود که به عنوان جدیدترین مدل در خط تولید پژو قرار گرفت. نمونه مسابقهای 205 موتور وسط با پیشرانه توربو 1.8 لیتری با قدرتی بیش از 400 اسب بخار که به تمامی چرخها منتقل میشد از همان ورودش به عرصه رالی یعنی پایان فصل 1984 توانست خوش بدرخشد. پژو به این خیال بود که این 106 و مدلی که دو سال بعد به جای 309 معرفی شد، یعنی پژو 306، دست مردم را برای انتخاب باز میگذارند و فروش خوبی خواهند داشت و در این صورت میتواند کم کم 205 را کنار بگذارد.

206 با این موتور شتابی در حدود 7.4 ثانیه برای 0 تا 100 میتواند داشته باشد که با همین شتاب میتوان خیلی از غولهای بازار ایران را شکست داد. در آن زمان مسابقات رالی توسط نامهایی همانند لانچیا و آئودی قبضه شده بود و شکست این دو کاری محال به نظر میآمد. البته تیونیگ کارها حتی قدرت فعلی این پیشرانه را راضی کننده نمیدانند و دست به ارتقای آن میزنند. فروشگاه اینترنتی ایران مارشال یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده ی لاستیک در ایران می باشد . لاستیک کومهو کره امروزه در بین ده تولید کننده برتر لاستیک دنیا این صفحه قرار دارد . پژو سیتروئن از نمونههای تقویت شده این موتور حتی در مسابقات نیز استفاده میکرد. استفاده می شود که اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید در هنگام خرید خودروهای کارکرده دچار مشکل شده و در اینده با ضرر و زیان های بیشتری مواجه خواهید. امروزه یکی از دشوار ترین کارهایی که در خرید و فروش خودرو انجام می شود تعیین سلامت خودرو چه از لحاظ فنی، بدنه و سیستم ها و امکانات کاربردی خودرو است. جوانان ايراني که از نعمت اين خودروي همه چيز تمام، محروم شدهاند خود دست بهکار شده و روي تيپهاي 2 و 5 موجود در ايران شروع به تيونينگ، تغييرات موتوري، ظاهري و آپشني کرده و سعي در ايجاد يک RC فول دارند که هر فرد با توجه به بودجهاش يک سري تغييرات را ميتواند ايجاد کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402