قضات با احتیاط از "Obamacare به" کنترل تولد پوشش تغییرات

توسط جسیکا GRESKO و MARK SHERMANواشنگتن (AP) — دادگاه عالی به نظر می رسید نگران شنبه در مورد رفت و برگشت از مغ

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

توسط جسیکا GRESKO و MARK SHERMAN

واشنگتن (AP) — دادگاه عالی به نظر می رسید نگران شنبه در مورد رفت و برگشت از مغلوب ساختن پیشی جستن از قوانین دولت است که اجازه می دهد بیشتر به کارفرمایان که به استناد مذهبی یا اخلاقی اعتراض به انتخاب کردن از ارائه بدون هیچ هزینه بارداری به زنان به عنوان مورد نیاز توسط قانون مراقبت مقرون به صرفه.

قضات بودند شنوایی خود را روز سوم از استدلال های انجام شده توسط تلفن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. برای اولین بار از دو مورد قبل از آنها روز شنبه ناشی از اوباما-دوران سلامت قانون که تحت آن اکثر کارفرمایان باید پوشش کنترل تولد به عنوان یک پیشگیری کننده خدمات بدون هیچ هزینه ای برای زنان در برنامه های بیمه.

در سال 2017 مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد آن را گسترش معافیت به وسایل پیشگیری از بارداری پوشش مورد نیاز که قبلا اعمال شده به خانه عبادت مانند کلیساها و کنیسه ها و مساجد. اما تغییر مسدود شده بود توسط دادگاه.

دادگاه عالی چهار لیبرال قضات پیشنهاد آنها مشکل شد با تغییراتی که دولت تخمین زده می شود حدود 70,000 زنان و در اکثر 126,000 زنان به از دست دادن جلوگیری از بارداری پوشش در یک سال.

قاضی جان رابرتز یک کلید رای در دادگاه تقسیم بین محافظه کاران و لیبرال ها نشان می دهد که برگ برنده دولت تکیه بر فدرال قانون آزادی مذهبی برای گسترش معافیت شد "بیش از حد وسیع است."

و عدالت اموزش Bader Ginsburg که پیوست مکالمه از یک مریلند بیمارستان که در آن او بود که برای درمان عفونت ناشی از سنگ کیسه صفرا, به دولت بالا, دیوان عالی کشور, وکیل, وکیل ژنرال نوئل Franciso صدا مثل یک سخنرانی.

"شما فقط پرتاب به طور کامل به باد چه کنگره تصور می شد ضروری است که زنان ارائه می شود این .... خدمات بدون هیچ زحمتی بدون هیچ هزینه ای به آنها" گفت: Ginsburg است که انتظار می رود در بیمارستان برای یک یا دو روز.

دادگاه قضات محافظه کار تر به نظر می رسید مایل به طرف دولت با مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب عدالت برت Kavanaugh نشان می دهد دولت این تغییرات ممکن است در نظر گرفته شود "در چارچوب معقول است."

فراتر از معافیت کلیساها و کنیسه ها و مساجد از قرص های ضد بارداری پوشش مورد نیاز دولت اوباما همچنین ایجاد یک راه است که توسط آن شرعا سازمان های وابسته از جمله بیمارستان ها دانشگاه ها و موسسات خیریه می تواند انتخاب کردن از پرداخت برای پیشگیری از بارداری, اما زنان در برنامه های سلامت خود را هنوز دریافت هیچ هزینه کنترل تولد. برخی از گروه های شکایت از انتخاب کردن روند خود را نقض باورهای دینی خود است.

که انتخاب کردن روند موضوع قبلی دادگاه عالی مورد اما دادگاه با تنها هشت قضات در آن زمان به دلیل مرگ قاضی آنتونین اسکالیا نمی تصمیم گیری این موضوع. آن را به جای ارسال هر دو طرف به دیدن اگر آنها می تواند کار را سازش.

این اتفاق نمی افتد. "آیا واقعا این مورد است که وجود دارد هیچ راهی برای حل و فصل این تفاوت؟" رابرتز خواسته در یک نقطه.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در زمان بیش مقامات اعلام کردند یک قانون تغییر است که اجازه می دهد تا بسیاری از شرکت ها و سازمان های مذهبی و یا اخلاقی اعتراض به انتخاب کردن از پوشش کنترل تولد بدون ارائه جایگزین خیابان برای پوشش.

نیوجرسی و پنسیلوانیا به چالش کشیده قوانین در دادگاه و قاضی مسدود شده و آنها را از رفتن به اثر. قاضی در بر داشت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نه دنبال روش های مناسب برای صدور قوانین است. یک دادگاه تجدید نظر موافقت کرد و دولت به دیوان عالی کشور به مرحله, آیا به عنوان خواهر کوچک فقیر. منظور از روم راهبه کاتولیک شده بود و کلام در به چالش کشیدن دولت اوباما قوانین.

اما در روز چهارشنبه, عدالت, Sonia Sotomayor سوال چرا خواهران های کمی ضعیف بودند و حتی در دادگاه از آنجا که برای تعدادی از دلایل آنها را مجبور به ارائه وسایل پیشگیری از بارداری پوشش. ستمیر نیز اشاره coronavirus همه گیر در طول بازجویی درخواست وکیل پل کلمنت که به نمایندگی از راهبه ها, آیا یک کارفرما ممکن است قادر به اعتراض به پرداخت برای یک coronavirus واکسن. او گفت: "هیچ."

حتی اگر تهمت قوانین باقی می ماند مسدود حکم یک قاضی فدرال در تگزاس در ماه ژوئن در حال حاضر اجازه می دهد تا بسیاری از افرادی که در اعتراض به پوشش پیشگیری از بارداری برای جلوگیری از انجام این کار است.

در مورد دوم قضات شنیده چهارشنبه مشاوران سیاسی و نظرسنجی در میان کسانی که درخواست دیوان عالی کشور به اعتصاب کردن یک قانون فدرال از سال 1991 که بارها آنها را از ساخت robocalls به تلفن های همراه. این مورد تنها به وجود آمد پس از کنگره در سال 2015 ایجاد یک استثنا در این قانون است که اجازه می دهد تا خودکار تماس برای مجموعه ای از بدهی های دولت.

دادگاه کشتی با این که آیا آن می تواند خلاص شدن از شر فقط دولت-بدهی یا محدودیت را به باطل کل ممنوعیت تلفن همراه robocalls. "هیچ کس می خواهد robocalls خود را در تلفن همراه" رابرتز گفت: هر چند او به طور معمول رای برای رقبا در گفتار موارد است.

استدلال ارائه شده نور لحظه ای از آن روز که عدالت Stephen Breyer قطع کردم وقتی کسی خواستار محاکمه او. Breyer گفت: پس از او دوباره به دادگاه استدلال: "تلفن شروع به زنگ و آن را قطع تماس و فکر نمی کنم این یک robocall."

___

دنبال AP دادگاه عالی خوراک توییتر در https://twitter.com/AP_Courtside. دیوان خبرنگاران علامت شرمن را می توان در رسید https://twitter.com/shermancourt و جسیکا Gresko در https://twitter.com/jessicagresko.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب