جو بایدن تکان دهنده کافی کمپین

این بایدن مبارزات انتخاباتی شده است, خوش شانس ترین از همه, اما آن را نیز هوشمند حداقل به اندازه کافی هوشمند.بر

توسط ATSHNEWS در 28 تیر 1399

این بایدن مبارزات انتخاباتی شده است, خوش شانس ترین از همه, اما آن را نیز هوشمند حداقل به اندازه کافی هوشمند.

برای رفتن به جو بایدن هم از سمت چپ برای مرده به جارو به نامزدی و پس از آن به سرعت در حال ظهور به عنوان مورد علاقه در ماه نوامبر است و اجرای موفقیت خواهد بود که حسادت از هر سیاستمدار ملی.

آن را آسان به در نظر گرفتن این صرفا یک حادثه با توجه به ضعف بایدن از مخالفان, اولین سوسیالیستی دموکراتیک مقدماتی بود که یک سقف و در حال حاضر یک رئیس جمهور کنونی که رأی باید sagged.

این بایدن تیم مطمئنا نمی خواهید به بازنویسی هر کمپین playbooks یا خیره هر کسی با درخشندگی اما آن را به اجتناب از اشتباهات جدی و نشان داد یک درک اساسی سیاسی زمین و نامزد خود را نقاط قوت.

این نه خواسته بایدن به انجام هر کاری خارج از منطقه راحتی خود و یا فراتر از توانایی های خود شده است و محتوا برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تسلط بر تمام, توجه, تا زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن است پیشرفت او شود و اغلب تنظیمات آن را به عقب با تمام اعتبار و سرفصل.

بالاتر از همه این کمپین خودداری کرده است که بیشتر به لحاظ سیاسی خطرناک ایدئولوژیک افراط در سراسر. این مورد نیاز است که به برخی از نظم و انضباط با توجه به نفوذ بیدار توییتر در سمت چپ.

بایدن نظریه حزب دموکرات حتی اگر آن مشکوک به نظر می رسید در ابتدا ثابت صحیح — که مرکز ثقل این حزب هنوز هم با او به عنوان قرار دادن آن اوباما-بایدن دموکرات ها و نه با قسم خورده سوسیالیست و عدالت اجتماعی رزمندگان.

بایدن hewed به این خط زمانی که نامزدهای دیگر راه دیگری رفت. این ممکن است واضح به نظر می رسد که حمایت مدیکر برای همه, که شامل دهنی, انگشت کردن دور بیمه درمانی خصوصی بیش از 100 میلیون آمریکایی احمقانه است و به لحاظ سیاسی غیرقابل دفاع است اما چندین نامزد دموکرات مسابقه انجام آن به هر حال.

او را هدایت و روشنی از دیگر مشکلات پس از قفل کردن نامزدی. او گفت که او نمی ممنوعیت fracking. او تایید defunding پلیس. او در دفاع از مجسمه های امریکا را امضا كنند.

او را مسلم تضعیف چپ. این بوده است که خود MO تمام زندگی خود را به ماندن با صدا غذا خوردن در وسط هر چه اجماع موقعیت حزب دموکرات در هر زمان داده شده. او را در حال اجرا در سمت چپ پلت فرم از هر نامزد دموکرات در یک زن و شوهر از نسل اما تلاش برای نرم کردن لبه ها به عنوان آنجا که ممکن است.

به طور کلی ماده هیچ چیز او را گفت: ساخته شده بسیاری از تصور یک راه یا دیگری. مبارزات انتخاباتی خود می داند که در آن منافع اگر انتخابات یک همه پرسی در مغلوب ساختن پیشی جستن — و اقدام درآمده است. از سوی دیگر تهمت باید بدانید که آن لطمه می زند و او اگر انتخابات یک همه پرسی در او — هنوز ادامه دارد در ساخت آن به هر حال.

چرا باید بایدن سعی کنید برای گرفتن میکروفون از تهمت اگر رئیس جمهور این است که با استفاده از آن به دشمنی با بابا والاس و دکتر Anthony Fauci?

نه تنها این انحرافات انجام هیچ چیز به دندانه بایدن آنها در خدمت به اعتبار معاون سابق رئیس جمهور است که این شهرستان نیاز به بازگشت به حالت عادی.

هنوز هیچ چیز تصمیم گرفته است در ماه جولای. حوادث در زمان دست در اوایل این سال در چرخش سیاسی tailwind برای مغلوب ساختن پیشی جستن به سفت سر باد. چیزی پیش بینی نشده می تواند تغییر در عین حال پویا را دوباره و بهتر شرایط اقتصادی می تواند به بهبود فضای کلی.

بایدن را ضبط و دستور کار را مغلوب ساختن پیشی جستن به اهداف شلیک کنید و او باید بدیهی است که از هر فرصت به انتخابات تا حد او می تواند در مورد رادیکالیسم حزب دموکرات است.

در نهایت وجود این واقعیت است که بایدن است ناپایدار مجری در بهترین حالت. تنگی اطراف COVID-19 را رها او را از سختی معمولی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری, اما او می گذرد به ظهور برای شرکت در یک بحث یا بحث در پاییز و هیچ کس نمی تواند رد کردن برخی از شکست فاجعه بار.

پس تهمت نمی تواند شمارش خارج است. اما بایدن کمپین canny به اندازه کافی است که آن را در حال رفتن به آن را برای او آسان است.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)
2020 توسط پادشاه ویژگی های سندیکا



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب