آخرین سه شنبه CC رای نژادپرستی به عنوان یک بحران بهداشت عمومی

یک فرهنگ لغت آنلاین تعریف "سفید, شکنندگی" به عنوان "ناراحتی و defensiveness در بخشی از یک فرد هنگام مواجهه با

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

یک فرهنگ لغت آنلاین تعریف "سفید, شکنندگی" به عنوان "ناراحتی و defensiveness در بخشی از یک فرد هنگام مواجهه با اطلاعات در مورد نژادی و نابرابری و بی عدالتی است."

ما دیدم که بسیار بر روی صفحه نمایش از سه شنبه شب در جلسه شورای اسلامی شهرستان.

مردم از رنگ از طریق لوول تنوع سهام و ورود کنسرسیوم به ما گفت که آنها نیاز به شنیدن شهر ما پیوستن به صفوف "بیدار" شهرستانها در این کشور اعلام کرد که نژادپرستی بحران بهداشت عمومی که در آن است.

در یک سناریو معمول شرح داده شده توسط نویسنده رابین DiAngelo (سفید"شکنندگی" یک حقیقت ناخوشایند در مورد نژادپرستی نظاممند مطرح و ناراحت کننده فرد سفید در اتاق باعث می شود مکالمه همه چیز در مورد چگونه آنها ساخته شده است که احساس بد در زمانی که آنها نمی نژادپرستانه در همه. در عین حال حقیقت این است که هرگز خطاب.

من بیمار و غمگین که به رغم شهادت و مورد لوول دانش آموزان از رنگ خود را در زندگی تجربه با نژادپرستی در شهر ما در تظاهرات در لوول گوش جلسه و در جلسه سه شنبه دلسوزی برای کودکان صدمه دیده است که با نژاد پرستی نمی تواند غلبه بر سفید شکنندگی. بدتر است. مردم از رنگ مورد اعتماد شهر ما به اندازه کافی به صحبت کردن. و سپس پنج نمایندگان تصمیم به نادیده گرفتن خود و درد خود را ابراز نیاز دارید.

با تشکر از شما شهردار Leahy و نمایندگان Drinkwater, Nuon و Chau برای تلاش به انجام کار درست. شرم بر بقیه نمایندگان برای مضر پیام های ارسال شده به مردم از رنگ در این شهرستان است.

دی Halzack
لوول



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن