موتور تییو پیاسای

در نمای جانبی نیز با طرحی ساده روبهرو هستیم که به دور از هرگونه اغراق و مبالغه شکل گرفته است. پنجرههای جانبی

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

در نمای جانبی نیز با طرحی ساده روبهرو هستیم که به دور از هرگونه اغراق و مبالغه شکل گرفته است. پنجرههای جانبی بزرگ نیز از دیگر ویژگیهای بارز در طراحی ظاهری این خودرو است که میدان دید مناسبی را برای راننده و سرنشینان فراهم کرده است. با ورود به کابین پژو 205 با فضایی نسبتاً بزرگ مواجه خواهید شد که شاید کمی دور از انتظار باشد. از همینرو پژو 205 بسته نوع تیپبندی و کلاس اتاق دارای پیشرانههای متفاوتی بود. شرکت در سال ۱۳۵۶ دارای قصد جدی برای تولید جایگزین پیکان بود که با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ و جنگ ایران و عراق، پروژه کنسل شد و در نهایت این شرکت با پژوی فرانسه و شرکای خارجی برای تولید خودروهای جدید در ایران به توافق رسید. نخست جوانانی که قصد خرید خودرویی ارزان قیمت را به منظور تقویت و تیونینگ دارند و دوم کسانی که این خودرو را به منظور نگهداری در کلکسیون شخصی بهعنوان خودرویی مدرن کلاسیک انتخاب میکنند. تعویض بـه موقع روغن موتور و نگهداری صحیح از موتور خودرو که تا حد زیـادی مـیتواند از افت شدید …

تقویت موتور پراید و پژو… در واقع در آن زمان پژو 205 دارای طراحی نسبتا مدرنی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. گیربکس مورد استفاده در 206 های معمولی، با اهداف اقتصادی و کاربری شهری طراحی شده اند، بنابراین باعث اتلاف قدرت پیشرانه RC میشدند. اما خودروی مورد نظر ما در این مقاله دارای پیشرانه چهار سیلندر بنزینی 8 سوپاپ SOHC با حجم دقیق 1124 سیسی است که توانایی تولید نیرویی معادل 60 اسببخار در 6200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 87.5 نیوتونمتر در 3800 دور در دقیقه را دارد. 98 اسب بخار در دور 7.500 دور در دقیقه و 100 نیوتن متر گشتاور همراه با گیربکس 5 سرعته دستی قدرتی که تقریبا شما را به لبخند وا می دارد ، اما تنها با وزن 810 کیلوگرم ، 106 سریعتر از چیزی است که تصور می کنید. جعبه دنده آن 6 سرعته خطی بود. نیروی تولید شده موتور در این خودرو به کمک جعبهدنده 5 سرعته دستی به چرخهای جلو منتقل میشود. به طور معمول زمان ریمپ 206 تیپ 3 بین 1 ساعت تا 2 ساعت بسته به شماره کالیبراسیون نرم افزاری خودرو متغیر است همچنین خودرو قبل از ریمپ تست گرفته میشود زیرا در شماره کالیبراسیون های مختلف توانایی های مختلف متفاوت است.

همیشه سعی کرده ایم از ادعاهای گزاف دوری کنیم و برای قیمت گذاری محصولات و خدمات خود یک منطق به کار ببریم و مشتریان گرامی نیز با مطالعه موارد و مشاهده نمونه کارهای ما خود تصمیم بگیرند.منطق قیمت گذاری ریمپ در ریمپ چیپ بر مبنای قیمت ایسیو خودرو، قیمت خودرو، ماژول و لایسنس خریداری شده و دستمزد تکنسین است.بنابراین قیمت ریمپ 206 تیپ 3 با توجه به موارد فوق محاسبه می شود و همچنین در ذیل به برخی از تفاوت ها و توانایی های مجموعه ما اشاره اطلاعات بیشتر شده است. به همین دلیل تمامی توان مهندسان پورشه برای ساخت یک خودرو به کار گرفته شد تا پیچیدهترین و مدرنترین خودرو جهان ساخته شود. بهینه سازی بدنه در نسل دوم ، حدفاصل سالهای 1985 تا 1996 ، مدلی که به دلیل سیاست های غلط خودرو سازان داخلی که تمایل به ساخت یک مدل خودرو برای تمامی اعصار دارند و نیازی به بهینه سازی آن نمی بینند هرگز به داخل کشور راه نیافت ، مدلی که حتی در کشور ترکیه نیز به وفور یافت می شود .

207i از سال 1389 به بازار داخلی عرضه شد و به لطف روند نه چندان سریع پیشرفت صنایع خودرو سازی این محصول نیز در کنار خانواده 206 به یکی از خودروهای محبوب بازار تبدیل شد. پژو 205 را باید به نوعی پدر پژو 206 دانست که پس از پایان تولید در سال 1998، جای خود را به نمونه مدرن و سایت بهروزتر 206 داد. در سال 1983 خودرویی هاچبک و جوانپسند در خط تولید پژو در فرانسه متولد شد و نوید عصری جدید را به صنعت خودروی این کشور داد. اما جالب است بدانید که طی همان سالها نمونههای وارداتی این خودرو بهصورت محدودی وارد کشور شد که خودروی موردنظر ما نیز جزو آن دسته محسوب میشود. اما با این حال باز هم نسبت به تیراژ نسبتا محدود عرضه، خودرویی موفق در بازار شناخته میشود. همچنین یک نمونه بسیار قدرتمند هم که از این خودرو تولید شد که با نام 205 T16 Evo 2 شناخته میشود. از ابتدا تا سال 1391 ایسیوهای والئو J34 معروف به والئو شیاری با دریچه گاز برقی روی 206 تیپ 3 ارائه شدند.داموس ایسیو فوق دارای 800 عدد مپ کنترلگر موتور هستند که با دسترسی به اکتان بالا میتوانند موثر واقع شدند اما در مواجه به اکتان پایین ایسیوهای والئو j34 دچار کپ کردن مکرر، استارت سرد صبگاهی، تاخیر دریچه گاز آزار دهنده و کپ ابتدای حرکت میشوند.ایسیو والئو جی 34 پژو 206 تیپ 3 بعد از چند سال کارکرد دچار قلع مردگی برخی از آی سی ها میشود و نیاز به اورهال نیز دارد.ایسیو 206 تیپ 3 دارای انواع مختلف کروز ساپورت و جانسون است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت این لینک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن