جايزه را اول Mysuru دوم بیمار درمان از Coronavirus

میسور/Mysuru: در میان فزاینده موارد COVID-19 در Mysuru در اینجا این است که یک پوشش نقره ای به عنوان دومین بیما

توسط ATSHNEWS در 23 فروردین 1399

میسور/Mysuru: در میان فزاینده موارد COVID-19 در Mysuru در اینجا این است که یک پوشش نقره ای به عنوان دومین بیمار مثبت در Mysuru (بیمار 52 یا P52) شده است با موفقیت درمان و مرخص شد.

او ابتدا کارمند که تست مثبت برای COVID-19 از جايزه Genericsیک شرکت دارویی در ننجنگود است که در ضخامت از یک جنجال, گزارش حداکثر موارد مثبت در Mysuru.

ممکن است در اینجا ذکر می شود که حتی اولین مورد مثبت بود که در گزارش Mysuru درمان شد به تازگی. او آمده بود از دبی به بنگالور از طریق گوا و تا به حال به طور داوطلبانه پذیرفته شده به K. R. بیمارستان پس از او نشان داد علائم در طول حمل و نقل.

میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) رئیس و مدیر C. P. Nanjaraj تایید کرد که 35 ساله کارمند شرکت دارویی را آزمایش کرده است منفی و مرخص شد که او سالم است. جوانان آزمایش مثبت برای COVID-19 on Mar. 26, حتی اگر او نمی باید در هر سفر تاریخچه و تا به حال گیج مقامات. او اولین عفونت ثانویه مورد شاید در کارناتاکا.

پس از مرخص شدن دیروز بیمار تمجید دولت دولت منطقه و پزشکان.

در نامه ای به دولت های منطقه, او گفت که او تا به حال تب و با نزدیک شدن به یک کلینیک محلی و بستری شد به یک بیمارستان خصوصی در دریا. 21. او گفت که او را آورده بود K. R. بیمارستان منتقل شد به COVID بیمارستان on Mar. 30, جایی که او برای درمان 14 روز. او به دادگاه تجدید نظر به مردم به گوش دادن به مقامات دولتی برای مبارزه با کروناویروس.

از 42 نفر که آزمایش مثبت در Mysuru, 31 مرتبط هستند یا به طور مستقیم یا غیر مستقیم به خیلی خوشحال Generics.

حتی P52 سه تا از اعضای خانواده آلوده می شوند و تحت درمان هستند در تعیین COVID-19 بیمارستان.

Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar اعلام کرده است که P52 مرخص شده در جمعه طبق پروتکل.

"او مثبت از جايزه Generics گیاه. او دومین بیمار مرخص می شود در Mysuru. من با تشکر از همه پزشکان و امدادگران و کارکنان حمایت از COVID بیمارستان که تضمین بهبود خود" DC اعلام کرده است.

MP دفاع شرکت داروسازی

Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha آمده است در حمایت از جايزه Generics محدود ننجنگود که در آن بیش از 20 کارمند باید آزمایش مثبت برای Coronavirus و بیش از 1400 قرنطینه. این شرکت بسته شده در حال حاضر.

صحبت با خبرنگاران در Jaladarshini مهمان خانه او را تکذیب کرد که این شرکت تا به حال نقش مهمی را در اتهام با قرار دادن دانشگاه و کارکنان در معرض خطر که در آن مواد خام وارداتی محموله از چین است. "چه کسی می دانست که ویروس می تواند از یک کانتینر" او مورد سوال است.

"ویروس, پخش كردن, از طریق محموله که وارداتی از چین بوده است نه اثبات علمی نشده است. ما در انتظار گزارش های آزمایشگاه و انتظار می رود به در دو تا سه روز از پونا," او گفت:, و اضافه کرد که آن را ناعادلانه به سرزنش این شرکت بدون هیچ گونه مدرک.

او در ادامه گفت که از آن آسان است برای تسلیم شکایت علیه این شرکت بدون هیچ گونه اثبات. "در این ساعت از بحران کارگران, رفاه از بیشترین اولویت است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب