کندی اشتباه در آینده زمان بسیار مهم در آمریکا اولیه نبرد استراتژیست می گویند

در کنگره ایالات متحده جوزف کندی سوم را با صدای تلپ افتادن شکم به مخزن Quabbin است فقط در رشته کمپین اشتباه است

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

در کنگره ایالات متحده جوزف کندی سوم را با صدای تلپ افتادن شکم به مخزن Quabbin است فقط در رشته کمپین اشتباه استراتژیست می گویند می آیند دقیقا در همان زمان اشتباه در پیشنهاد خود را برای سرنگون وزیر بهداشت ، ادوارد Markey.

کندی واکسن در Markey بیش نیست بازدید از شهرهای مخزن شسته نقشه دهه پیش می آید به او حمله اخیر در وقت مهاجرت رکورد همچنان به از دست رفته در یک رای گیری ثبت داد و بیداد.

و آن را زیر یک آگهی تق مفهوم "صبر کنید نوبت شما" که در سمت چپ قلمه از امریکا یکی از قابل توجه ترین سیاسی سلسله های روبرو نقد خود خانواده ممتاز گذشته است.

ناظران سیاسی می گویند misfires یک سر خراشنده برای چه باید به خوبی روغن کندی دستگاه در حال بدتر ساخته شده توسط خود را زمان بندی با رای توسط ایمیل برای سپتامبر. 1 اولیه در حال حاضر در جریان است.

"داشتن gaffes چهار ماه یا پنج ماه قبل از انتخابات به طور کلی خوب" مدرسه بازرگانی Suffolk دانشگاه سیاسی مرکز تحقیقات دیوید Paleologos گفت. "اما در این سال متفاوت است چرا که مردم در حال رفتن به شروع به پر کردن برگه های رای خود و پستی آنها را در شروع هفته آینده."

کندی تلاش برای چرخ ضامن دار تا حملات خود علیه Markey می آید به عنوان کنگره می یابد خود را در چه خودی و استراتژیست بگویم این است که بسیار سخت تر از مسابقه از انتظار رفتن به خانه کشش.

اما با رفتن منفی "او انتقال یک حس است که او از جان گذشته" و "ساخت یک کلاسیک سیاسی اشتباه پدر بزرگ و عموهای خود را ندارد," دانشگاه بوستون سیاسی مورخ توماس واندن گفت. "در حال حاضر Markey یک فرصت خوب برای پیروزی مجدد در انتخابات و اگر که مورد سپس کندی به پایان رسید به عنوان یک عملی سیاسی سلسله."

کندی اردوگاه استدلال می کند آن را به دور از مشکل. مدیر کمپین نیک Clemons گفت: "پیام تغییر است واقعا طنین با کار مردم با جامعه سیاه و سفید در سراسر ماساچوست با جوامع مهاجر."

کندی باید به حال برنده این هفته با انتشار سفر سوابق به دست آمده توسط هرالد — که تا استدلال خود او خرج می کند به طور قابل توجهی بیشتر در ماساچوست از Markey. کنگره صرف 246 روز در اینجا در سال 2019 نسبت به Markey را 152.

اما استراتژیست می گویند این اخبار تا حد زیادی تحت الشعاع قرار کندی کمپین misfires و عمده تاییدیه که شکسته اند برای رقیب خود را.

"کندی دارای ساختاری استفاده در نام در favorability در جمع آوری اعانه" UMass Lowell استاد علوم سیاسی جان Cluverius گفت. "اما بیشتر مردم آن را به عنوان یک روشن-انتخاب انتخابات در جایی که آنها باید انتخاب کنید Markey این جاده سخت تر از آن است که به کندی پیش رو باقی بماند."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن