قوانین قاضی متهم قاتل می توانید صبر کردن بیماری همه گیر کوروناویروس در خانه

بوستون متهم به قتل درجه دوم می توانند در خانه بمانند به صبر کردن بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که او مورد

توسط ATSHNEWS در 26 فروردین 1399

بوستون متهم به قتل درجه دوم می توانند در خانه بمانند به صبر کردن بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که او مورد انتظار است یک دادگاه عالی قضایی عدالت حکومت شنبه در اعتراض از Suffolk County, دادستان منطقه راشل رولینز.

ویلیام Utley, 40 منتشر شد دو هفته پیش در تعهد خود را توسط قاضی کریستین روچ و دستور به ماندن در زیر خانه حبس. بدون نام بردن از او رولینز ادعا در دادگاه تجدید نظر که قاضی "سوء استفاده از اختیار" با سفارش Utley انتشار.

"تصمیم Suffolk County Superior Court قاضی برای آزادی متهم در شخصی تعهد با شرایط خاص می ایستد" عدالت Elspeth Cypher نوشت: در حکم صادر شده و بعد از ظهر چهارشنبه.

رولینز در بیانیه ای به نام سایفر حاکم ناامید کننده است.

"اما بیشتر مربوط به این است که یک Suffolk County هیئت منصفه به حال به تازگی کیفرخواست علیه آقای Utley برای قتل او متعهد در حالی که در $8,500 وثیقه و نظارت بر جیپیاس" رولینز در بیانیه ای گفت. "این تنها عدالت با موافقت قاضی دادگاه تصمیم به انتشار, او, این بار شخصی تعهد ($0) با نظارت بر جیپیاس. آقای Utley باقی مانده در Suffolk County است و دفتر من – نه این دو قاضی و یا یک وکیل مدافع جنایی – است که برای تماس با آقای آنتونی جوان خانواده به رله بیشتر خبر بد."

دا ظ اضطراری درخواست هفته گذشته به Utley به پشت میله های زندان. Utley متهم شده است در سلاح سرد مرگ جوان در درچستر دو سال پیش.

سایفر در نظر او ذکر یک نامه فرستاده شده توسط Utley را انکولوژیست در Beth Israel Deaconess مرکز پزشکی بیان کرد او لوسمی ميلوئيد مزمن قرار دادن او در معرض خطر عفونت کروناویروس.

"اگر چه این اتهام مواجه شده و متهم در حال جدی و حمل جملات طولانی مشترک المنافع شواهد علیه متهم برای اسلحه گرم اتهام و اتهام قتل درجه دوم به نظر نمی رسد قوی" سایفر نوشت.

Utley دستگیر شد Dec. 23, 2016 پس از اتهام شلیک چندین اثر شلیک گلوله از کلت تپانچه نیمه خودکار به هوا در Brookledge خیابان در درچستر. او arraigned در ژانویه 2018 در چند سلاح گرم اتهامات و ارسال شده $8,500 وثیقه. مورد برنامه ریزی شده است برای رفتن به دنباله در ژوئن 1, رولینز,' دفتر گفت.

در حالی که به قید وثیقه و با GPS مانیتور Utley متهم از سلاح سرد آنتونی جوان چندین بار در 25 مارس سال 2018 پس از این دو رو به یک استدلال در یک نوار رولینز " کرد. Utley شد arraigned در ژانویه 2019 برگزار شد و بدون قرار وثیقه در درجه دوم به اتهام قتل, پیش از محاکمه به برنامه ریزی برای شروع 6 آوریل.

Utley, وکیل مایکل Tumposky گفت هرالد هفته گذشته Utley شد و تحت بازداشت خانگی را در بوستون و گفت: آزاد کردن او مهربان ترین چیزی که به انجام است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب